automoto.ee foorumid

Täisversioon: Zil 131 Pikap
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tom, kurask, head pildid!
Ja siis Zahaari ehk 157 kabiini fännidele ideekesi Gary Campesi joonistuslaualt:
[Pilt: My-Dream-Car.jpg]
[Pilt: Sportrod.jpg]
Aluseks sai siis võetud seesama kavand...

[attachment=38439]
Sai juhuslikult selline lehekülg leitud, ehk pakub huvi: http://www.subaru-club.kz/forum/index.ph...opic=12954
Kellel plaan gaz 51 käsile võtta saavad vb siit selleks inspiratsiooni:
http://www.youtube.com/watch?v=iSEfmf7QB...AAAAAAAABg

http://www.youtube.com/watch?v=ivArRViAf...re=related


See ka suht vana asi juba.
Eks on endalgi kunagi peast läbi käinud midagi taolist, küll oli plaanis säilitada kabiini sisu originaalina jms. A eks venelased tegid ilmselt tellijale seda ja kunde otsustab mis ja kuidas, ju siis massiline tuuninguporno tundus vägevam(nende üldist möttemaailma tundes ilmselt ainuvöimalik suund kah)
Escalaatori tehnikaga peaks asi muidugi vägagi krapsakalt ühest kohast teise saamaBig Grin
Kindlasti pole tegu säästuprojektiga.
(13-03-2012, 09:32 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]See ka suht vana asi juba.
Eks on endalgi kunagi peast läbi käinud midagi taolist, küll oli plaanis säilitada kabiini sisu originaalina jms. A eks venelased tegid ilmselt tellijale seda ja kunde otsustab mis ja kuidas, ju siis massiline tuuninguporno tundus vägevam(nende üldist möttemaailma tundes ilmselt ainuvöimalik suund kah)
Escalaatori tehnikaga peaks asi muidugi vägagi krapsakalt ühest kohast teise saamaBig Grin
Kindlasti pole tegu säästuprojektiga.


Seda muidugi, eks üldiselt ole maitse asi kes ja kuidas. Selle sisu poole pealt olen mõelnud et selle enda zil 131'e peaks seest siiski orginaaliks jätma kuna nii korralikku isendit naljalt enam ei leia ning läikivaid "tuuninghuijobinaid" on alati võimalik külge kruvida, orginaali naljalt enam mitte...
(11-06-2012, 01:33 AM)krss Kirjutas: [ -> ]Eelpool mainitud Cheburaska pilte vaadates leidsin sealt lehelt muudki huvitavat. Näiteks selle:

[Pilt: zil6.jpg]

... ja nii sündiski uuema generatsiooni Dodge RAM ... Wink
SIIN lingil 130+ lk inspiratsiooni. Mul tuli küll igasuguseid mõtteid neid pilte vaadates mida Vene toorikuid kasutades ehitada saaks Smile
Kellel inpiratsiooni tarvis siis tasub siia vaadata:

http://www.retro-style.ru/htm/prj_zil150.htm

http://www.retro-style.ru/htm/prj_401.htm

Niipalju teemast ka vahepeal sai selle ZIL 131 pildi autoriga ühendust võetud kes lubas lahkelt kasutada oma materjali.

Siis sain ühe 2002a iveco raami koos sildadega mis aga pika kauplemise peale läks uuesti kasutusse... Nii et pean endale mõne uue vaatama Toungue

Mootoreid on hetkel 2, esimene variant oleks 5.7l chevy mootor, teine variant oleks 3l R6 BMW bens. Hoian silmad lahti,ehk leian mõne suurema diisli ikka.
Kuidas edeneb? Mul on hetkel pakkuda ideaalne toorik:

[Pilt: 29d6fbee0e0e7d06387b018bac1a7093.jpeg]

ehk komplektne chevy raam, koos töötava tehnikaga. See, mis bussi plekkidest ja platsikust veel järgi on tõsta maha ja vii kokkuostu, ning aseta zili kabiin raami peale ja keera võtit... Oh oleks omal aega ja võimalusi... Smile
Vahepalaks üks pilt laiast maailmast...
Sobiks seinale kenasti. Wink

[attachment=47077]
Vahepeal on nii mõnigi masin mul valmis saanud aga Zilli juures silmaga nähtavaid muutusi täheldada ei saaks, garaasinurgast on projeti tarbeks igasuguseid detaile läbi käinud. Iveco raam koos mootori ja sildadega oli juba peaaegu päris hea alustus, kuid... oli mitu aga. Lühidalt ei taha zil 131 väikeveokite alusraamide ja sildade ning 17.5 velgedega üldse propotsiooni minna, teiseks konkreetne iveco raam sõidab nüüd juba pikemat aega euroopa vahet.. Wink

Vahepeal lõpetasin ühe vahva kodaniku sahaari kabiiniga projektika mis sai lätis ka numbrid külge, nüüd on hoog sees ning oleks aeg enda masin garaasi ajada. Tehnoosakonna meestega sai sel teemal räägitud ja üldiselt anti roheline tuli gaz 52/53 ümberehituseks, ehk raam madalaks ja Zilli kabiin. Kohustuslikku rehvimõõtu ka passi ei tule seega saab korralikud lääne madalad rehvid peale vedada. Kandevõime tuleks ka alla tõmmata et B kat kodanikud rahulikult sõita saaks.
Parasjagu on üks gaz 52 ka silmapiiril ehk elame-näeme.
Kõlab nagu masohhism. Korralik mikimaa vanni või sõiduauto raam on ikka juhitav ja vedrustatav. Lisaks veel pidrundatav jne. Rattad saab suht lihtsalt õigesse läbimõõtu, kuna neegriveljemõõtudega pakutakse tänasel päeval ka viisakaid disaine ja sinnapeale kannatab maasturite pooltänavarehve vms paigaldada.
(15-09-2014, 21:40 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Kõlab nagu masohhism. Korralik mikimaa vanni või sõiduauto raam on ikka juhitav ja vedrustatav. Lisaks veel pidrundatav jne. Rattad saab suht lihtsalt õigesse läbimõõtu, kuna neegriveljemõõtudega pakutakse tänasel päeval ka viisakaid disaine ja sinnapeale kannatab maasturite pooltänavarehve vms paigaldada.

Masohhism tundub see tõesti olevat, samas Zil131 ropustne militaarne väljund nõuabki ehk natuke kandilisemat lähenemist?
Mõned nädalad tagasi sai suheldud kavandi autori Viktoriga ukrainast, kes tegi ettepaneku kavandit vähe muuta, jõulisem välimus ning mõned sõjalised väljundid masinal, kuulipildija torn vms... Pidavat ajastukohasem olema...

Zil 157 sahhaari omistamiseks on läbirääkimised käimas mis sobiks ehk kaalu ja kuju poolest paremini mõne kastika raamile. Rasketehnikat on varjusurmast juba piisavalt äratatud, vahepeal tuleks vist rohkem "loominguga" tegeleda. Tulevikule mõeldes võib mulle ka Zil 157 kabiine pakkuda, hetkel olemasoleval on kapote puudu ja tiivad sisse sõidetud.
Nuh, päeva lõpuks on see ju sinu tagumik, mis seal põrkabSmile Mina eelistaksin kindlasti sõiduato/kergveoki veermikku. Pole ju vahet, mille plekikosu seal seljas istub. Juhindudes ideest madaldada gazooni, jääks ka see jebenn olemata joonelt. Enihau, summa summarum, on peamine ikka see, et oma idee teoks teed. Värdliikureid ei saa kunagi liigpalju olla, nagu ütleb KKK vanasõna Wink
Ukraina praegu sõjas...sellepärast siis kuulipilduja torn?
Kui pakutavaid 131-e või 157-me kabiine liialt palju saama hakkab, siis võib mullegi normaalse hinna eest pakkuda.
(16-09-2014, 09:20 AM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Ukraina praegu sõjas...sellepärast siis kuulipilduja torn?

Olukord pidi üsna raske olema, reaalsuse huvides soovitas lisada maketid kabiini taha ning veel mõningaid militaarseid seoseid, pataljoni number ustel jne. Üldkontseptsioon jääb samaks aga väiksed lisad võiksid siiski hetkel olukorda esile tuua, keerulised ajad kõikjal mis võiks ka antud masina juurest mingil määral väljenduda..
(15-09-2014, 22:52 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Nuh, päeva lõpuks on see ju sinu tagumik, mis seal põrkabSmile Mina eelistaksin kindlasti sõiduato/kergveoki veermikku. Pole ju vahet, mille plekikosu seal seljas istub.

Tänud igatahes DevilDeVille´le mõnusa ääremärkuse eest, hakkasin just mõtlema... millele peale? eks ikka oma pee peale Wink Tegin ühe rallikrossi 53ga paar kiiremat, noo tuli meelde küll kui "juhitavad" need gaazikud on.

Seega mõtet veel maha ei mata vaid suunasin pilgu ühe vahva treila poole, mis juba pikamat aega muruplatsil taastamist ootab.
Tegu siin 1985a MAZDA T3500-ga, 3.5liitrine õlipump annab parematel päevadel välja 59kw, kategooria N2 ehk väikeveok, laiust 2250mm ja pikkust 6.5m koos treila platvormiga. Kandevõime 3125kg ja täismass 5765kg, piduritega haagist võtab sappa kuni 3800kg paberite järgi... Pole paha. Telgede vahe 3350mm

Kui tehnoosakond enda arvamuse asjast lauale laob ning ümberehituseks rohelise tule annab - siis miks ka mitte.
Äkki on Mazda puhul otstarbekas ta Aafrikasse suunata ja saadud finantsid mõne unelmate veermiku poole suunata?

A.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9