27-11-2013, 10:50 AM
27-11-2013, 17:15 PM
Mina tegin need ukse- ja küljepolstrid "soome papile", kogu papi pinna katsin Moment liimiga ja selle vaiba lained silusin lihtsalt käega tasaseks. Läbi polstririide ei ole küll mingit lainetust näha.
27-11-2013, 17:27 PM
Ma valmistasin Datsuni ukse ja küljepolstrid samas stiilis. Soomepapp + moment liim + 10mm poroloon (Noor Tehnik) + kunstnahk (Noor Tehnik). tulemus oli täitsa hea
17-01-2014, 12:55 PM
Üleelmine nädalavahetus lõpetas oma töölepingu starteri pendiks. Vanaisa oli kunagi seda juba omaloomingut kasutades remontinud, seega ei jäänud muud üle, kui uus tükk installeerida. Õnnes Võru varuosamüüjad suutsid õige jupi isegi Eestimaa pinnalt leida. Kuna pole teada täpselt, mis auto pealt see mootor pärit on, siis oli õige versiooni leidmine natuke keeruline, aga mõõtuse järgi sai õige välja valida ja paari päevaga oli jupp kohal ja 25 euro eest välja lunastatud.
Nädalavahetusel sai uus pendiks külge ja maastikuvõimeksus taastatud.
Nädalavahetusel sai uus pendiks külge ja maastikuvõimeksus taastatud.
29-03-2014, 00:49 AM
Lae projekt seisis pikemat aega kuni juhuslikult leidsin 5mm poroloni Võrust müügilt. Paar nädalavahetust tagasi sai laepapp poroloni ja riidega üle liimitud. Kuna Villise lagi tegi peale koputades ikka väga plekist kõlinat, siis panime lakke pigimatti ka. Nüüd teeb mõnusat kuminat ja vast ei kõlise enam vihma käes
Lõpptulemus jäi selline:
Tegelikult oleks vaja äärtesse pael tagasi õmmelda nagu originaalis aga hetkel ei ole sellist õmblusmasinat võtta ja nii sai ka päris hea.
Üks kinnitusnööp kadus vahepeal ära ja tagaakna alune osa on veel tegemata, kuna üks osa on küljest murdunud. Maal vedeleval kabiinil on see läbi vettinud. Kui kellelgi on Võru/Tartu kandis pakkuda seda pappi, võtaks hea meelega vastu.
Lõpptulemus jäi selline:
Tegelikult oleks vaja äärtesse pael tagasi õmmelda nagu originaalis aga hetkel ei ole sellist õmblusmasinat võtta ja nii sai ka päris hea.
Üks kinnitusnööp kadus vahepeal ära ja tagaakna alune osa on veel tegemata, kuna üks osa on küljest murdunud. Maal vedeleval kabiinil on see läbi vettinud. Kui kellelgi on Võru/Tartu kandis pakkuda seda pappi, võtaks hea meelega vastu.
30-03-2014, 23:49 PM
15-09-2014, 17:55 PM
18-09-2014, 12:21 PM
Järeldan et Nissani tehnika läheb kastikale?
12-10-2014, 16:41 PM
Huvitav kas Eestist oleks võimalik leida Nissan LD mootori otsa 5 käigulist kasti, millel käigukang läheks otse kasti mitte ei vahetaks trossidega käike? Hetkel see trossidega süsteem teeb elu veidi keeruliseks, otse oleks palju lihtsam. Kiire googeldamine näitas et peaks sobima vana Skyline ja Datsun 240 Z käigukastid
25-12-2014, 16:33 PM
Häid jõule kõigile
25-12-2014, 17:19 PM
Original 1973 Datsun 240z 4Speed Transmission
$500.00
Buy It Now
$129.99
0 bids
Origianl 1973 Datsun 240z 4Speed Transmission (Expect Normal Wear Tear)
http://www.ebay.com/itm/Original-1973-Da...1640972341
27-12-2014, 18:52 PM
Masinaga saab ikka tööd ka tehtud
Käru on traktori jaoks zak keevituse raamist tehtud, aga Põkal ei käi jõud hästi üle, esirattad tõusu peal maast lahti kohe Ühekorra olin traktoriga päris hädas, teepervest vaja üles saada ja siis kitsa tee peale 90 kraadi keerata ja tee oli klaaslibe, kusjuures Põkal ainult ühe poole pidur töötas. Andis ikka võimelda, paar korda pidi proovima. Villisega ei olnud mingit probleemi. Põkaga on ainult veidi mugavam tagurdada, Villisel rattad keravad väga vähe.
Käru on traktori jaoks zak keevituse raamist tehtud, aga Põkal ei käi jõud hästi üle, esirattad tõusu peal maast lahti kohe Ühekorra olin traktoriga päris hädas, teepervest vaja üles saada ja siis kitsa tee peale 90 kraadi keerata ja tee oli klaaslibe, kusjuures Põkal ainult ühe poole pidur töötas. Andis ikka võimelda, paar korda pidi proovima. Villisega ei olnud mingit probleemi. Põkaga on ainult veidi mugavam tagurdada, Villisel rattad keravad väga vähe.
04-01-2015, 01:14 AM
Eelmises postituses ei ole vist pilt nähtaval, panin uuesti üles:
Vaikselt ikka näpin teda, jõulude ajal tegin põhja roostesurma ja mastiksiga üle, ükspäev vahetasin sillaõlid ka ära. Abimeheks vana hea plastkanistri sang
Varem ei ole talvel väga palju Villisega sõitnud aga praegu kasutan põhimõtteliselt igapäevaautona. Väga hakkas häirima et külmadel hommikutel sillad nii "kanged" olid, garaazist välja ajades oleks nagu käsipidur peal olnud. Maale minnes Kasaritsa tõusust ei jõudnud 5. käiguga üles minna, pidi käiku alla vahetama. Kuskil viie kilomeetriga läksid sildades õlid nii soojaks et normaalselt veerema hakkaks. Nüüd läks GL-5 sisse ja veereb veel paremini kui suvel
Vaikselt ikka näpin teda, jõulude ajal tegin põhja roostesurma ja mastiksiga üle, ükspäev vahetasin sillaõlid ka ära. Abimeheks vana hea plastkanistri sang
Varem ei ole talvel väga palju Villisega sõitnud aga praegu kasutan põhimõtteliselt igapäevaautona. Väga hakkas häirima et külmadel hommikutel sillad nii "kanged" olid, garaazist välja ajades oleks nagu käsipidur peal olnud. Maale minnes Kasaritsa tõusust ei jõudnud 5. käiguga üles minna, pidi käiku alla vahetama. Kuskil viie kilomeetriga läksid sildades õlid nii soojaks et normaalselt veerema hakkaks. Nüüd läks GL-5 sisse ja veereb veel paremini kui suvel
05-01-2015, 13:48 PM
See käru paistab selle uaziku jaoks pisut suure kondiga olevat.
05-01-2015, 20:05 PM
Mis õlid sul seal enne siis sees olid ja mis GL-5 panid?
06-01-2015, 21:03 PM
Eks ta veidi suurevõitu ole jah aga vähemalt ei lähe Respoga metsa ja ei tule foorumisse kurtma et kännu taha jäi kinni ja kõveraks läks Hoiame koormat ladudes tagasi lihtsalt natuke et autot väga ära ei piinaks.
Silda läks mineraalne 80w90 ja seda mis seal enne oli ei oska öelda, väga rõve ollus tuli välja igatahes.
Silda läks mineraalne 80w90 ja seda mis seal enne oli ei oska öelda, väga rõve ollus tuli välja igatahes.
06-01-2015, 22:57 PM
(06-01-2015, 21:03 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]... Silda läks mineraalne 80w90 ja seda mis seal enne oli ei oska öelda, väga rõve ollus tuli välja igatahes.
Kõikse originaalsem, mis seal olla sai on nigrool https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%...0%BE%D0%BB, see oli tõesti rõve juba uuest pääst. Aga kui realistina vaadata siis tõenäoliselt pidi seal olema Тап-15, selle tänase variandi andmed on siin http://agrinol.com.ua/ru/produkciya/masl...o-tap-15v/
07-01-2015, 00:50 AM
Olen näinud vanasti mõnda 69 vahekasti,kus täitsa must tökat sees ja isegi suvel ei tahtnud välja tilkuda. Nagu mingi must paks värv oleks olnud. Mis õli see nüüd oli,ei tea aga midagi sarnast on mul kodus kilunõu jagu. Jube paks. Kas tänapäevas sihukest asja üldse enam tehakse. Nüüd on kõike muud liikvel.
07-01-2015, 00:54 AM
Tep-15 on vist kõige paksem õli hetkel, mis saada on. Sai 16-e kasti ja külgülekannetesse see õli pandud. Praegu kirun, sest kasti käiguvahetus on pisut kange. Peale mõningast sõitmist on juba enam-vähem liikumine.
07-01-2015, 22:49 PM
See musta värvi , erilise lõhnaga paks õli on TAP ja seda kasutati käigukastides ,roolikarpides ja tagasildades, mis EI OMANUD hüpoid ülekannet (GAZ 51 GAZ 69 milledel kardaani otsa kõrgus, ehk tigu, on samal tasapinnal poolassidega)
Samasuguse lõhnaga, kuid rohekat tooni värvusega õli... (TAP-17 vist ) kasutati hüpoid ülekannetes ( kardaani otsa tasapind, ehk tigu, on poolasside tasapinnast allpool)
Samas väga head õlid, mis hülgavad vett tänu oma viskoossusele...määrin sellega kõik munakad ja käändteljed GAZ autodel ...ja rool on kerge
Samasuguse lõhnaga, kuid rohekat tooni värvusega õli... (TAP-17 vist ) kasutati hüpoid ülekannetes ( kardaani otsa tasapind, ehk tigu, on poolasside tasapinnast allpool)
Samas väga head õlid, mis hülgavad vett tänu oma viskoossusele...määrin sellega kõik munakad ja käändteljed GAZ autodel ...ja rool on kerge