automoto.ee foorumid

Täisversioon: Zil 131 Pikap
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Selle Mazda sillaehitus peaks ju üsna sama olema mis 52-53, st et 4x lehtvedru igas nurgas, mis mugavusele just kaasa ei aita. Et pmtselt 53, aga vähendatud kujulWink
[Pilt: 627149.jpg]
[Pilt: 627150.jpg]
[Pilt: 627151.jpg]
[Pilt: 627152.jpg]

Leidsin sellise. Äkki keegi hakkab tegema
Ühel meie kaasfoorumlasel on ju topelkabiiniga ZIL olemas sellise projekti jaoks, siingi teemas oli vist pilt üleval kunagi. Muidu seisis elvast puhja poole natuke maad ühe garaasi ees, enam pole näinud. Raam ja rattad olid juba all igatahes, aga see sinine on pildipeal küll kena... Rolleyes

Mazda T3500 on tõesti praktiliselt miniversioon gazikust aga sõita on temaga tunduvalt mugavam, esisild on ikkagi korralikult vedrustatud ja inimesele tehtud... Aga see variant on igatahes mul olemas, mis oleks veel hea alusraamiks võtta? Kuulan hea meelega eri varinante, tuhandete eest ma toorikuks masinat ei kavatse osta aga eks vahest liigub ka mõistlikumaid variante. Masina lõppviimistlus jääb nagunii oma ala spetsidele ning selleks läheb julgelt mitmeid ja mitmeid tuhandeid €...
Kui lai raam su kabiini(de)le alla mahub?
51 kabiini kunagi möötsin, selle alla eriti midagi head saada pole.
Ise pakuks siiski söidumugavuse peale möeldes välja gm'i 80date fullsize raami, leidus cady, chevy, oldsi jne all. Lihtne ja jubinad möistliku hinnaga. 150cm vöi sinnakanti on laius.
Usa kaubikutest on vanematel vaid fordil(econoline) raam, sellel aga esisild oleks nagu hullumajas välja möeldud vms niiet ei julge soovitada.
Pakuks sellist asja: [Pilt: RAT-Rod.jpg]
Tehke mulle nüüd selgeks, miks peaks rod olema über mugav sõites? Mina valiksin koosluse, kus on tehniline pool piisavalt lihtne lõigata, kõik muu on kukimuki. Rod ei pea olema pepuväristajaga nahkdiivan. Mugavuse jaoks on teised alad. Aa, see ka veel, et arvele saaks kui vajadus on.
Minu valik oleks ka esmalt GM-fullsize, kallimatest asjadest tahoe või eskalaatori vms ja seejärel Express vann või mõni kastikas. Sest viimastel paraku taga ikkagi lehed.
(17-09-2014, 01:18 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Tehke mulle nüüd selgeks, miks peaks rod olema über mugav sõites? Mina valiksin koosluse, kus on tehniline pool piisavalt lihtne lõigata, kõik muu on kukimuki. Rod ei pea olema pepuväristajaga nahkdiivan. Mugavuse jaoks on teised alad. Aa, see ka veel, et arvele saaks kui vajadus on.

Noh, mu möte on nagu selles, et tekiks ka tahtmine söita asjaga mönikord, mitte käia kiirelt pildistamas bensujaama taga, et näed kui vägeva asja tegin.
Kuna asjandus saab niikuinii üsna kerge, siis 4x lehtvedrudel hüplemine ei tundu eriti ahvatlev

Aga see köik vaid minu vaatevinkel, igaüks teeb nii nagu endale rohkem meeldib, erinevus rikastab nagu öeldakseBig Grin
Tallinna tänavatel saab isegi vedrudeta sõita.

https://www.youtube.com/watch?v=n1jZAKKt...e=youtu.be[/b][/align]
(17-09-2014, 08:02 AM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Tallinna tänavatel saab isegi vedrudeta sõita.

https://www.youtube.com/watch?v=n1jZAKKt...e=youtu.be[/b][/align]

Muidugi saab, selle vastu pole ju keegi vaielnud.
Parim ja lihtsaim legaalne proovimisvöimalus on tavalise Miniga, s.o. enne 2000 aasta löppu toodetud isendiga. Kui sellel vedrustuse kummipallid pole just värskelt vahetatud, siis on nende vedrustus väga vedrude puudumise lähedane. Mis muidugi ei takistanud mul sellisega poolt euroopat läbi söitmastSmile
Kõige mõistlikum on sellisel puhul üldse air-ride vedrustus. Kuna sedasorti masinatel on alati ka ülitähtis SEISTES ilu, mis tihtipeale tähendab eriti low-ride'i, nagu ka too sinine topeltkabiin-ZIL puhul aga tähtis on ka tegelik sõidusuutlikus, siis alternatiivi palju pole. Ning seda pole üldse raske teha ka, näiteks nii nagu Eesti kiireimal kastikal Smile Igasuguse rodindamise puhul ei viitsiks isegi mõelda palju muule, vaid ja ainult mingit kindlat tüüpi rodide puhul on olematu vedrustus ja juhitamatus "omal kohal". Lisaks on kõik see otse interneedusest ostetav.
Vaatan ma neid sinise pikendatud kabiiniga ZIL-i arvutipilte aga krt sellises asendis rattad küll pöörlema ei mahu. Printige välja ja pange sirkel peale.
(17-09-2014, 13:23 PM)kalju1 Kirjutas: [ -> ]Vaatan ma neid sinise pikendatud kabiiniga ZIL-i arvutipilte aga krt sellises asendis rattad küll pöörlema ei mahu. Printige välja ja pange sirkel peale.

Sinisel ongi õhkpadjad vms, enne liikuma hakkamist tõstetakse kere üles.
huvitav, mismoodi see üestõstetud aendis välja näeb? Praegu on nagu vana citroen, mis tee äärde maha kükitab.
minu vaikselt valmiv pommitaja http://ww.album.ee/node/28936681/50338353 .ja kui vaja siis mul täiesti üle vanema econoline raam koos sildadega
Miks värvida tuhandete eurode eest masinat mis on odavatest kättesaadavatest juppidest kokku laotud? Kui teha siis ikka täiega. Mõne täismõõdus ameeriklase saab kindlasti odavamalt kui paartuhat eurot. Pealegi ma ei kujutaks ette sellist pilli 50 kW diisliga Big Grin
(16-09-2014, 21:38 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Kui lai raam su kabiini(de)le alla mahub?
51 kabiini kunagi möötsin, selle alla eriti midagi head saada pole.
Ise pakuks siiski söidumugavuse peale möeldes välja gm'i 80date fullsize raami, leidus cady, chevy, oldsi jne all. Lihtne ja jubinad möistliku hinnaga. 150cm vöi sinnakanti on laius.
Usa kaubikutest on vanematel vaid fordil(econoline) raam, sellel aga esisild oleks nagu hullumajas välja möeldud vms niiet ei julge soovitada.


Kaniini enda laius väljast on ca 2200 ja pikkus ca 2300, kabiini alla mahub vabal 1400 lai raam, zil enda raam on vist mingi 1200-1300mm lai.. Gaz raamid oli natuke üle meetri laiad vist.

Mazda treilerit toorikuks võttes säiliks hiljem mingigi reaalne otsatarve, platvormi võib mingil määral tagasi ehitada, pealesõidujooned rihvelplekiga ja keskmine osa peitsitud tammelauast võiks kena kombo kokku anda koos kabiinitaguse tuuleplekiga nagu kavandis... Paar nädalat hetkel eestis eemal ning on aega kaaluda eri variante, igal ideel omad plussid-miinused.

(18-09-2014, 10:06 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Miks värvida tuhandete eurode eest masinat mis on odavatest kättesaadavatest juppidest kokku laotud? Kui teha siis ikka täiega. Mõne täismõõdus ameeriklase saab kindlasti odavamalt kui paartuhat eurot. Pealegi ma ei kujutaks ette sellist pilli 50 kW diisliga Big Grin

Silverado 3500 mul on, aga ma ei hakka ju seda juppideks lõikuma... Wink 6.2D V8 koos th700 kastiga on olemas kuid ümberehitus lubadega läheb keeruliseks, eks näeb mis sellest saab.

(18-09-2014, 09:08 AM)swen17 Kirjutas: [ -> ]minu vaikselt valmiv pommitaja http://ww.album.ee/node/28936681/50338353 .ja kui vaja siis mul täiesti üle vanema econoline raam koos sildadega

Väga tige masin tuleb sellest... Jääme ootama edasisi pilte Rolleyes



Samas meenutan, et algusest peale on kindel siht silme eest jätta sisu orginaaliks, mis on juba niigi pisut masohhistlik, kuid samas omaette vaatamisväärsus ja elamus.

[Pilt: DSC_0265.JPG]

[Pilt: DSC_0267.JPG]
Märksõnaks pole mitte ümberehitus vaid iseehitatud sõiduk. Siis pane vahele mis mootor iganes pähe turgatab. Kasvõi see 6.2 väntvõllipoolitaja Big Grin
(16-09-2014, 21:50 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Pakuks sellist asja: [Pilt: RAT-Rod.jpg]
Kahjuks sellist asja meil arvele ei saa rattad peavad olema kaetud ja seda ütles mulle Mati Leivadegija isiklikult.
Endale meeldib selline stiil. Ja minu silmis rikuksid rattaid katvad porikad selle ilu ära.
http://4.bp.blogspot.com/-4Hp4ebB4gH0/Uz...-title.jpg
Nõuded jah vertikaalteljest ettepoole 30 kraadi ja tahapoole 50 kraadi, samas keegi ei keela neid porikaid kiireemaldatavaid teha.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9