22-03-2002, 23:05 PM
22-03-2002, 23:15 PM
Swift?
Väike ja õkonoomne auto. Testitulemused on läbi aegade veidi negatiivsed olnud muuhulgas suht jõuetu mootori tõttu.
GT on muidu täitsa enam-vähem
http://www.angelfire.com/co/swiftGT/tech.html
ühel tuttaval on ka üks vanem Swift, omanik kiidab küll, et täitsa ökonoomne. Uuemad modifikatsioonid on täiuslikumad, seega ka ökonoomsemad
EDIT:
Need \"jõuetuse\" probleemid kuulusid valdavalt loomulikult minevikku, kus oli testis ilmselt tegemist 3 - silindrilise mootoriga autoga.
http://www.suzuki.cybercomm.nl/engine.html
Väike ja õkonoomne auto. Testitulemused on läbi aegade veidi negatiivsed olnud muuhulgas suht jõuetu mootori tõttu.
GT on muidu täitsa enam-vähem
http://www.angelfire.com/co/swiftGT/tech.html
ühel tuttaval on ka üks vanem Swift, omanik kiidab küll, et täitsa ökonoomne. Uuemad modifikatsioonid on täiuslikumad, seega ka ökonoomsemad
EDIT:
Need \"jõuetuse\" probleemid kuulusid valdavalt loomulikult minevikku, kus oli testis ilmselt tegemist 3 - silindrilise mootoriga autoga.
http://www.suzuki.cybercomm.nl/engine.html
kuban
24-03-2002, 18:30 PM
Mul oli 10 kuud 3-ukseline Baleno GS \'96
Väga mõnus, mugavad sportistmed ja jõudu ka paistis olevat.
Probleem oli selles, et pooltelje otsad mõlemalt poolt olid suht läbi. Eraldi otsi ei müüdud ja B-varuosi kah ei pidavat olema.
Ja kaks tervet pooltelge kokku maksis ca 15 000 + paigaldus:o
Lähemalt saad sellest autost lugeda siit.
Lisaks veel pidavat nendel Balenodel käigukast veidi nõrgavõitu olema Kuigi see viga pidavat nüüdsest parandatud olema.
Aga ökonoomne oli (Talvel linnas lühikeste otsadegagi ~8,5 l/100 km)
Väga mõnus, mugavad sportistmed ja jõudu ka paistis olevat.
Probleem oli selles, et pooltelje otsad mõlemalt poolt olid suht läbi. Eraldi otsi ei müüdud ja B-varuosi kah ei pidavat olema.
Ja kaks tervet pooltelge kokku maksis ca 15 000 + paigaldus:o
Lähemalt saad sellest autost lugeda siit.
Lisaks veel pidavat nendel Balenodel käigukast veidi nõrgavõitu olema Kuigi see viga pidavat nüüdsest parandatud olema.
Aga ökonoomne oli (Talvel linnas lühikeste otsadegagi ~8,5 l/100 km)
15-05-2002, 22:32 PM
Päris huvitav auto
Kujutage ette: 657 cm3, 3 silindrit, DOHC ja pealekauba tubo ka :duh - päris huvitav lahendus (näitajad pole kahjuks midagi rabavat )
http://www.fortunecity.com/silverstone/l...nge_50.htm
Kujutage ette: 657 cm3, 3 silindrit, DOHC ja pealekauba tubo ka :duh - päris huvitav lahendus (näitajad pole kahjuks midagi rabavat )
http://www.fortunecity.com/silverstone/l...nge_50.htm
15-05-2002, 23:01 PM
aga see Tommy Kaira ZZ seal on nagu hulga köitvamate karakteristikutega.
Ja see Vector või mis tundub päris pöörane oma 1200 hp-ga :duh
Ja see Vector või mis tundub päris pöörane oma 1200 hp-ga :duh