automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1975 a. Peugeot J7 PZ 40 2,1 d
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Liikumiskiirust mõistavad ju kõik GPS signaali kasutavad seadmed näidata, mõne sellise ikka kuskilt leiad.
(29-12-2012, 02:04 AM)Etsike Kirjutas: [ -> ]Liikumiskiirust mõistavad ju kõik GPS signaali kasutavad seadmed näidata, mõne sellise ikka kuskilt leiad.
Aga see pole Talveralli kontekstis aus.
(29-12-2012, 02:18 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(29-12-2012, 02:04 AM)Etsike Kirjutas: [ -> ]Liikumiskiirust mõistavad ju kõik GPS signaali kasutavad seadmed näidata, mõne sellise ikka kuskilt leiad.
Aga see pole Talveralli kontekstis aus.
Lisaks on jalgrattaspido GPS'ist oluliselt täpsem.
Anduri sai kinni esiratta piduriketta kaitsepleki serva külge, kaablivitstega.
Anduri juhet tuli pikendada paari meetri võrra, sobis esimene kätte juhtunud sidekaabel. Ainus mure oli magneti kinnitamisega kergmetallist velje külge: pidi gaasipõletiga soendama, et kahepoolne teip kinni jääks...
Suviste (raud)plekk velgede küljes püsis magnet hästi.
Magnetiteks sobis arvuti kõvaketaste seest "leitud" magnetid.
Meie eelmisel talveralliautol asendas selline lahendus päris spidomeetrit aasta jagu, (kokku 2 aastat paigaldusest), kui enne teist Talverallit sai vahetatud käigukast meh. spidomeetri ajamit mitte omava vastu. Ka tavaliikluses, kui mitu igapäevast liikurit eri põhjustel seisma jäid...
Huvitav siis. Kas bensiinimootori impulsid ei meeldi spidokale? Samas motika peal töötas mul jalgratta spido väga hästi.
Anduri paigaldusel ei kasutanud mina velge, vaid piduritrumlit. Siis pole vaja kummide vahetusel uuesti mässata. Lõpptulemus oli aga täitsa mässas.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...39&page=16
Lehekülje keskel on paigaldusest juttu/pilte.
Rattaspido on kindlasti palju "ausam" ja palju täpsem, kui GPS vms moodne junntükk. Ning nende loogika on ju vaid täispöörde impulsse lugeda ehk selle anduri võib kinnitada mistahes muutumatu ülekandearvuga pöörleva vidina külge, näiteks tagaveol kardaan või esiveol ka veovõlli seesmine "ots" etc.
Loogika põhjal peaks just kardaani-lugejaga kõige täpsema tulemuse saama aga seda juhul, kui odav-lihtne seadeldis lubab ülekande arvutustehet sisestada. Samas kõige väiksem distantsiline eksimus tuleb vabalt pöörlevast rattast mõõtes. Ning ideena nupumeestele: kaks andurit, progejupp, kes võrdleb iga ajahetk kumbagi andurit ja edastab kaalutletud keskmist. Nii elimineeritakse veorataste läbilibisemine ja vabajooksurataste blokeerumine. Teoorias ei tohiks väga keeruline olla? Kolme anduriga RWD autol saaks üldse auto keskme kätte: kaks erineva kiirusega pöörlevat esiratast ja kardaan - kokku absoluutselt täpse distantsi ja kiiruse.

Ei sobi küll klassikaliseks historicuks, kus on igasugune arvutipõhisus keelatud, aga niisama küll.
GPSi täpsus sõltub riistast. Kui võtate suvalise odava junni, mis suudab asukohta võtta ühehertsise täpsusega, saate tulemuse üsna kehvakese. Sõltuvalt liikumiskiirusest...

Ratta pöörlemist mõõtev spidomeeter valetab libisemise/nühamise jagu, mis võiks olla oluliselt väiksem number.

Asi muutub, kui võtta tänapäevane käsinavi, mis annab 10 asukohta sekundis... Seda küll seniks, kuni süsteem toimib.

Rattaspido on autonoomne ja kui säilitada vooluvabas olekus, siis toimib ka peael EMP-d. Nagu teemaks olev Mägramajagi oma Idenori toodet diiselmootorisarnase tootega.
Ilmnenud on tõsiasi, et Mägramaja kujuline kiirsuvila pälvis streetrace.org-i 2012 aasta projekti tiitli Smile
Õnnitlused!

Aga siit veel alternatiivesteetikat (Brubaker Box):
[Pilt: autowp.ru_prochie_brubaker_box_1.jpg]
Juhtus siis see, et konnaõgijate maalt jõudis minuni Mägramaja kerekataloog. Olin jõudnud juba arusaamisele, et mul pole seda asja kellegi arust vaja, a ennäe imet - 29. oktoobril postitatud pakike oli täna hommikul nagu nalja postkastis Big Grin

Kui nüüd kellelgi peaks olema vaja detailset infurmahhuuni jottseitsmete kere konstruktsiooni ja ettenähtud remonteerimiseprotseduuride kohata, siis võin seda lahkesti jagada.
Mehed mägrafarmerid! SEE Citroen Camionette auto on Teil kollektsioonist puudu!!!
[Pilt: citroen-camionette-5344976_b_8e52cec63a7ff767.jpg]
Muidugi on veel imeilusaid ja megakiireid mitmeotstarbelisi Prantsuse päritolu farmiautosid mõistliku rahanumbri eest. Näiteks Renault Saviem Wink Peate omale mõttekaaslaseid leidma Big Grin
[Pilt: renault-saviem-4493498_b_f6097e26b5a03c31.jpg]
Talveralli kohe uksetaga, viimane aeg koostada mägramaja saatev muusikaline fonoteek...

Edith Piaf'i Milord on siinkohal sobilik Smile

http://www.youtube.com/watch?v=0CCSQJsxeX8
(15-02-2013, 11:44 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Talveralli kohe uksetaga, viimane aeg koostada mägramaja saatev muusikaline fonoteek...

Edith Piaf'i Milord on siinkohal sobilik Smile
Kuigi Mägrafarmerid on rohkem küll raskema muusika austajad (nagu enamus täiskasvanud meestest, ma loodan Wink ), siis peab ksf! mlsluik pakutuga ühinema ja lisaks soovitama doit être muusikavalikusse sellise prantslannast lauljatari loomigu (soovitatavalt videovormingus!!!) kui seda on Alizée.

Sõltumata mistahes mehe muusikamaitsest, kui tegu on vähegi vastassoo poole kiikava isendiga, siis minu arust see noor naisterahvas ei tohiks kedagi külmaks jätta. Kui veel sõidad prantsuse autoga - seda enam!
Nagu keegi kusagil video all tabavalt on kommenteerinud: Alizée video ja kontserdi HD ei tähenda mitte kõrgkvaliteetset pilti vaid lihtalt Hard Dick...
Kõik teised naislauljad alates Madonnast ja lõpetades Lopeziga võivad ju laval samasuguses outlookis väänelda aga vahe tulebki sealt: üks on prantslanna ja teised lihtsalt enda keha rämeda papi eest "müüvad" naised.



Ni ja et neid "kivisüdameid" veel sulatada, siis ei ole "lisandunud 10 aastat" Talle kuidagi halvasti mõjunud: kõige värskem ametlik video
Ehkki tädike tundub video järgi täiesti pumbatav kumm olema, ma siiski kardan et meie söidul sountracki valib indenori diisel ja välismüra. Lihtsalt ei jöua enne rallit(ja ei viitsi ka) hakata ümber tegema köiki mootoripatju mingite kaasaegsemate tarvis, lisada tuleks sumpsile ilmselt kat ja ka sukk, see viimane küll saab enne tehtud.
Audiosüsteem on suht lapsekingades, pole isegi mögafone veel ühendada saanud kuna katusele tulev löögastus-lounge pole vahepeal millegipärast ise valminud garaazinurgas, ehkki olen talle korduvalt öelnud et ta on jalusSmile
(15-02-2013, 12:47 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ].... mitte kõrgkvaliteetset pilti vaid lihtalt Hard Dick...
...

Priit, kurat, nii ei tohi. Kolleegid pidasid mind enne juba natuke totakaks, kuid peale sellist kohvidušši ninast on diagnoos pandud.Big Grin Klaviatuuriga on ka nägeš, ekraanist näeb õnneks veel läbi...

MägraMaja (MM) puhul tuleb siiski selgelt vahet teha kahel funktsioonil. Liikumisel on tegu atraktsiooniga, mille ülesandeks on pakkuda juhile väljakutset ja reisijaile adrenaliini. Siin ei ole oluline kõrvaliste heliefektide olemasollu - ma kujutan niigi elavalt ette, kuidas autot innustava juhi monoloog aeg-ajalt mootori ponnistusi saatvat müdinat ületab...

Kuid seisu ajal on ülioluline olustikku sobituv meelelahutus... Rolleyes
Meenus möödunud aasta PÖFFil nähtud prantsuse film, kus ka miski mägrafarmiga ringi kärutati ja naisi landiti.
0:30 juures sama masin https://www.youtube.com/watch?v=LNOIbyU3BTg
veab teil mehed, et prantsuse tehnikaga tegelete, ma pean hetkel võitlust ida-saksa tehnika imega ja lootsin ka inspiratsiooni hankida selle riigi näitsikutest, paraku pean leppima mõne naissportlase pildiga, nagu näiteks see kaunitar:
[Pilt: 20080327-TammyThomas.jpg]
(16-02-2013, 17:51 PM)supp Kirjutas: [ -> ]... nagu näiteks see kaunitar...
Kas see ongi see tüdruk, kes koondisekaaslasele tema pardli kasutamise pärast kallale läks?
kas mägramaja rallieelne eksponeerimine piltide läbi paljastaks asju, mida lihtsurelikud alles rallil nägema peaksid? Smile

Sul oli ühel eelneval lehel täitsa paslik rallipilt - +1hp ning ressurssi seda veel duubeldada:
[Pilt: 1]
Ei paljastaks ilmselt midagi mida enne näinud ei ole.
Hobuveokist nunnum oli frantsuse kuulutusteportaalis müüdav tavalise kaubikukerega J7 millel oli kongi aetud täiesti möistlikus suuruses traktorSmile

Aga mägramaja ise on endale mingi konna paaki saanud kes kütust ei lase torudesse. Eilne u70km ots vöttis vist pea 2 tundi...
Tänane todolist:
1: paak maha ja uuring, kes seal elab
2: jalgrattaspido paigaldus
3: gaasiballoon vahetada
4: uus rool paigaldada
5: summutile sukk vahele keevitada
6: genekale üks uus juhe vana asemel mis vastu sumpsi läbi pöles
7: autopesu ja kleepekad
8: köik mis veel ette jääb

Vöibolla tekib hetk ka pildi tegemiseks, a ma väga pöialt sellele ei hoiaksWink

Edit: löunapausiks olid lahendatud punktid 1,6,7, ülejäänu veel ees. aga aega on ju veel meeletultWink

Edit2: tehtud, nagu bureešini-poiss ütleb(tema küll tegelikult köigi oma tegemata asjade kohta)Wink
Paar meeleolupilti kah:

Mägramaja väljakaevamine Mägrafarmist, neljapäev enne rallimist elik siis 21.02.2013
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Start
[Pilt: large_27776829_XGBN.jpg]

Esimene LK, pilt vargastatud, vajadusel kustutame
[Pilt: 1]

Lõunapausil
[Pilt: 220298415ef214_l.jpg]

Jäätunud numbrituli
[Pilt: 1]

Jälitamas usaraua assortiid
[Pilt: 1]

Väljakaevamistel
[Pilt: 1]

Kütuse lisamine enne AKP6-de saabumist
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

100 km/h nagu nalja
[Pilt: 1]

Strandi parklas
[Pilt: 1]

Tagasi Mägrafarmis
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12