automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 53 sisselaske kollektori tihend
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Ma vahetasin Gaz 53el sisselaske kollektori tihendi ära aga sai midagi kehvasti tehtud kuigi. Võtab lisaõhku ja töötab ainult toore klapiga. Kuidas oleks kõige kavalam seda teha? Kas hermetsi panna või mitte ja kas poe kummitihendit saab üldse pidama? Ja kuidas ja kui palju tuleb kollektorit pingutada?
Hermeetikut võib vahele panna küll. See tihend ise ei jää hästi pidama, ennegi seda nalja nähtud. Igaks juhuks lased hermetsi vahele ja vsjoo.
Ma soojalt soovitan teha papist tihendid ja unustada see mure igaveseks.
Lihtsalt otsatihendeid ei saa panna ja sinna hermeetik vahele samuti papptihendile.
Mul pisut tehtud mootor ja seda tihendit on minimaalselt olnud 1 päevaks ja max 8 kuud.Aga kuna on kaasi viltu maha võetud ei saa papptihendit panna.
Paraku hermeetik ei lase kummil kleepuda metallile ja nii ta läheb.
Parima tulemuse saab, kui teha terava meisliga plokikaane liitepinnale ümber kanalite 2 ringi karestust.
Täna sai siis tihend ära vahetatud. Panin ikka selle kummi tihendi ja ilma hermetsita. Hermetsi panin ainult liitekohtade peale ja kollektori tõmbasin kinni momentvõtmega. Esialgu tundub, et sai suht hea aga eks näha ole kuidas ikkagi jäi. Eelmine kord oli sama firma toodangu kummi tihend ja sai pandud hermetsiga aga siis oli tihendi vahelt välja pressinud, sest sa liiga kõvasti pingutatud. Kaan oli kõver max 0,3mm.