automoto.ee foorumid

Täisversioon: Süüte reguleerimine T-40
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Klapi vahed soovitan ka üle kontrollida.

Regullitakse külmalt! 0.3 mm vahe ja ilma dekompresioon hoova peale tõmbamiseta.
(09-01-2012, 23:11 PM)koosamafia Kirjutas: [ -> ]Kütust pritsitakse survetakti lõpul mõikümmend kraadi enne silindri jõudmist ülemisse surnud seisu
see mõnikümmend kraadi on maakeeles mitu mm enne kolvi üss-i?pea maas hea paika kruvida sest see plekk litakas seal saab tohu ja paigast.
(23-01-2019, 14:54 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(09-01-2012, 23:11 PM)koosamafia Kirjutas: [ -> ]Kütust pritsitakse survetakti lõpul mõikümmend kraadi enne silindri jõudmist ülemisse surnud seisu
see mõnikümmend kraadi on maakeeles mitu mm enne kolvi üss-i?pea maas hea paika kruvida sest see plekk litakas seal saab tohu ja paigast.

Pane kaks tolli!!! Üldiselt nii ei tehta ja keegi neid millimeetreid ei ütle, ega see JAWA pole. Sa võid häda pärast ise välja arvutada: kolvikäik pooleks, sellega joonistad ringi paberile. Malliga paned kraadid paika paberil ja joonlaud näitab mm ära.
Lehti: 1 2