automoto.ee foorumid

Täisversioon: MB L 410 D 89a, pottsepaautoks kohendamine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(07-08-2013, 14:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Khm, sellest (ja nurgakorrektori vedrudest) alustagi.
Kumma anomaalia vasti selle kaudu võitlus käiks?
Ülekuumenemine ja jõnksutamine võibki olla vale süüte süü. Kuidas muidu mootor käib? Kas teravalt (ämbritäis polte Smile) või pehmelt?
(07-08-2013, 17:19 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(07-08-2013, 14:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Khm, sellest (ja nurgakorrektori vedrudest) alustagi.
Kumma anomaalia vasti selle kaudu võitlus käiks?

Väsinud (või purunenud) korrektorivedrud aitavad hüppamisele kõvasti kaasa.

Kuumenemise süüd otsi esmalt vanast radikast, seejärel veepumbast ja lõpuks kontrolli survet radikas (põlemisgaaside leke). Seda viimast saab, muide, edukalt teha kondoomiga...
(08-08-2013, 08:38 AM)tarko Kirjutas: [ -> ]... Kuidas muidu mootor käib? Kas teravalt (ämbritäis polte Smile) või pehmelt?
Käivitamisel tahab veidi gaasi andmist, kuna esimestel hetkedel ei taha tühikäigul tuksuda. Puterdab ja lööb valget sutsu pisut sekka umbes 15 sekundit. Siis hakkab korralikult tööle. Teravat heli kuulda pole. Pigem pehme. Viis silindrit käivad sujuvalt, minu meelest.
Talvel külmadega läheb keeruliseks, kui juba praegu valget loobib.
Plokisoojendus on muidugi abiks, aga töösurved ja pihustid tuleks hiljemalt sügisel üle vaadata. Eelsüüteküünalde olukord ja töö samuti.
Surveid parandab küll kahjuks ainult põhjalik remont, pihustite kontroll ja vajadusel timmimine või otste vahetus pole aga nii kulukas teema.
(08-08-2013, 11:41 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]Talvel külmadega läheb keeruliseks, kui juba praegu...
Küünlad vaatasin juba üle ja osa läks vahetusse. Plokisoojendus on olemas, seoses kongi kekküttega. Olen talvel käivitanud teda ja erilist vahet suvega pole.
Eks millalgi pean ette võtma mootorimeeste juurde tee. Omal pole selliseid võimalusi ja teadmisi diislite suhtes.
(05-08-2013, 21:42 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]... Paigaldasin teise akna, eelmisega võrreldes vastasseina.
[attachment=44449]
Kohaliku transpordi pealeajamiseks sai tehtud kaldtee. Kaldtee transpordiasendis on raami vahel, eesotsas.
[attachment=44450][attachment=44451]
Sai veel muidki pisiasju nokitsetud.
Päevatuled on nüüd LED baasil.
Katuse vesi jooksis tagaluukide vahele ja sisse. Paigaldasin tagauste kohale vihmaveerenni.
Kõhu alla sai koha õiges mõõdus tagavararatas.
Tegin ära keemilise radikapesu ja puurisin termostaatklapi sisse augu. Vaatab, mis keemaminekust nüüd saab.
Tõmblemise viga sai uuritud. Sidusin koormarihmaga mootoripadja kinni. Mürin oli kabiinis oluliselt suurem, aga tõmblemises vahet pole olnud. Samuti ajasin "tikud" kardaani tugilaagri kinnituse vahele - ikka muutusteta.
Sõber oli mu kahtlustes samal meelel - tõmblemise "sünnitaja" peitub kusagil sidurikoja sees. Eks aeg annab arutust.
Kunagi järgmine kord uurib õlileket ka.
Kuna sa väidad, et loksuvaid osi ei ole siis...
ma kipun arvama, et puterdamine tuleb mootori poole pealt, mitte sidurikojast. Mootor ei võta korralikult lutti suhu alumises otsas ja hakkabki hüppama. Siduriga mängimine viib koolnud punktist pöörded üle ning vanakese hingamine saab särtsu juurde.
Sellised tõmblemised tekivad tavaliselt kahest asjast. Kas on mootorist sillani, mõni loksuv puks (mis tekitab resonantsi), või jama mootori töös, õigemini süüde ja kütus. Tavaliselt kukub diislil süüte probleem ära, kui ei ole tegemist mingite uuemate pritsungitega. Seega jääb kütus. Pumba võiks (kergem alguses) viimaseks jätta. Järgi jääb loksuv ollus paagis, ebapiisav pealevool (mõlkis torud, õhk, filter), elektroonika, pihustid ja viimaseks pump.

Muidugi jääb alati variant, et me arvame sellest tõmblemisest erinevalt. Tõmblemise ja tõmblemise vahele mahub umbes sada erinevat tõmblemise iseloomu. Arvuti taga on diagnoosi raske panna Smile

Valge suits peaks olema pihustite kala. Külmalt kusevad.
(18-08-2013, 03:00 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]... Mootor ei võta korralikult lutti suhu alumises otsas ja hakkabki hüppama...Valge suits peaks olema pihustite kala. Külmalt kusevad.
Hüplemine võib hakata toimuma erinevatel pööretel. Kui hüplemine saab alguse mootori tööst, miks siis toimub, gaasi lahti lastes, veel umbes kolm järeltõmmet?
Eks valget suitsu on ka erinevat. Mul polegi päris valge, nagu vanasti Kamazil oli. Lihtsalt alguses lööb sellised õrnad pahvakad sisse. Suits küll valge, aga seda tundub olema nii vähe, et võib ka halliks suitsuks nimetada. Siinkohal aga diagnoosid kattuvad. Ka minu arvamine on, et mõni pihusti algul kuseb.
Elektroonikat pole toitesüsteemis. Seisma jäetakse vaakumiga, muu on nagu vana Bellarusil.
Avial põhjustas jõnksutamist isetehtud ühendus siduripedaali ja sidurikoja vahel. Leevendi oli puudu ning pedaalilt läks jäik ühendus otse sidurihargi külge. Kui siis sõites teeoludest tingituna tagasild liikus ja kardaani pikkus muutus (kardaan liikus kenasti nuutide otsas, aga mingit jõudu ta ikkagi tekitas) hakkas mootori liikumine sidurit lahutama. Seda küll imevähe, aga tekkis selline tobe jõnksutamine. Siis aitas ka korraks siduri vajutamine või gaasi lahti laskmine. Sidur ravis kiiremini. Tehes ühenduse selliseks nagu algselt oli, probleem kadus.
Kas nüüd on sama asi, aga kui sõber sidurikoda kahtlustab, siis see viis mõtted sellele loole. Kui hüdrauliline sidur, siis kindlasti pole see lugu asjakohane. Smile
(04-08-2013, 10:43 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]Üks jõnksutamise võimendi on ka tagasilla kinnitus raami külge, nimelt hakkab sild justkui väänduma kere suhtes (kardaaniflants silla küljes liigub üles-alla).

(20-08-2013, 21:36 PM)bx19 Kirjutas: [ -> ]Avial põhjustas jõnksutamist isetehtud ühendus siduripedaali ja sidurikoja vahel. Leevendi oli puudu ning pedaalilt läks jäik ühendus otse sidurihargi külge. Kui siis sõites teeoludest tingituna tagasild liikus ja kardaani pikkus muutus (kardaan liikus kenasti nuutide otsas, aga mingit jõudu ta ikkagi tekitas) hakkas mootori liikumine sidurit lahutama. Seda küll imevähe, aga tekkis selline tobe jõnksutamine. Siis aitas ka korraks siduri vajutamine või gaasi lahti laskmine. Sidur ravis kiiremini. Tehes ühenduse selliseks nagu algselt oli, probleem kadus.
Kas nüüd on sama asi, aga kui sõber sidurikoda kahtlustab, siis see viis mõtted sellele loole. Kui hüdrauliline sidur, siis kindlasti pole see lugu asjakohane. Smile

Tasub vaadata kohalt võtmisel auto alt, kuidas käitub tagasild. Kas kardaanirist liigub punase noolega näidatud suundades üles-alla. Pole küll algpõhjus aga võimendab algpõhjust tugevasti.
Avia vea moodi ei saa ta olla, kuna jõnksutama võib hakata ka ilma siduripedaali puutumata.
Meie ühine arvamine oli, et viga on sidurikojas sees. See tähendab, et kahtluse all on siduriketas, sidurikorv, hooratas...
Tagasilda pole spetsiaalselt paigalt võttes vaadanud ... aga sõber jälgis paigalt võttes (estakaadil oleva auto all) mootori patju. Küll ta oleks näinud ka tagasilla viga, sest see oli meil ka jutuks.
Ise olen korduvalt kontrollinud (pingutanud) tagasilla kammitasid, kuna vedrupakid käisid lahti. Nüüd sissetöötamise järgselt annab ikke pisut peale pingutada, aga loksu pole sääl olnud.
Palavate ilmade ajaks tegin külmkapi sooja ärajuhtimiseks lihtsa seadme. Külmkapi kohal oleva söögilaua sisse freesisin augu, kuhu sai pista vent toru. Pole küll kõige ilusam, aga väga tõhus.
[attachment=44497]
Õuevalgustus tundub olema päris rullnokklik. Toungue
[attachment=44498]
See jõnksutamine võib olla küll siduriketta leevenduse viga,äkki on pandud kunagi vale ketas sisse.
(22-08-2013, 21:02 PM)ahtos Kirjutas: [ -> ]...äkki on pandud kunagi vale ketas sisse.
Ma sellise asja peale pole tulnud. Küll aga kahtlustan, et olemasoleval kettal on need vedrud osaliselt katki.
Pole küll päris see, mida mötlesin, otsin veel.
Saad alla laadida, tsekka pdf faili lk 47 vöi manuali enda lehekülg 90.
Sirvi niisama ka, ka on üldse so massina oma.

https://services.ubal.to/mercedes/Merced...8-410D.pdf
(23-08-2013, 16:54 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]... kas on üldse so massina oma...
Jep, tänud.
Kui hakkab tõmblema tõmba õrnalt käsakat peale ja kui tõmblus kaob, lased käsaka lahti ja tõmblus taastub on sidur vigane(leevendus vedrud purud või surnud).
(24-08-2013, 09:08 AM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Kui hakkab tõmblema tõmba õrnalt käsakat peale...
OK, aga kässar on tal rataste küljes. Kas see muudab asja?
Igal juhul proovin ära. Paari nädala pärast saab jälle liikuma.
Tänud kaasa mõtlemast. Cool
(24-08-2013, 09:08 AM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Kui hakkab tõmblema tõmba õrnalt käsakat peale ja kui tõmblus kaob, lased käsaka lahti ja tõmblus taastub on sidur vigane(leevendus vedrud purud või surnud).
Kässariga tõmblemine ei muuda olukorda.
Peale termostaadi sisse augu puurimist on siiani keemamineku probleemid kadunud. Eile tulles oli väga palav ilm.
Kui suure augu puurisid?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16