automoto.ee foorumid

Täisversioon: Zil 131 Pikap
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Minu arvamus on see et las inimesed teevad, kellel tuleb paremini välja, kellel ehk halvemini. Kuskilt tuleb ju õppida meil kõigil...
Üleüldse sellist mittemidagi ütlevat kommetaari pole ka keegi küsinud, neid võid delfi foorumisse kirjutada...
Peace...

(30-01-2012, 15:26 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Mitte, et kõigepealt tuleb valmis teha vaid kõigepealt tuleb korralik joonistus tulevasest autost valmis teha!!! Ja ka korralikud tööjoonised - siis saab auto ka hiljem arvele! Kas võtta ümberehitusluba või teha asi valmis omavalmistatud sõidukina, ühel puhul on ühed piirangud, teisel puhul muud.

See hiidlaste värk on järjekordne näide sellest, kuidas ei tohi hot-rodi ega customit ehitada!

Siinkohal mainiks siiski et joonise järgi teed tellimustöid, endale sõitmiseks stiilset masinat ehitad siiski teisiti. On olemas idee ja ligikaudsed masina propotsioonid, detailid mis hiljem selle täiusliku terviku loovad tulevad siiski töö käigus. Alati leiad asju mis isikupära lisavad või mis tegelikult üldse ei sobiks. Neid ei ole võimalik ette näha....


(30-01-2012, 14:36 PM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Nb Zil kabiini salongisuurus jätab rämedalt soovida. Kui juba ehitada siis kabiini pikendus ca 20cm ja uksed pikemaks jne. Kuid ..... kas olete selleks suutelised.

Oeh, nahhui sa kabiini pikendama hakkad, see pole ju enam siis see... Kuigi teie jutus on iva, 190cm mehel nagu mina jääb seal tõesti jalaruumi natuke väheks, aga seda suurendad põranda ratsimisega, ehk teed jalaruumi ettepoole juurde nagu sõiduautodelgi, ehk viid pedaalid kaugemale. Selline kabiini lõikumine oleks sama tark tegu kui metskassile rehaga võid persse lükata...

[/quote]

Kas sinu kommentaar oli nüüd see mis pidi delfisse minema? Ehk eksisid foorumiga?
Ilmselt na...ui ja pe....e saatmise asemel peaksid ennem mõtlema et mida saavutada üritatakse.
Samahästi laske originaal zilidega ilma kastita ringi. Mingil määral ju ikkagi üritatakse asendada seda kastikate põlvkonda mis oli jänkistanis olemas ja mida nliidus polnud.
Ehk siis pigem : usast osta ei jaksa aga küll me ise ka mingi junni kokku pusime..... Tean sest algidee mõte on ka omal nii peast läbi käinud.
Odavat vene tooret ju kõik kohad täis , kallaste taga ühel põllul suisa 6 erinevat 52/53 reas. Võta ja lõigu nagu süda lustib.
Kuid hetkel ei ole enam huvi, palju huvitavamat materjali on ka meil saada.
(30-01-2012, 19:18 PM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Kas sinu kommentaar oli nüüd see mis pidi delfisse minema? Ehk eksisid foorumiga?
Ilmselt na...ui ja pe....e saatmise asemel peaksid ennem mõtlema et mida saavutada üritatakse.
Samahästi laske originaal zilidega ilma kastita ringi. Mingil määral ju ikkagi üritatakse asendada seda kastikate põlvkonda mis oli jänkistanis olemas ja mida nliidus polnud.
Ehk siis pigem : usast osta ei jaksa aga küll me ise ka mingi junni kokku pusime..... Tean sest algidee mõte on ka omal nii peast läbi käinud.
Odavat vene tooret ju kõik kohad täis , kallaste taga ühel põllul suisa 6 erinevat 52/53 reas. Võta ja lõigu nagu süda lustib.
Kuid hetkel ei ole enam huvi, palju huvitavamat materjali on ka meil saada.

Selline kabiini lõikumine oleks sama tark tegu kui metskassile rehaga võid persse lükata...

Kui sellest piltlikult teksti ilmestavast lausest välja lugesid et Sind peese keegi saadab siis pole muud diagnoosi kui impotent mõistuse suhtes...
Lihtsalt kuidas küla koerale nõnda koer külale. Sina materdasid kellegi meie idanaabri püüet gaz 53 customit teha, täpselt samamoodi väljendasin mina Sinu ideed zilli kabiini tükeldamisest ja pikendamisest...
Usast kastika ostmise kohta ütleks off topic teema, asi siiski ise omale customi ehitamises mitte seeriatootmisega ringi kärutamises. Samahästi võiks ju öelda et milleks te neid opeli ja fordi ronte lihvite, sitast saia nagunii ei tee, tellige kohe usast restaureeritud Shelby või vauxhalli kupee... Aga teema ongi selles et rahvas teeb ise, mis on vägagi tervitatud nähtus minu meelest. Sellepärast ei ütle ise ühtegi halba sõna neile kes sellega tegeleda veel viitsivad, pigem hüva nõu on see mis alati teretulnud... Muu piiksumine siiski delfi ja facebooki teema...
Ma nägin kunagi ühe Zil 157-me kabiiniga tehtud rodi. Sellest saadik olen vaikselt kabiini otsinud, aga idapoolsed alad on juba ammu tühjaks veetud. Need, kel on, tahavad aga paugupealt rikkaks saada.
Iseenesest pole seal rasket midagi, on siis joonised ees või mitte. Jooniseid saab siis lubada, kui raha numbrit ei tunne ja enamus asju custom made tulevad. Reaalselt tuleb ikkagi kasutada juppe, mida parasjagu saada ja neid siis kokku sobitada.
(30-01-2012, 21:16 PM)tarko Kirjutas: [ -> ]Ma nägin kunagi ühe Zil 157-me kabiiniga tehtud rodi. Sellest saadik olen vaikselt kabiini otsinud, aga idapoolsed alad on juba ammu tühjaks veetud. Need, kel on, tahavad aga paugupealt rikkaks saada.
Iseenesest pole seal rasket midagi, on siis joonised ees või mitte. Jooniseid saab siis lubada, kui raha numbrit ei tunne ja enamus asju custom made tulevad. Reaalselt tuleb ikkagi kasutada juppe, mida parasjagu saada ja neid siis kokku sobitada.

Täpselt nii see onWink Hetkel kuldses börsis terve hunnik zil 157-meid müüa, ehk leiab sealt midagi. Esinina detaile on isegi varuosadena, kabiini saab vist ainult sõitva masina küljest. Enamus kolmesillalisi zil-le lõigutakse nagunii metsaveokärudeks ära, kabiine peaks sealt üle jääma küll juWink Isegi sain niimoodi endale 131 kabiiniBig Grin
(30-01-2012, 15:26 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Kulla Sulev Loopalu, palun ära riku noorte inimeste mõtlemist oma perssekukkunud ja kõlbmatu tegevusega ära!

Kogu austuses ka Mati Leivategija vastu on kõik Tema tööd sisuliselt pornograafilised sitakäkid kuna ka need on tehtud peast ja ilma suurema kunstimeeleta. Vastupidiselt Mati Kitsele, kelle valminud masinad ei pruugi olla maailma ilusaimad aga kõigist nendest on spetsialistid (loe: disainerid) kõigepealt teinud joonistused, siis ruumilised plastiliinist värvitud mudelid ja alles siis on mudelsepad hakanud neid reaalusesse viima. Lõplik versioon on muidugi pisut teine tulnud, sest eks töö käigus tuleb mõtteid juurde ja pisimudeli proportsioonid tunduvad elusuuruses väärakad. Aga see on puhas kogenematus sellistes asjades.

M.Leivategijat sitakäkerdajaks kutsuda on minumeelest väga õrnal jääl kõndimine. Pole palju mehi kelle masinaid ka väljaspool eestis teatakse-tuntakse ning mille eest inimesed on nõus ka raha välja käima. Mina igatahes võtan mütsi ma vana ees. Leivategija ja Kitse vahe ongi see et üks mees teeb tegusid ja teine voolib oma plasteliini. Ei saa ju võtta tõsiselt meest kes väidab et tema Ladal baseeruv kultusauto Cobra kloon on vastupidavam kui orginaal Cobra ning selle lääne bodykit koopiad. Huvitav miks Kits enda loomingut toota ei soovi? Ehk on masinad juba enne valmimist läbikukkunud ja hukule määratud. Käsitööringid plastiliiniga jäägu algkooli edasi, kes visiooni tahab paberile panna teeb sellest Cad´is vastavad joonised ja 3D mudeli kui seda vajalikuks peab. Kuigi homemade masinate puhul eelistan visiooni oma peas... saab hea mõtte korral sekundiga käigupealt ümber muuta...
Umbes samas stiilis kirjutasite teie, proovisin samas vaimus vastataBig Grin
Kui te poisid olete oma poriloopimise lõpetanud, siis võtke kätte ja kustutage oma postitustest solvangud ja roppused ära ning läheme teemaga edasi.
Meelise algatatud teema on igati asjalik ja huvitav ning kuna endalgi on Zil-157 toormaterjali kõvasti käepärast, siis hakkas minulgi mõte sarnase kastika tegemise suunas liikuma. Ennem on küll plaanis mõned bussid ära taastada, kuid üks ei sega teist ja teine ei sega seda.
Et meelde tuletada, millest see teema alguse sai, panen siia väikese videoreportaazhi piiri tagant.
http://www.youtube.com/watch?v=dk1FLPGa6...re=related
Ära vasta samas vaimus, paha on lugeda ja ainult hullemaks läheb kogu teema. Ikka asjalikku tehnikajuttu tahaks lugeda!
Toetan mõlemaid eelpoolmainitud ehitusplaane (Nii Msluik kui ka Kärdla Noorteringi oma) ja soovin palju jõudu tegutsemiseks!



(30-01-2012, 15:26 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]See hiidlaste värk on järjekordne näide sellest, kuidas ei tohi hot-rodi ega customit ehitada!

Ei saa eeldada ega nõuda, et igaüks läheneks oma projektile nagu tehas. Seda küll, et korralike joonistega on vähem sobitamisprobleeme ja muud taolist, aga kodus ehitajad tõepoolest teevad masinat töö käigus kättesattuvast materjalist ja komponentidest, Nii et täpne tulemus sisaldab vähem või rohkem juhust.
Disaini osas oleks kindlasti hea mitte ainult peast asju teha, vaid proovida kasvõi arvutis pilte lõigata, et proportsioonide muutumine näha oleks. Vaimusilmas kipuvad asjad millegipärast teistmoodi olema kui tulemus, ning piltidega katsetamine on just puuduv samm sinna vahepeale, et leida mõtte ja metalli vahele puuduv üleminekulüli.

Ei tahaks teemaalgataja tuju rikkuda, kuid Zil 131 kabiin antud projektiks ei sobi. Või siis sobib, kuid ainult koos Zil 130 esikandle ja tiibadega. Need autod näevad siis veenvad ja head välja, kui proportsioonid ja kujunduslahendused on jänki aparaatidega sarnased. Selles võtmes on Zil 130 parim toorik, sest tiivad, nn panoraam-esiklaas ja uste kuju järgivad veidi teises mõõtkavas teatud USA ajastut üsna täpselt. Gaz 52/53 on samuti kasutatavad, nagu ka Gaz 51 ja Zil 157, kuid kõigi nende nelja puhul peab disaineri töö olema parem ning eeldab tõesti head visualiseerimist. Korralik kavand on juba seepärast vajalik, et selgitada sisseostetavate tööde puhul, millist lõpptulemit tahad saavutada.
Jah, kindlasti on pildimaterjal ja mingisugusedki mõõtmed paberil vajalikud kui asjaga tegeleb rohkem kui üks inimene, või kui osa tööd sisse ostetakse. Sest muidu lihtsalt erinevad tegelased saavad erinevalt aru, ja kujutavad asju erinevalt ette.
Tänud kastutajatele Mufff ja altraditional, oodatud on tõesti ainult teemakohased postitused. Kustutama ei hakka, seda teeb moderaator kui vajalikuks peab, ise arvan et las jäävad üles, siis näeb ka rahvas mis meestega tegelikult tegu. Jäi täesti mulje et tsirkus lahkus juba ammu kuid klounid jäid alles...
Hiiu poiste projekti kohta ütlen ainult et edasi poisid, edasi! Miks teha maha sellist tegevust, soovite et poisid vaba aega bussijaamas chillides ja õlutit rüübates mööda saadaksid? Vaevalt. Iga mees ehitab oma võimaluste ja oskuste piires, toormaterjali pole ka väga laialt käes, tuleb teha sellest mida on.


(31-01-2012, 10:21 AM)Kaido S Kirjutas: [ -> ]Ei tahaks teemaalgataja tuju rikkuda, kuid Zil 131 kabiin antud projektiks ei sobi. Või siis sobib, kuid ainult koos Zil 130 esikandle ja tiibadega.

Mõtlesi isegi alguses sellele, et zil 130 on nägusam esikandle poolest. Siin aga tuligi idee võtta toormeks hoopis 131 kuna jääb tunduvalt vihasem välimus. Pole mõtet kõiki masinaid ühesuguseid teha, erinevus rikastabBig Grin Jätan kindlasti 131 kandle ette, rõhutab just seda vene veokate ürgset välimust ja jõulisust...
Zil-130'le on saadaval kahte sorti esikannelt. Venelased on oma kastikal kasutanud kannelt, millel on kabariidid esitulede all. See on minu meelest ilusam ja maskuliinsem kannel. See kannel, millel on kabariidid üleval, on kuidagi iseloomutu ja "näotu". Zil-131'e kabiin on seevastu küllaltki robustne, tahumatu ja metsiku välimusega. Usun, et tulemus võiks olla päris huvitav, seda enam, et varem pole sellisest kuulda olnud. Võimalik, et Zil-131 kabiini kasutades ei saa kasutada ameerika kastikatele sarnaseid punnis tagatiibu. Need ei pruugi lihtsalt sobida. Võib-olla peaks mõtlema ka sellele, et teha tagatiivad esitiibadega sarnaseks.
(31-01-2012, 11:20 AM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Zil-130'le on saadaval kahte sorti esikannelt. Venelased on oma kastikal kasutanud kannelt, millel on kabariidid esitulede all. See on minu meelest ilusam ja maskuliinsem kannel. See kannel, millel on kabariidid üleval, on kuidagi iseloomutu ja "näotu". Zil-131'e kabiin on seevastu küllaltki robustne, tahumatu ja metsiku välimusega. Usun, et tulemus võiks olla päris huvitav, seda enam, et varem pole sellisest kuulda olnud. Võimalik, et Zil-131 kabiini kasutades ei saa kasutada ameerika kastikatele sarnaseid punnis tagatiibu. Need ei pruugi lihtsalt sobida. Võib-olla peaks mõtlema ka sellele, et teha tagatiivad esitiibadega sarnaseks.

Lugupeetud kodanik Mufff, teie jutus on iva. Olen isegi selle üle natuke pead vaevanud et millised tagatiivad olema peaksid. Ilmselge et kuna esimesed on kandilised siis peaksid ka tagumised samas stiilis tulema.

Pole üldse ime kui ma seda oma kastika projekti natuke muudan, kuna neid kastikaid juba piisavalt siis võib-olla keeraks vindi korralikult üle ja teeks sadula, ehk siis haakesse väike poolhaage tünnisaunaga. Sel juhul läheks masinale kindlasti topeltratastega tagasildWink Kuna hetkel selle projektiga ei tegele siis kaalun ka seda varianti kindlasti...
Üks võimalikest kavanditest: klõps
(31-01-2012, 11:42 AM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Üks võimalikest kavanditest: klõps

Suured tänud kavandi eest, naeratuse tõmbas suule lausaWink Kui tohib küsida kuidas selle leidsid?
Ega seal mingit juttu polnudki, aadress: selline
(30-01-2012, 19:54 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(30-01-2012, 19:18 PM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Kas sinu kommentaar oli nüüd see mis pidi delfisse minema? Ehk eksisid foorumiga?
Ilmselt na...ui ja pe....e saatmise asemel peaksid ennem mõtlema et mida saavutada üritatakse.
Samahästi laske originaal zilidega ilma kastita ringi. Mingil määral ju ikkagi üritatakse asendada seda kastikate põlvkonda mis oli jänkistanis olemas ja mida nliidus polnud.
Ehk siis pigem : usast osta ei jaksa aga küll me ise ka mingi junni kokku pusime..... Tean sest algidee mõte on ka omal nii peast läbi käinud.
Odavat vene tooret ju kõik kohad täis , kallaste taga ühel põllul suisa 6 erinevat 52/53 reas. Võta ja lõigu nagu süda lustib.
Kuid hetkel ei ole enam huvi, palju huvitavamat materjali on ka meil saada.

Selline kabiini lõikumine oleks sama tark tegu kui metskassile rehaga võid persse lükata...

Kui sellest piltlikult teksti ilmestavast lausest välja lugesid et Sind peese keegi saadab siis pole muud diagnoosi kui impotent mõistuse suhtes...
Lihtsalt kuidas küla koerale nõnda koer külale. Sina materdasid kellegi meie idanaabri püüet gaz 53 customit teha, täpselt samamoodi väljendasin mina Sinu ideed zilli kabiini tükeldamisest ja pikendamisest...
Usast kastika ostmise kohta ütleks off topic teema, asi siiski ise omale customi ehitamises mitte seeriatootmisega ringi kärutamises. Samahästi võiks ju öelda et milleks te neid opeli ja fordi ronte lihvite, sitast saia nagunii ei tee, tellige kohe usast restaureeritud Shelby või vauxhalli kupee... Aga teema ongi selles et rahvas teeb ise, mis on vägagi tervitatud nähtus minu meelest. Sellepärast ei ütle ise ühtegi halba sõna neile kes sellega tegeleda veel viitsivad, pigem hüva nõu on see mis alati teretulnud... Muu piiksumine siiski delfi ja facebooki teema...

Venes on selliseid urodetseid ikka ohtralt ehitatud, sest seal on ka teised nõuded ja igasugu aretisi on ringi liikunud. Siin AS EV s on aga selline ehitamine rohkem oma õuenurka ühe monumendi ehitus oma lollusest. Kui plaanid midagi ehitada mis tahab ka arvele saada ja igapäeva liiklusest osa võtta siis on vaja ka kasutusmugavust, sellest ka kabiini pikendus ja proportsiooni ajamise idee. Milleks teha midagi mis näeb välja nagu oleks üritatud aga samas on aru saada et oskused ja ideed jäid lühildaseks. Kui juba siis ikkagi stiilisuuna järgi, mitte nii et :OHH äge robustne nina ja metallikvärv..... Poisikeste east vist peaks juba välja jõudma.
Muideks Opeli ja Fordi ronte ehitavad need kodanikud kes saavad aru EV seadusandlusest ja sellest et teatud vanasõidukitega saab täiesti legaalselt ja küllaltki normaalse eelarvega oma vanatehnika vajaduse ära rahuldatud. Lennukaid ideid jagub meil kõigil, kuid enamik ei hakka tühjast koorikust pilte panema ja luuletama et kunagi ehitan sellest vingeima rodi mis siin nähtud. Muideks jagan PLY seisukohta et need Leivategija autod on .... noh..... Nostalgiaperverssused, seda just disainiseisukohast. Hr leivategija tööoskuste kohta aga pole mul miskit öelda, vähemasti on ta miskit valmis ka teinud. Aga elame ja näeme kas siit samast tuleb hr.leivategija tööd disainis ja oskustes ja lahendustes ületav projekt. Seniks aga võiksid osta omale mingisuguse koguse vanemaid HOTROD magazine... Seal on natuke proportsioonidest, disainist, suundadest rohkem juttu, muidu on lõpptulemus jälle midagi sellist( mis on suht pornjuhh): [Pilt: car-humor-funny-joke-traffic-mad-cabin-v...-rod-2.jpg]
Pilt muideks pärineb lehelt mis kannab nime carhumor...
Seniks aga: Ootame pilte ehitamisest Big Grin
Üks võimalikest kavanditest: klõps

Selle kavandi peale hakka või oma sõnu sööma Big Grin Kasti lahendus pole just hea, kuid Zil 131 esitiibade kasutamine ka tagatiibadena on ilmselt vältimatu.
Kuulge poisid. Kas me saame siin ilma poriloopimise ja teiste halvustamiseta ka mõnda teemat arutada? Enda väljaelamiseks on muidki kohti.
Nii palju kui on erinevaid inimesi, nii palju on ka erinevaid maitseid. Minule ei meeldi ka ryblik1'e postitatud pildil Zil-157 kabiiniga kummalise välimusega mootorsõiduk, kuid võib-olla on sellega väga lahe "cruisida". Igal meistril on oma ettekujutus lõpp-tulemusest ja erinev käekiri. Samamoodi kui see Zil-157 kabiiniga mootorsõiduk on lahterdatud "car humor'iks", võib sinna lahterdada ka mõned täna tootmises olevad autod, millede sarnaseid keretüüpe ei osanud me paari aasta eest oma halvimateski unenägudes ette kujutada: 4-ukseline kupee-limusiin (MB), kupeemaastur (BMW X6), "chopitud" kerega Honda HR-V, Range Rover Sport, Fiat Multipla, limusiin H2, igasugused kummalise kujuga VelSatised ja Meganed jne. See et need autod ühtedele ei meeldi, ei tähenda, et teised neist vaimustuses ei tohiks olla.
Zil-131 kastika joonistus on päris ahvatlev. Ühe mõttena võib mõelda veel vintsiga Zil-157'e esistanget. See on päris arhailise välimusega, kuid mõistlik on ilmselt võtta sealt vaid kuju, kui see peaks sobima, sest stange ise on mõttetult raske. Võimalik, et peaks stange ka pikemaks venitama. See on lihtsalt mõttearendus, et mõtteid ja ideid tekitada.
(31-01-2012, 11:54 AM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Venes on selliseid urodetseid ikka ohtralt ehitatud, sest seal on ka teised nõuded ja igasugu aretisi on ringi liikunud. Siin AS EV s on aga selline ehitamine rohkem oma õuenurka ühe monumendi ehitus oma lollusest. Kui plaanid midagi ehitada mis tahab ka arvele saada ja igapäeva liiklusest osa võtta siis on vaja ka kasutusmugavust, sellest ka kabiini pikendus ja proportsiooni ajamise idee. Milleks teha midagi mis näeb välja nagu oleks üritatud aga samas on aru saada et oskused ja ideed jäid lühildaseks. Kui juba siis ikkagi stiilisuuna järgi, mitte nii et :OHH äge robustne nina ja metallikvärv..... Poisikeste east vist peaks juba välja jõudma.
Muideks Opeli ja Fordi ronte ehitavad need kodanikud kes saavad aru EV seadusandlusest ja sellest et teatud vanasõidukitega saab täiesti legaalselt ja küllaltki normaalse eelarvega oma vanatehnika vajaduse ära rahuldatud. Lennukaid ideid jagub meil kõigil, kuid enamik ei hakka tühjast koorikust pilte panema ja luuletama et kunagi ehitan sellest vingeima rodi mis siin nähtud. Muideks jagan PLY seisukohta et need Leivategija autod on .... noh..... Nostalgiaperverssused, seda just disainiseisukohast. Hr leivategija tööoskuste kohta aga pole mul miskit öelda, vähemasti on ta miskit valmis ka teinud. Aga elame ja näeme kas siit samast tuleb hr.leivategija tööd disainis ja oskustes ja lahendustes ületav projekt. Seniks aga võiksid osta omale mingisuguse koguse vanemaid HOTROD magazine... Seal on natuke proportsioonidest, disainist, suundadest rohkem juttu, muidu on lõpptulemus jälle midagi sellist( mis on suht pornjuhh)

Kes sulle üleüldse sõna pakkus? Oli jutt et ainult teemakohane tekst edaspidi. Miks sa seletad mulle arvelevõtmisest ja seadustest? Tundun ma selline mees olema keda huvitavad teiste meeste kirjutatud seadused? Mis on sellel projektil hot rodiga pistmist? Hot rod´e tehakse 157-mest...
Üleüldse poleeri oma panne edasi, kui teemasse midagi tarka lisada pole siis ole tõesti parem vait! Ehk peaksid ise poisikese east välja kasvama?

(31-01-2012, 12:36 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Zil-131 kastika joonistus on päris ahvatlev. Ühe mõttena võib mõelda veel vintsiga Zil-157'e esistanget. See on päris arhailise välimusega, kuid mõistlik on ilmselt võtta sealt vaid kuju, kui see peaks sobima, sest stange ise on mõttetult raske. Võimalik, et peaks stange ka pikemaks venitama. See on lihtsalt mõttearendus, et mõtteid ja ideid tekitada.

Tänud veelkord kasutaja Muffile, sellised lennukad ideed alati oodatud. Seda vintsi asja mõtlesin saunabussi juures kasutada juba varem, kuna vahekastiks läheb gaz 51 käigukast kus ka väljavõte küljele olemas, sealt saaks kenasti kardaaniga vintsi otsapeale istutada, ehk läheb vahest tarvisBig Grin
Sadula idee meeldib 100% Big Grin
131 puhul tekib see probleem vist ka, et visuaalselt ilusa tulemuse jaoks oleks vaja porikaid kõvasti ümber teha, juhul kui on plaanis väiksemate ratastega madalamat masinat ehitada. Jube suured on need koopad.

Järgmiseks võtab keegi Urali ette?Big Grin

Aga selle kavandi-kuvandi teemal nõustun täielikult Altraditionaliga. Juhul kui mingigi osa töid tuleb sisse osta, on igal juhul tarvis soovitav lõpptulemus mingil kujul pildile panna. Ei pea just olema tööjoonised, pigem kasvõi midagi siit teemast läbi käinud kavandi sarnast. Kui ise ei oska, siis mõni sõber ikka oskab, lihtsam on lasta arvutis mingit pilti modida, kui pärast mõne valesti-aru-saanud-töömehe rauatööd oma maitse järgi ümber (lasta) teha.

Plastiliinist mudelid ise(-endale)ehitaja jaoks on totaalne overkill. Mati Kitse tööde puhul on vist suunitlus natuke teine, seal on need asjakohased.

Leivategija on selles suhtes vist Kitse totaalne vastand, tema töödest jääb mulje, et kõigepealt keevitame raua kokku ja vaatame siis kuidas jääb. Mõnel puhul on õnnestunud, enamjaolt pigem mitte. Mis aga ei kahanda tema rolli Eesti "lõigatud" autode ajaloos, ma usun et nii mõnigi rauahaigust põdev kaasfoorumlane on oma pisiku just neilt masinatelt üles korjanud.
See Gaz 51
[Pilt: custom_089.jpg]
ei olereaalselt valmis ehitatud, vaid arvutiga tehtud 3D.

Ise olen ka vaikselt unistanud taolisest kastikast, aga 131 kabiiniga ei kujuta väga ette seda asja.
Kui Patroli raamile plaanid asja teha siis on plaanis nelikvedu? Kenama välimuse saaks minu arvates nt usa kaubiku põhjale tehes ja võimalikult madalana hoida.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9