12-02-2012, 17:11 PM
ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?
mis viga ?
(12-02-2012, 17:27 PM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Tere,
Kas see viiu viiu hääl tähendab seda, et starter veab mootorit ringi sellise häälega, või ei vea ringi ja teeb ise sellist häält?
IP
(12-02-2012, 17:11 PM)woozh Kirjutas: [ -> ]ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?
(12-02-2012, 17:48 PM)aavu Kirjutas: [ -> ](12-02-2012, 17:11 PM)woozh Kirjutas: [ -> ]ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?
Kütet on? mis auto, diisel või bensiin? Sumbutist miskit välja ajab? No siin võib mõistatama jäädagi. BELAZ või sapakas.
(12-02-2012, 18:37 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Viga on äärmiselt lihtne. Selle vea nimi on Renault!
Aga asjast kaa pisut. Konnasööjal starter otsas ilmselt. Puksid või laagrid kulunud ja käivitamise hetkel poob starteri kinni. Muidugi ei pruugi see viga olla. Võibolla on sul suurte külmadega mineraalõli mootoris ära tahkestunud ja mootor seetõttu ei taha ringi käia. Tee lõke mootori alla ja vaata kas asi muutub.
PS! Palun võtta minu juttu puhtalt huumorina
(12-02-2012, 19:12 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]kuigi lihtsam veidi auto sooja ajada ning starterit veidi kummi haamriga meelitada
(12-02-2012, 20:25 PM)Tift Kirjutas: [ -> ](12-02-2012, 19:12 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]kuigi lihtsam veidi auto sooja ajada ning starterit veidi kummi haamriga meelitada
"Meelitad" seda järgmise korrani. Tavaliselt juhtub see siis, kui oled väga lolli koha peal .
Viiu-viiu tulebki valest õlist mootoris ja kehvast starterist. Talveks oleks vaja ikka pool- või täissünt sisse panna. Mineraalõli (nagu minu Jumperil) on -25- ga nagu tökat .. Hea, et Webasto abiks on.
Starteri jutust jällegi... minu omal ei tõmba vahel starterit hambasse. Võtsin hiljuti maha - kõik on vääga ilus - hambad, pendiks jne. Viga ei kuskil. Aga pendiksi silindris liikuv kolb kiilub kinni. On teine oma pesas suht tihedalt ja õli ei tohi sinna vist üldse vahele panna - peegelpinnad muutuvad tihedaks ja kui lülitad, siis tekib kolvi taha õhupadi ja takistab sellel lõpuni liikuda. Igale poole ei ole vaja õli toppida
(12-02-2012, 20:25 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Starteri jutust jällegi... minu omal ei tõmba vahel starterit hambasse. Võtsin hiljuti maha - kõik on vääga ilus - hambad, pendiks jne. Viga ei kuskil. Aga pendiksi silindris liikuv kolb kiilub kinni. On teine oma pesas suht tihedalt ja õli ei tohi sinna vist üldse vahele panna - peegelpinnad muutuvad tihedaks ja kui lülitad, siis tekib kolvi taha õhupadi ja takistab sellel lõpuni liikuda. Igale poole ei ole vaja õli toppidaStarteri mootor lülitub sisse alles siis kui kolb TÕMBERELEES on lõpuni liikunud. Hambasse läheb ta ka, aga justnimelt pendiks ehk vabajooksusidur on see mis ei lukustu, tõenäoliselt rulle lükkavad vedrud puru sees.