automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nõuk. teh. passis kere ja raami nr?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Gel

Ilmselt on M-ide puhul üheks keerulisemaks osiseks numbrid, mitte tehnika ise. Big Grin Anyway. Mure selline: sain \'70 aasta K-650. Nõukogude aegne must nr. küljes, teh. pass olemas, kõik nagu ok. Teh. passis märkuste lehel veel kirje \'79a vahetatud uus mootor MT-9. Omanik ise ütles, et jah, vahetasin ära sest tahtsin kindlasti tagurpidi käiku ka. Super. Aga: teh. passis on kirjas et kere ja raami nr on üks ja seesama viiekohaline number? On see võimalik? Kui ei, siis kuidas seda seletada? Et GAI mees ei viitsind otsida ja lõi mootoribloki pealt suurelt silmatorkava mootori numbri ka kerenumbri lahtrisse? Samas küsimus, et kust peaks leidma kerenr: kas esilenksu juurest selle plaadi pealt mis kinnitud kahvli otste peale suunaga nö. juhi näo suunas? Samas, tsiklit on värvitud ja värvi alt kraapisin natuke välja seda nr. See aga ei paista olevat seesama mis passis kirjas ja pealegi võiks raaminr olla ju raami enese küljes kuna on võimalus et kahvel on ära vahetatud? Ja samas, kus peaks olema mootori nr? Mootor on vahetatud, ja passis kirjas ka uus nr. aga vaskaul pool mootoribloki peal on suurelt kirjas ikkagi esimese mootori number. Seda ei saa ka olla, et mingil ajal on vana mootor tagasi vahetatud, sest tagurpidi käik on täitsa olemas. Probleem tekkis seoses ARKs registreerimiseelse üv. (\"punane akt\") tegemisega. Lahendusena mõtlesin lihtsalt lüüa selle vene teh. passis oleva kerenr. löögirauaga kuhugi raamile kuna seda passis olevat nr. ei suutnud leida. Soovitage kust võiks seda veel otsida. Tsikkel ei ole EV registris olnudki. Kurioosne lugu.

Mihkel
Otsi numbrit tagumise vasakpoolse ülemise amordikinnituse pealt. Mu venna endisel K-l oli see seal.

Asp
Aga see kas on tagurpidikäik või ei ole ei puutu ju üldse mootorisse... vaid ainult käigukasti. Ja K650 ja MT-9 peaks olema ju samasuguse mootoriga masinad...
Kõikidel Dnepritel ei olegi raaminumbrit. Pole lihtsalt tehasest löödud.
Tagurpidikäigu saamiseks ei ole vaja vahetada mootorit vaid käigukast. Ehk ongi iva selles. Mees mäletab et midagi vahetas aga mida???

Gel

jaah, motamehel on hea point. Huvitav, ainult et kui käigukast on ära vahetatud, miks siis passi on pandud märge novõi DVIGATEL No. 50xxx. Anyway. Ma lihtsalt mõtlen, et ARK normijüngrid võivad hakata ka selle kallal närima. See raaminr. värk naguinii. Tänud, üritan seda nr. ikkagi kuskilt ülevõõbatud nitrovärvi (sic!) kihi alt leida. Aga kuidas neile selgeks teha, et seda ei pruugigi olla üldse? Nad ju peaks seda isegi ehk teadma, aga ei.
Teavad küll.
Mul ühel rattal passis kirjas-Number alumiiniumplaadil tehase neetidega. See tähendab et tuleb lugeda sealt esilaagri pealt alumiiniumlipakalt ja nr mitte otsida raami pealt.
Aga vigu on vene ajal tehtud küll. Mul oli ka raaminumber vale. Õnneks oli müügipass ja seal sama nr mis etiketil. Aastanumber oli ka samal rattal vale. Tehti parandused ja ei riieldudki minuga. Meil on väga karmid mehed ARKs.
Mootori number ei huvita tänapäeval enam kedagi, vähemalt Eestis. Nii et ainus, mille ümber pead vaevata, on just raaminumber.

Asp
põhjusmõtteliselt mul kah k650 raam ja seal on taga amordi juures see kõrgend olemas aga numbrit pole. siit samast foorumist öeldi et k650 polegi tehasest seda nr ette nähtud ja see esimene plaat ju lauasa tavaliste kruvidega kinni keeratud