automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pontiac GTO 5.7 V8-Steimo
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Leidsin selle foorumi ja mõtlesin et teen ka siia teema enda uuest igapäeva liikurist, milleks on 05.2004 valminud pontiac GTO.
Mootoriks on corvettelt tuntud 5.7 LS1 V8 mis teeb 260kw ja 495nm.
0-100km/h tuleb 5.3 sekundiga ja lõpp on 255km/h piirajaga.
Auto saamine oli omaette jutt juba. Kõik algas sellega et olles mõnda aega ML320 mercedesega sõitnud, leidsin et see auto ei ole päris mulle mõeldud. Mugav ja hea läbivusega küll, aga nii hall mass kui vähegi võimalik. Ise olen aga alati fännanud rohkem erilisi autosid.
Saigi siis auto24 ja nettiauto lahti löödud ja hakatud autosid vaatama(kuna elan Soomes, siis oli alguses idee üldse soome registris auto võtta). Igastahes esimest korda nägin GTO müügikuulutust kusagil 2011 mai-juuni kuus. Juba siis tundsin auto vastu huvi, aga paraku läksid plaanid väheke segamini tookord. Kusagil 2011 novembri paiku tekkis aga uuesti võimalus uus auto vaadata. Selleks ajaks oli juba kindel mida tahan. Auto pidi olema 2 ukseline kupee/GT ja kindlalt 4 kohaline ja võimsa mootoriga. Algul oli valikus R33 nissan skyline GTS-T, Nissan 300ZX TT, Toyota Supra 3.0 ja Nissan 200SX S14. Aga läks nagu minema pidi..olles alati ameerika autosid fännanud, siis jäi silma uuesti see sama GTO ja siis olin ka endas kindel et järgmine auto tuleb kindlalt V8 ikkagi, ei hakka turbokatega jamama. Detsembri lõpus Eesti tulles olin ka 2 autot välja vaadanud. See sama GTO ja 5.7 HEMI mootoriga 300C. Paraku selle teise vaatama minekuni asi ei jõudnudkiBig Grin
Olen nüüd siis varsti kuuaega selle GTO omanik ja puhas sõidurõõm.
Kuuajaga ei saa ma küll veel täieliku ülevaadet anda, kuid hetkel toon välja + ja - mis silma on jäänud.
Plussid:
+Reaalselt 4 kasutatavat istekohta
+auto läheb kiirelt soojaks
+mootori ja võimsuse kohta öko(maanteel 8l/100km peale)
+kiirusomadused ja juhitavus
+odavam pidada kui teised sama dünaamikaga kupeed.

Miinused:
-üpris jäik vedrustus
-olematu pagasiruum(lapsevanker mahub siiski sisse).
-ärritab kaasliiklejaid(paljudel vajadus linnavahel ära``panna``).

Hetkel sõitnud kusagil 1500km kanti ja tehtud tööd:
Uued rehvid nokian hakkapeliitta R 245/45R17
kojamehed
mootori õli(5W30 penzoil)
vahatamine ja nahahooldus
74aH aku+uued akuklemmid

Lähiajal plaanis õhufilter ja süüteküünlad vahetada, piduriklotsid samuti.
Kõige lõppu lisan ka mõne pildi:
[Pilt: 20043853e249e9_l.jpg]
[Pilt: 2002690514c7b6_l.jpg]
[Pilt: 20043859b5ec69_l.jpg]
[Pilt: 200269090e3772_l.jpg]

Loodan et see auto sobib siia foorumisse.
Kiitke või laitkeSmile
Tänud toetuse eest. Auto on mul rohkem igapäevane sõiduk, kuid eks tuleviku plaane on. Kas see autost just projekti teeb, ei oska öelda. Kuid erinevat paljudest eelmistest autodest, siis seda autot tahan ma kauaks endale jätta. Uunikum see auto loomulikult ei ole, kui üldse siis ainult auto nimi ise on uunikum/legend.
Tegelikult kui jutt vanade autode peale läks, siis ka minu peres, täpsemalt siis vanaemal on üks auto, mille ta oma abikaasaga aastal 1975 uuena ostis ja mis siiani alles on. Vaz 21011 1.3 mootoriga.
[Pilt: 20144125fed28c_l.jpg]
Pontiaci juurde tagasi tulles siis kevadeks on plaan väljalaset muuta väheke, tulevad torukolled ja natuke vabam väljalase, lisaks on plaan pidureid natuke paremaks saada. Eks näis mis jõuab.
Lõppu veel esimene pilt mis GTOst tehtud sai:
[Pilt: 20120343b71ef7_l.jpg]

Ilusat talveBig Grin
kas kõnealune massin seie foorumisse passib on eraldi teema.
kui aga selle uhke sõiduriista peremees soovib avalikkuselt rohkem tagasisidet ja ehk ka pädevamat nõu saada, siis oleks tiku-taku kordades mõistlikum koht selle teema jaoks.
soovitan lahkeste vaadata: www.tqhq.ee ja sama lehe foorum
www.tqhq.ee/forum
Tänud soovituse eest, kuid tqhq foorumis on juba mõnda aega see teema olemas. Tegin siia ka teema, et kui kellegil huvi, siis saab lugeda ka siin sellise auto käekäigust.
Minu toetus Steimole antud teema eest. Tegu on juba legendi staatuse ja nn. uusklassikalise "USA rauaga".

Mis siis, et kere on põhimõtteliselt Opel Omega, aga sisu on Corvettelt pärit. Minu isiklik eelistus oleks 6.0 LS2 mootoriga versioon. Muide, kui sa peaks kunagi manuaal-kasti peale mõtlema siis mul on järgi jäänud manuaali kangnupp. Mingeid vidinaid peaks veel olema Smile http://haamer.net/parts.php?ixMake=44&ixModel=891
Seesinane GTO oli juba (uuesti)sündides uunikum.
Uus ja sile küll aga harvemini esinev kui Moskvitš või Žiguli, milliseid meil siin küll näidatud on.Wink
(14-01-2012, 14:04 PM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]Seesinane GTO oli juba (uuesti)sündides uunikum.
Uus ja sile küll aga harvemini esinev kui Moskvitš või Žiguli, milliseid meil siin küll näidatud on.Wink

Jaa, on!Cool