automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskva M1-A 1948
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Taastan hetkel Moskva M1A-d ja mõned kroom detailid vajaksid uuesti kroomimist, ehk keegi oskab õelda palju maksab enam-vähem sellite juppide kroomimine. Ei soovi täpset summat vaid mingit suurusjärku eurodes siis teaks palju peab püksirihma pingutama hakkama.
Ette tänades!

Kroomimise juures ei maksa mitte kroomimine, vaid eeltöö. Nende jubinate pääle võib vast minna nii 50+€. Kui ise eeltöö ära teed, siis võid arvestada melotšiga.


(07-12-2011, 17:05 PM)-OTT- Kirjutas: [ -> ]Taastan hetkel Moskva M1A-d ja mõned kroom detailid vajaksid uuesti kroomimist, ehk keegi oskab õelda palju maksab enam-vähem sellite juppide kroomimine. Ei soovi täpset summat vaid mingit suurusjärku eurodes siis teaks palju peab püksirihma pingutama hakkama.
Ette tänades!

(07-12-2011, 21:57 PM)mellpoiss Kirjutas: [ -> ]PS. Millegipärast tundub, et need lenksuheeblid seal pildil ei sobi M1A´le?

Heeblid võivad olla M-1-A omad. Käiguvahetus- ja käivitushoob pole aga kindlasti mitte - need on M-1-M või mingi uuema 125se omad. M-1-A juures olid nad ilma kummideta ja lapikute otstega.

Tere mehed.Käiguvahetushoob on kindlasti vale ja valed on ka heeblid.Kroomi taastamisel on hetkel kõige tõsisemaks probleemiks vasetamine ja ainus ametlik võimalus ongi Brokk,aga tema pakub ainult täisteenust ja see pole mitte odav.Jõudu.Katsuge olla.Jaan Tsiklitallist.
Nojah, siis on hinnad tõusnud, mõned head aastad tagasi, kui ise taastasin oli hind küll täiesti taskukohane,
samas võin pakkuda eeltöö tegemist, võta ühendust, kui on soovi.

(07-12-2011, 18:01 PM)kradmelder Kirjutas: [ -> ]
(07-12-2011, 17:44 PM)jurkman Kirjutas: [ -> ]Kroomimise juures ei maksa mitte kroomimine, vaid eeltöö. Nende jubinate pääle võib vast minna nii 50+€. Kui ise eeltöö ära teed, siis võid arvestada melotšiga

Väga optimistlik hinnang Big Grin !
Hea, kui lenksugi 50+€ eest tehtud saaks.

Heeblid siis sellised, olid küljes kui masina tõin, millised õiged välja näevad?
Käiguvahetus hoob olemas lapiku otsaga kuid keevitusega ära rikutud. Kui kellelgi pakkuda korralikku oleks huvitatud! Samas ei ütleks ära ka õigetest heeblitest.
(08-12-2011, 18:54 PM)-OTT- Kirjutas: [ -> ]Heeblid siis sellised, olid küljes kui masina tõin, millised õiged välja näevad?
Käiguvahetus hoob olemas lapiku otsaga kuid keevitusega ära rikutud. Kui kellelgi pakkuda korralikku oleks huvitatud! Samas ei ütleks ära ka õigetest heeblitest.

Asja mitte eriti põhjalikult tundes küsin, et kui need ei ole esimeste 125 ccm vene tsiklite heeblid, mis aparaadi omad need siis on? Ja missugused on siis õiged heeblid? Tean, et "mustanumbri" võrridel on spetsialistidel need "plekist painutatud" heeblid, mis hilisematel 125 - stelgi olid. Kas nii peabki olema, oli see mingist aastast alates või on mingi massipsühhoos?
On minul K - 125 aastast 1951, ka sellised heeblid nagu ksf! Ott siin pildipeal eksponeerib, ka K - 125 tehaseraamatu hallil udupildi fotol seda tüüpi heeblid, ka mingi M1A jäänuse lenksul selliseid näinud. On olemas ka pilt Riia muuseumi K - 125 - st, vaatan pärast, millised heeblid seal on.
Näiteks Tsiklitalli galerii vanematel 125 -stel kõigil on lenksud demonteeritus ja ära peidetud, et tõde ei jõuaks lihtrahva massidesse ega Saaremaale. Toungue
Seltsimehed - kus ja milline on siis ikkagi karm tegelikkus ja absoluutne tõde?

Tehnilises passis masina aastaks 1948
Tere mehed.Ei julge küll Va.Ksf vastu vaielda aga minu taastatud k125 ja Moskva omavad teisrsuguseid heebleid.Samuti on mul Minski tehase Moskva aastast 1953 millel samuti teistsugused heeblid.Minu arusaamist mööda tulid sellised heeblid mudelite K55 ja M1M,Aga noh mida mina ka tean,nagu Kassidel kombeks öelda.Katsuge olla.Jaan Tsiklitallist.Tähendab,et just sellised nagu viimati lisatud pildil on mu meelest õiged.
Mul on sama jama - et ei julge vaielda! Aga normaalsete, mitte vaielda julgevate meestega on siiski üsna meeldiv vaielda!
Riia muuseumi K - 125 heeblid on ka "OTT -tüüpi", mis aasta masin, ei tea, on küll "birkast" ka udupilt aga tööjuures teises arvutis. Ja minu esimesel ning ühtlasi eelviimasel tsiklil, 1957-nda aasta M1M - il olid sellised plekist "Karpaat - tüüpi" heeblid. Ehk siis pakun eelkõnelejale vastupidist varianti.
Ja võiks asja selgeks vaielda, pole ju mingi keeriline teema mis nõuaks võidusõiduhooaja lõppemist või noore kuu loomist vms.
Näiteks, millised olid DKW RT 125/1 heeblid? Mina ei tea, kuigi omaenese arvamine asjast on...Kellegi veel kokkupuuteid antud mudelitega, osade katalooge, pilte jne.
Jaanil õigus. Mäletan hästi lapsepõlvest isa 50-ndate alguse M1A heebleid. Niinimetatud "Ott" tüüpi heeblid hilisematel mudelitel.
Terv.Avo
(10-12-2011, 00:02 AM)Avo Kirjutas: [ -> ]Jaanil õigus. Mäletan hästi lapsepõlvest isa 50-ndate alguse M1A heebleid. Niinimetatud "Ott" tüüpi heeblid hilisematel mudelitel.
Terv.Avo

Täiesti nõus, et Avol õigus, et Jaanil õigus. Aga küsimus on selles, et milles täpsemalt see õigus on ja milline?
Mida me täpselt arutame, kas seda millised heeblid on ksf! Oti võrril "õiged", millised heeblid olid millistel 125 ccm võrridel, millised varajasemad, millised hilisemad....

Mõned mõtted.
Millised heeblisd olid IŽ350 - l, kas tehnoloogiliselt lihtsamad ja moodsamad on "plekist pressitud" või terasvalu heeblid?
Tehase manuaalide fotodel on näha terasvalu heeblite pilte (minu K - 125 manuaal, ilmselt ikkagi tootmise algusest, aastaarvu küll pole, aga igal juhul enne 1952 aastat, Tony viidatud M1A udupilt).
Kas ei või olla näiteks selline vigur, et need plekkheeblid tulid "Moskvatele" Minski tehases mingil hetkel? (kuigi ka minski tehase toodangu piltidelt võib leida valatud heebleid).
Kas võiks olla, et Kovrovi tehas ja Moskva/Minski tehased kasutasid erinevaid heebleid eri ajalõikes?
Kas ei või olla, et erinevaid heebleid kasutati meelevaldselt eri aegadel?
Lisan pildi Riia muuseumi K - 125 lenksust, aastaarvu "birka" fotolt siiski välja ei loe, liiga udune foto, igal juhul võrr enne 1952, st enne K - 125 M tulekut.
http://i44.tinypic.com/2rq2a05.jpg
Kas on loogiline, et Ksf! Oti moskval oleks heeblid vahetatud. Minu 1951 K 125 - l ja Riia muuseumi K - 125 -l on valuheeblid ja need pole küll ilmselt vahetatud. Mitmetel M1M - idel, st Minski tehase toodangul alates 1956 olen näinud plekkheebleid...
Eesti "musta numbri" 3 - käigulistel 125 ccm võrridel on kõigil plekkheeblid (vist 3 tk neid on?)

On siin foorumis spetsialiste, näit. ksf! Ostap B., kes on teinud bakalaurusetöö RT125 ja selle järglastest, on ksf! Silinder (tõsi, teda on siin natuke vähe), kes on 125 ccm võrridega tegelenud/tegelamas, on veel mehi...

Loll aga visa.... (tegelikult mitte, st et visa ei ole)
Head materjali antud teemal saaks Tsiklitalli virtuaalmaailmast, väga head galeriid!
Sealt saab tuua näiteid Olavi tsiklite põhjal, sest nagu ütlesin, Jaani võrrid on enamuses ilma lenksude ja heebliteta Toungue .
Minski tehase M105 1971, plekkheeblid
http://galerii.tsiklitall.org/albums/mmv...wi_182.jpg
(pole just varajane mudel teema kontekstis?)
Kovrovi tehase K 58 1960, valuheeblid
http://galerii.tsiklitall.org/albums/k58...wi_222.jpg
(samuti suhteliselt hiline mudel)
Mardi K 175, ka valusad heeblid küljes
http://galerii.tsiklitall.org/albums/kov...ts_002.jpg
Ei viitsi siia Minski M1M - ide pilte panna, alates 1956, plekkheeblitega.
Põhiküsimus, millised olid heeblid 1947...Moskva ja Kovrovi tehase võrridel sellega muidugi vastust ei saanud, selge aga on,
1. et minski tehase võrridel on mingist hilisemast ajast plekkheeblid, vähemalt M1M...M105, kas küll kõigil, aga pakun, et jah.
2. et Kovrovi tehase võrridel on olnud valatud heeblid, vähemalt K 125...
K 58, K175.Jällegi küsimus, kas kõigil? Ja kuidas ning kust tulid heeblid eesti "musta numbri" K 125 külge? Kas olid algselt selle tsikli küljes või on tulnud mujalt?
Veel on meil ksf! Oti 1948 Moskva tehase tsikli küljest (kas on?) pärit valatud terasheeblid, Tony udupilt Moskva manuaalist valatud heeblitega...
Vaatasin oma aparaadid üle ning ka minu ´56a K58 ja´59a K175 omavad valatud heebleid. Karpa pildil oleva heebliga sarnased asjad jäid silma ainult Pannonial.
(10-12-2011, 15:15 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Põhiküsimus, millised olid heeblid 1947...Moskva ja Kovrovi tehase võrridel sellega muidugi vastust ei saanud...

Minu 1948.a. M-1-A "Moskval" on valatud heeblid. Sain sellega koos kaasa ka teise 1948.a. Moskva (päris-Moskva) "laiba", millel oli leistang peal ja ka valuheeblid (need valuheeblid on nüüdseks ammu muu kola vastu vahetatud).

Tean ühe vanema praeguseks juba siitilmast lahkunud härrasmehe jutte, kes ostis 1947.a. Moskva, temal olid samasugused heeblid küljes olnud...

Aga võib-olla olen loll ning ikkagi ka mõneti visa?
Selline tähtis vanatehnikapoliitiline küsimus - millised heeblid millistel võrridel oleks ikkagi väga tähtis selgeks teha, vb küll poliitbüroo liikmed ja muu kõrgema astme nomenklatuur seda salajast infot ka valdab aga lihtsalt reaparteilastele ning pööblile ei avalda? Ka Sina, Urmas, lugesid teemat ja vaikid!?
Mingeid järeldusi saaks laekunud statistika põhjal juba teha, segane on siiski millal oli M1A varustatud valatud, millal plekkheeblitaga. Urmase 1950-nda aasta (seega siis vist Moskva tehase) M1A heebeldab plekkidega, Jaani 1951 aasta (kas Moskva või Minski tehase tsikkel? Kuigi algselt vist kasutas ka Minsk veel Moskva tehase osi kuigipalju?) ka plekkheeblitega.
Värskelt on ksf! O - M saanud M1A osade kataloogi õnnelikuks omanikuks, kas oli 1950 aasta oma, seega peaks olema Moskva tehase asjadest?
Kuni selline eluline küsimus pole saanud selget vastust teeb mitteparteilaste fraktsioonist kodanik Kass ettepaneku eemaldada kõigilt võrridelt heeblid ning mustad, kollased ja valged numbrid!
Urgitsedes ja halba soovides....aga ülima tõe nimel, Kass.
Tuletan meelde, et teema on ikkagi kroomimisest, mitte heeblitest. Seega siit ka küsimus, kui keegi on viimasel ajal lasknud midagi kroomida, siis võiks siia üles panna kontaktid ja hinna.
Lootuses et ei saa üldise sõimu ja peksu osaliseks kuna ei kavatse heeblite teemat jätkata, huvitaksid samad küsimused detailide nikeldamise võimaluste kohta.
Olen isegi selle üle pead murdnud aga otseseid vastuseid-viiteid pole leidnud. Loogiline oleks arvata et mingisugusel kujul "plekist" heeblid ilmusid juba sõjaaegsetel DKW RT125n.A modifikatsioonidel - ikkagi materjali sääst ja veidi lollikindlam ? Aga kuidas tegelikult oli ja mida ning millises järjekorras punatehastes lenksudele krutiti ???
Väärib igatahes täpsemat uurimist.
Ja vabandused heeblijutu pärast.
(14-12-2011, 11:57 AM)jurkman Kirjutas: [ -> ]Tuletan meelde, et teema on ikkagi kroomimisest, mitte heeblitest. Seega siit ka küsimus, kui keegi on viimasel ajal lasknud midagi kroomida, siis võiks siia üles panna kontaktid ja hinna.
Tüüpiline! Just niimoodi juhivad osavad poliitikud rahva tähelepanu üliolulistelt teemadelt kõrvale! Aga rahvas tahab tõde heeblitest, just heeblid lähevad lihtinimestele korda! Cool
Ja kus on nüüd moderaatorite silmad? Minu koerakaka kogumise jutt (kusjuures tegu ei ole odava, vaid tõukoeraga!) aga võeti kohe maha, enne kui rahvas jõudis toetust ja heakskiitu avaldada. Sad

Aga nikeldamisest ja kroomimisest...ega sellest teile keegi ei räägi. Osadel pole pärast galvaaniliste katete omandamist enam jututuju, teistel on piinlik, et neil selleks raha jätkub, kolmandad lihtsalt ei kirjuta ilma tungiva põhjuseta.
Aga rahakotile vahet pole, kas kroomida või nikeldada...tehakse mõlemit ühesuguse kergusega, näiteks oli vaja ühel mehel jalgrattaporilaudu nikeldada, ütleme, et näiteks Narva linnas tehti see ilusasti ära, tõsi küll, nikli asemel kaeti kroomiga. Aga pole hullu, võeti kroom maha ja nikkel asemele, vb ka ei võetud maha aga nikkel peale sai.
Hinnast on mulle jäänud mulje, et iga asi maksab "umbes 100.- €, no jalgratta velg, porikas, tsikli velg...Aga mina olen teadlane ja teoreetik, aga ka minul on paar pulka Narvas, kui kunagi kätte saan, vb siis kergitan veidi saladuskatet, no kui on jutu tuju, sest eelnevalt mingit selget hinda ei ole teada saanud, kuigi oli tegu replikatükkidega, mitte roostepuru juppidega. Vb võtavad kellaga aega kui paljukulu peale läheb, vb võtavad niipalju kui jaksavad, vb....
No nüüd heeblitest ei saanudki midagi...aga tõstke teemad lahku, heebli omale võib ka mu koeras..tta teema tagasi juurde tõsta! Rolleyes

Lehti: 1 2 3