automoto.ee foorumid

Täisversioon: PAZil kaob säde
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üritasin täna oma PAZ bussi elustada, et ta ilmastiku eest varjule saada, kuid tulemusteta. Süütepoolilt tulev säde on vägev, kuid sealt edasi kaob aga mitte alati. Aeg-ajalt õnnesus ka küünla vahele säde saada ning paar korda isegi lubas. Vahetatud sai ka jagaja kaas, kuna vana oli suht räsitud olekuga, kuid see tulemust ei andnud. Ehk on kellegil sellise jamaga varemgi kokkupuuteid olnud ja oskab nõu anda.
Vaheta siis rootor ka ära, järsku tungib sealtkaudu säde otse jagajavõlli.
Kui tegemist kontaktidega jagajaga, siis kontaktid "mustad". Elektroonilise korral võib jamada kommutaator. Jagajasse tuleva voolujuhtme halb ühendus.
Sellist nalja võib ka vigane kondekas teha. Omal Gaz-66ga selline kogemus olnud.
Kõik eelnevad soovitused väga õiged ja head. Kui ei aita, siis mina vaataksin üle ka kõrgepingejuhtmed, eriti poolist jagajasse tuleva ning süütepooli isolaatori. Nagu aru saan, on masin pikka aega väljas seisnud ja kogu kupatus rõskust täis. Taob kindlasti täiega üle. Usin inimene keerab vidinad maha, hoiab öö otsa ahju peal ja paneb külge tagasi. Laisk ostab poest sprei ja kõssutab kogu kõrgepinge osa üle.
Olen kunagi niimoodi vitsad saanud, et Opel seisis päev aega ninapidi maja räästa all, kui vihma sadas, ja pärast enam käima ei saanud. Kusagil ülelööki ei paistnud, aga lihtsalt ei lähe ja kõik! Kui ära tahenes, hakkas tööle. Lasin hiljem spreiga üle ja rohkem probleeme ei tekkinud.
Tänud kõigile kaasa mõtlemast, masin käivitus. Ei tea kas see oli kontaktide järjekordsest puhastamise tulemus või süütepooli ja jagaja vahelise juhtme näppimisest või millestki muust, kuid mootor hakkas mürisema