automoto.ee foorumid

Täisversioon: ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?
Tere,

Kas see viiu viiu hääl tähendab seda, et starter veab mootorit ringi sellise häälega, või ei vea ringi ja teeb ise sellist häält?

IP
(12-02-2012, 18:27 PM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Tere,

Kas see viiu viiu hääl tähendab seda, et starter veab mootorit ringi sellise häälega, või ei vea ringi ja teeb ise sellist häält?

IP


veab ikka mootorit ringi!
kui aku korras (täis laetud) aga käivitamisel siiski selline tunne (starter veab aeglaselt ringi) nagu oleks aku tyhi , siis üks võimalustest kulunud starter ... puksid kulunud ja külma ilmaga hakkab pooma ... samas ei tohiks selline viga üleöö ilmuda ...
Kummalisemadki vead on üleöö tekkinud. Starter tasub igatahes üle vaadata.
(12-02-2012, 18:11 PM)woozh Kirjutas: [ -> ]ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?

Kütet on? mis auto, diisel või bensiin? Sumbutist miskit välja ajab? No siin võib mõistatama jäädagi. BELAZ või sapakas.
(12-02-2012, 18:48 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(12-02-2012, 18:11 PM)woozh Kirjutas: [ -> ]ommikul hakkasin autot käivitama,teeb aint viu viiiiu viu,selline tunne nagu aku oleks tühi,laadisin aku ära,ikka sama jama,vedasin veel lisa massi juhtme ka mootorist aku miinusesse,ikka sama jama ...
mis viga ?

Kütet on? mis auto, diisel või bensiin? Sumbutist miskit välja ajab? No siin võib mõistatama jäädagi. BELAZ või sapakas.


tegu siis 92a 2.2L bnnsiini mootoriga renault espace
nu auto sai eile alles ostetud,
Viga on äärmiselt lihtne. Selle vea nimi on Renault! Big Grin

Aga asjast kaa pisut. Konnasööjal starter otsas ilmselt. Puksid või laagrid kulunud ja käivitamise hetkel poob starteri kinni. Muidugi ei pruugi see viga olla. Võibolla on sul suurte külmadega mineraalõli mootoris ära tahkestunud ja mootor seetõttu ei taha ringi käia. Tee lõke mootori alla ja vaata kas asi muutub.

PS! Palun võtta minu juttu puhtalt huumorina Rolleyes
Seda nalja võib teha tõesti "ollus" mis peaks kandma õli nime mootoris... ehk mingi 15w sisse valatud, mis -20 juures vaikselt hanguma hakkabSmile
(12-02-2012, 19:37 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Viga on äärmiselt lihtne. Selle vea nimi on Renault! Big Grin

Aga asjast kaa pisut. Konnasööjal starter otsas ilmselt. Puksid või laagrid kulunud ja käivitamise hetkel poob starteri kinni. Muidugi ei pruugi see viga olla. Võibolla on sul suurte külmadega mineraalõli mootoris ära tahkestunud ja mootor seetõttu ei taha ringi käia. Tee lõke mootori alla ja vaata kas asi muutub.

PS! Palun võtta minu juttu puhtalt huumorina Rolleyes


pole renool häda midagi! asi on lissalt lollis mõtlemises kinni! renoo traffik sõitnud 300 000 pluss km ja selle ajaga ainult piduriklotse ja õli vahetanud.
see starteri viga võib täitsa üleöö tekkida, endal sharann majaees seisab samal põhjusel. Sai lollipeaga isegi tuttuus akku ostetud peale, ikka ei midagi,. õues -9 õlipaksuses nagu asi ei saaks olla, kuna kõikseeaeg sama asja kasutatud. Proovitud täkuga ja puha, ei vea ikka ringi, tõmmates läks kohe...
Probleemiks oli starteri harjased, mis olid pessa kinni jäänd. St vedrud ei jõudnud vasta rootorit suruda harjaseid..
Hääle kirjelduse järgi on raske soovitusi jagada. Ilmselt teeb seda häält starter. Mina võtaks ta maha, kisuks lahti, vaataks üle puksid ja harjad ka, kui vaja vahetaks ära. Auto on ostetud ilmselt sõitmiseks ja starterit läheb niikuinii vaja. Vaevalt seda asja peale vaatamise või pai tegemisega korda saab. Samas kehva kontakt nt. kulunud harjade vahel võib ka vahel "viiu" häält teha.

Tervitades, IP
ok homme kisume starteri maha
kuigi lihtsam veidi auto sooja ajada ning starterit veidi kummi haamriga meelitada
(12-02-2012, 20:12 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]kuigi lihtsam veidi auto sooja ajada ning starterit veidi kummi haamriga meelitada

"Meelitad" seda järgmise korrani. Tavaliselt juhtub see siis, kui oled väga lolli koha peal Smile.
Viiu-viiu tulebki valest õlist mootoris ja kehvast starterist. Talveks oleks vaja ikka pool- või täissünt sisse panna. Mineraalõli (nagu minu Jumperil) on -25- ga nagu tökat Smile.. Hea, et Webasto abiks on.
Starteri jutust jällegi... minu omal ei tõmba vahel starterit hambasse. Võtsin hiljuti maha - kõik on vääga ilus - hambad, pendiks jne. Viga ei kuskil. Aga pendiksi silindris liikuv kolb kiilub kinni. On teine oma pesas suht tihedalt ja õli ei tohi sinna vist üldse vahele panna - peegelpinnad muutuvad tihedaks ja kui lülitad, siis tekib kolvi taha õhupadi ja takistab sellel lõpuni liikuda. Igale poole ei ole vaja õli toppida Smile
(12-02-2012, 21:25 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]
(12-02-2012, 20:12 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]kuigi lihtsam veidi auto sooja ajada ning starterit veidi kummi haamriga meelitada

"Meelitad" seda järgmise korrani. Tavaliselt juhtub see siis, kui oled väga lolli koha peal Smile.
Viiu-viiu tulebki valest õlist mootoris ja kehvast starterist. Talveks oleks vaja ikka pool- või täissünt sisse panna. Mineraalõli (nagu minu Jumperil) on -25- ga nagu tökat Smile.. Hea, et Webasto abiks on.
Starteri jutust jällegi... minu omal ei tõmba vahel starterit hambasse. Võtsin hiljuti maha - kõik on vääga ilus - hambad, pendiks jne. Viga ei kuskil. Aga pendiksi silindris liikuv kolb kiilub kinni. On teine oma pesas suht tihedalt ja õli ei tohi sinna vist üldse vahele panna - peegelpinnad muutuvad tihedaks ja kui lülitad, siis tekib kolvi taha õhupadi ja takistab sellel lõpuni liikuda. Igale poole ei ole vaja õli toppida Smile


ülivahetus saigi eile tehtud! õli on normaalne vedel,pool sünt!
Kas said masina normaalselt tööle? Mul selline huvitav masin nagu fiat, sellel oli sama jama, nagu oleks aku tühi vaevaliselt oli hakanud vedama, andis just talvel tunda kui külmemaks läksBig Grin Kisu starter maha ja puhasta ära. Seal sees tekib tahm mis ladestub eriti hästi mähisekohal olevatele kontaktplaatidele. Kui need miski piduripuhastus vahendiga puhtaks pesta läheb ka käivitus palju lõbusamaks =) Ning ankru otsas vaskplaatide vahed ära puhastada, khu need on ääretasa sitta täos, siis läheb kergelt lühisesse ja starteri veovõime väheneb. Üldiselt olen lugenud, et tagada starteri hea töö tuleks seda puhastada kord 2 aasta tagant. JA kontrolli ka harjade olukorda ning laagri, puksi lõtku. Kui need asjad kõik korras aga ikka poob, siis otsi mõni elektrik kes mõõdab üle starteri mähise, seal võib olla ka lakk kahjustatud ja mähis lühises näiteks.
Edu sulle.
(12-02-2012, 21:25 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Starteri jutust jällegi... minu omal ei tõmba vahel starterit hambasse. Võtsin hiljuti maha - kõik on vääga ilus - hambad, pendiks jne. Viga ei kuskil. Aga pendiksi silindris liikuv kolb kiilub kinni. On teine oma pesas suht tihedalt ja õli ei tohi sinna vist üldse vahele panna - peegelpinnad muutuvad tihedaks ja kui lülitad, siis tekib kolvi taha õhupadi ja takistab sellel lõpuni liikuda. Igale poole ei ole vaja õli toppida Smile
Starteri mootor lülitub sisse alles siis kui kolb TÕMBERELEES on lõpuni liikunud. Hambasse läheb ta ka, aga justnimelt pendiks ehk vabajooksusidur on see mis ei lukustu, tõenäoliselt rulle lükkavad vedrud puru sees.