automoto.ee foorumid

Täisversioon: mure K-750
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!mure selline et kas keegi oskab öelda kuidas klapi klõbinat ära saada.klapi vahed said ära reguleeritud aga ei midagi ikka sama klõbin sees.parem silinder ei klõbise,on normaalne.vasakut reguleeri kuidas tahad ei midagi ikka sama klõbin sees.väntvõll on korralik,kolvid on uued sees koos kolvi sõrmedega.oskab keegi öelda mida teha. Sad[/u]
palju sa klapivahedeks panid? keegin auto 24 foorumis on soovitanud: Välja 0,75; sisse 0,50 kui jääb ikka klõbisema siis 0,50; 0,25.
tõukurite reguleerpoldi pea kontrolli üle.
tere!tõukuri reguleer poldid on korralikud ilma sisse kulunud lohkuteta, ja kui panen 0,50 ja 0,25 siis klõbiseb ikka.Sad
Tere kuidas tõukuritega lood on mul olid suht kulunud siis ka klõbises
Mis leiutate jalgratast poisid! Sellise ratta olemasolul võiks "Palu piibel" ikka olemas olla ning osata seda ka kasutada. Selliste klappide vahedega peabki klõbisema.
Lisan väljavõtte raamatust: Püstklappidega mootoril K-750 tuleb reguleerimiseks maha võtta klapikambri kaas ja pöörata väntvõlli, kuni kolb asetub survetakti ü. s. seisu. Normaalne vahe on 0,1 mm, seda kontrollitakse lehtkaliibriga. Kaliiber peab käe kergel survel minema tõukuri ja klapisääre vahele. Kui vahe on väike või suur, siis hoitakse ühe võtmega tõukurit paigal ja teise võtmega keeratakse lahti reguleer-poldi vastumütter (joon. 110, a). Seejärel pööratakse polti, kuni saavutatakse nõutav vahe. Pärast seda kinnitatakse reguleerpolt hoolikalt, vastumutriga ja kontrollitakse uuesti vahet.
Raamatus lk.201[/align]
Mina panin endal sisselaske 0.1 ja välja 0.15. väga hea sai,ei klõbise!
Isegi 0.1-ga võib jääda klõbisema kui tõukuril reguleerimispoldil lohk sisse kulunud,siis tuleb tunde järgi veel keerata väiksemaks ja tegelik vahe jääbki 0,1 või tõokur välja ja reg.poldipea siledaks lihvida.
Tere.

Oma Dnepril ka reguleeritud 0,15 mm mõlemad klapivahed. Soovitan K-750 sama. See 0,5 mm on ikka suht traktorite teema. Sellist vahet tõesti ei soovita. Sellisel juhul peab klapi avanemist hakkama kalendriga mõõtma (päevades, kuudes) Wink. Klõbinat tekitab selline vahe aga kindlasti. Olen märganud, et Dnepr hakkab klkõbisema juba siis kui vahe on 0,25-0,3 mm. K-750-l on tõesti see jama, et kui poldil lohk sees siis ikkagi reaalne lõtk on seadistatust suurem (lohu sügavuse võrra). Ise katsun alati ka käega üle kui olen reguleerinud. Kui käsi on tundlik siis saab kohe aru ka sellest kui klapivahed on ebavõrdsed. On juhus olnud, kus tõukurvarras ei olnud korralikult pesas ja pärast käega katsudes paika liikus ning ilmnes suur klapivahe.

Lugupidamisega
Marko


1965 a. A Palu raamatus on lk 201 "mootorrataste ja motorollerite sidurite põhiandmed" .klapivahede kohta on öeldud niipalju, et "nõutavate pilude suurused on antud mootorsõiduki kaaskirjas", aga see selleks. raamatus on ära toodud jah, et mõlemad klapid asuksid suletud seisus, kui klapivahesid reguleerida, soovitan siiski veel kontollida klapivahet peale klapi sulgumist. kontramutrit ära väga lobedaks lahti keera, kui reguleerid.

http://www.youtube.com/watch?v=xjUyB33OA...re=related
(03-01-2012, 21:43 PM)Baracus Kirjutas: [ -> ]Tere.

Oma Dnepril ka reguleeritud 0,15 mm mõlemad klapivahed. Soovitan K-750 sama. See 0,5 mm on ikka suht traktorite teema. Sellist vahet tõesti ei soovita. Sellisel juhul peab klapi avanemist hakkama kalendriga mõõtma (päevades, kuudes) Wink. Klõbinat tekitab selline vahe aga kindlasti. Olen märganud, et Dnepr hakkab klkõbisema juba siis kui vahe on 0,25-0,3 mm. K-750-l on tõesti see jama, et kui poldil lohk sees siis ikkagi reaalne lõtk on seadistatust suurem (lohu sügavuse võrra). Ise katsun alati ka käega üle kui olen reguleerinud. Kui käsi on tundlik siis saab kohe aru ka sellest kui klapivahed on ebavõrdsed. On juhus olnud, kus tõukurvarras ei olnud korralikult pesas ja pärast käega katsudes paika liikus ning ilmnes suur klapivahe.

Lugupidamisega
Marko
Ärge tehke poisid nalja.Dnepri klapivahe peab olema0,07 ja uralil 0,05,olen sõitnud mõlematega.
Üks vanaaja lugu siia juurde ka,et kui reguleerisin K klappe siis vana tsiklimeees ütles mulle et mis poiss jamad selle lehtkaliibrige ega sul uus massin ole pane ikke tunde järgi,küll varsti sul asi käpas om.