automoto.ee foorumid

Täisversioon: IŽ 2125-010
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, mõtsi et ma natu kirjuta ka siia foorumi millega tegu. Pikka sissejuhatust ja ajalugu ei hakka kirjutama sest see sisuliselt siin foorumis juba olemas. Nimelt eelmine aasta ossin "fredinand" isiku käest selle kaunitari ära ning nüüd vurab igapäevaselt eesti teedel. peamiselt küll virtsu-harku liinil. Selleks et teie otsimise vaeva vähendada, panen siia ka lingi eelmise omaniku tegemistest selle auto juures.IŽ 2125 fredinand

Minu käes tiksub autol juba teine ring, kui palju eelnevalt tal neid olnud on ei oska öelda. Teinud olen nii palju et likvideerisin eelneva värvi "paranduse" enda teise kombi jaoks ostetud värviga ja toon 1:1-le. Just, lugesite õieti "teise kombi tarvis" nimelt mul neid nüüd kaks. Teine on mul hetkel projektiks rohkem ja käe harjutamiseks keretöödel, kuid temast mõni teine kord.
Siiani olen selle masina juures teinud nii palju et kardaaniristid vahetanud, käigukasti vahetanud, reduktori simmeri vahetanud, küünlad läksid korralikud peale koos juhtmetega, ahju modifitseerisin paremini puhkuma, korralikud naastrehvid all, esimese parema rattalaagri vahetasin ära, kärupistiku panin külge.
Plaanis on teha järgmised asjad see aasta ära; uus värv selga, mootoril õlilekke eemadada, nukvõlli kett ära vahetada, karpa ära vahetada ökonoomsema vastu, tagasilla laagrid koos simmeritega ära vahetada, parem esimene poritiib uue vastu, juhiukse kuskilt uue muretsema, esimene pamper välja vahetada.

Hetkel olekski kõik, teine teema kust saab ka selle auto seiklustest ja tegemistest lugeda on järgmine IŽ 2125-010 Moskiito

Niih, talverallil käidud ning paraku ei läinud see sõit minul ka ilma kadudeta. probleem tekkis karburaatoriga mis kukkus üleliia penssu ammutama paagist. 160km ja tserka 35-40 liitrit penssu. Täna võtsin peale tööd siis karpa ette et selgusele jõuda ning viga oli suht labane kuid tõsine, mida poleks saanud teepeal parandada. Nimelt ujuki nõel oli korralikult pees. Kuna probleeme valmistas see karpa ennemgi, siis võtsin ühe "varuosa" karpa ette. kiskusin molekulideks, leotasin kanges pesulahuses ja siis viskasin 90min ultraheli vanni sirisema. Tulemuseks oli justkui uus karpa. Siis võtsin mosu peal oleva karpa ette, sama oppi läbima. Niikaua kui karpa vannis sirises võtsin lõõride poleerimise ette. Sai korralikult nõgist ja valu jääkidest puhtaks teise teha. Nokkitud sai nii freeside kui harjastega ning tulemus oli vähemalt visuaalselt korralik. Kui peal olnud karpa juppid sirisemise lõppetasid, siis võtsin ette koostamise ning panin kahest karpast ühe kokku. Nüüd sai pisike reguleering ja proov tehtud ja tulemusega võib esialgu rahule jääda, hobuseid tuli märgatavalt juurde kapotti alla, ainult küttusekulu kohta raske veel miskit öelda. Igatahes hoian laenatud penssu käeulatuses homme, kui läheb järgmiseks proovimiseks.