Väikese vahemärkusena, harva kasutatavale autole võib ju sigaretisüütajasse või otse akuklemmide külge ühendatava päikesepatarei armatuurlaua peale visata. Pole teine sugugi suur ja hoiab aku kogu aeg laetuna. Ma pole küll kindel, kas neid Eestis saada on, aga siin Austraalias on täitsa olemas, minulgi üks pidevat läpaka, mobla ja GPS-i autoaku pealt laadimist tasakaalustamas.
kui teine auto olemas, tõsta teise auto pealt aku maha ja pane gazile peale,Vanemal autol teinekord vaja enne väntama asumist paar korda gaasipedaali vajutada ja toore klapp kinni tõmmata.
Üks variant on veel sihuke jurbel, mille ma hiljuti omale ettenägelikult ostsin:
http://www.portajump.co.nz/
Täna avaneski võimalus katsetada, sest õnnestus läpaka ja telefoni laadimisega aku järjekordselt tühjaks lasta. Toimis küll ja ei pidanud seekord käivitusjuhtmetega head inimest otsima minema
.
(30-11-2011, 14:41 PM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Üks variant on veel sihuke jurbel, mille ma hiljuti omale ettenägelikult ostsin: http://www.portajump.co.nz/
Täna avaneski võimalus katsetada, sest õnnestus läpaka ja telefoni laadimisega aku järjekordselt tühjaks lasta. Toimis küll ja ei pidanud seekord käivitusjuhtmetega head inimest otsima minema .
See on ühesõnaga väikse mahutavusega aku,mida laetakse läbi sigarettisüütaja ning vajadusel laetakse sellega auto enda akut?
kodulehel palju siukest ümmargust teksti
ei viitsinud seal väga sorida.
(30-11-2011, 15:19 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Ja sellise seadme tahaks omalegi teha.
www.youtube.com/watch?v=RNijql5V7s4
Päris põnev vidin. Hääl on selline, et pimedas kusagil külavahel vändates ja lambiga sinist tuld näidates hakkavad järgmisel päeval poe taga UFO-jutud levima.
Seda vigurit on korduvalt tehtud esiveolisel.
30 padrun, kõristi ja pikendus oli omalgi kaasas kui starter jamas.
Kaval on käivitada paremast rattast et ei keriks lahti mutrit.
Nival jõuab esirattast ka palja käega.