Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Eile sai kiirsuvilale natuke teistsorti maailma tutvustatud. Kiirenduse maailma, kui nüüd eksaktsem olla. Paigaltstardist 400 meetri läbimise ajaks kujunes mõned sekundi murdosad alla poole minuti ja lõppkiirust antud distantsil kogunes vaata et 75 kilu ja meetrit tunnis. Täpsemini vist 72 või 73 aga see selgub peale tulemuste interneedusesse riputamist. Selgesti ei teinud Mägramaja autoklubile Hiired ja Tihased ühestki otsast häbi ja oli üldse väga elegantne.
Paar varastatud pilti ka:
See veel puudus – kiirendusmaailmas end kehtestada!
Aga samas – loogiline...
A nüüd hakkas huvi tekitama hoopis see numbrimärk - mis tuu säänne om?
(21-04-2013, 09:27 AM)Tom Kirjutas: [ -> ]A nüüd hakkas huvi tekitama hoopis see numbrimärk - mis tuu säänne om?
Selliseid pedekuningriigi autoregister ju väljastaski.
Edit: Nüüd ka ametlikud ajad teada ja kõige aeglasema tiitel tuligi koju ära
(21-04-2013, 10:30 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Nüüd ka ametlikud ajad teada ja kõige aeglasema tiitel tuligi koju ära
Raskelt on see tiitel tulnud, vägev leek sumpsist, peaaegu nagu auruveduril!
Tark ei torma!
Teiselt pildilt on selgelt näha võidu toonud kiirendusetuse põhjustajad - kokkurullimata markiis-tüüpi triibulised päikesekardinad, mis õhutakistuse üles lakke keerasid ja keret lennukitiiva kombel kergitasid ning laiade kleepuvate kiirendusrehvide haarduvust vähendasid.
/...Lõppjäreldusele jõutakse siis, kui kõik ideed on otsas. (Prantsuse vanasõna).../
(22-04-2013, 23:23 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Tark ei torma!
Teiselt pildilt on selgelt näha võidu toonud kiirendusetuse põhjustajad - kokkurullimata markiis-tüüpi triibulised päikesekardinad, mis õhutakistuse üles lakke keerasid ja keret lennukitiiva kombel kergitasid ning laiade kleepuvate kiirendusrehvide haarduvust vähendasid.
Vastupidi – ma olen enam kui kindel, et sellise kerekuju- ning mootori kombo juures need kokkurullimata päikesekardinad andsid just sekundi- poolteist kiirendusele kaasa.
"Õhutakistus", sa ütlesid? MIS õhutakistus? Kuskohas?!? Vaata nüüd seda sõidukit palun uuesti.
(22-04-2013, 09:57 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]Raskelt on see tiitel tulnud, vägev leek sumpsist, peaaegu nagu auruveduril!
No smoke-No power
Feimi ja sulli tuleb uksest, aknast ning põrandaluugi vahelt.
Väga muhe lugemine @ Tehnikamaailm.
Aasta läind kui linnutiivul... Nõuame raportit Kaubik-Kiirenduskuninganna käekäigu ja tervisliku seisundi kohta!
Igav asjandus on, keerad võtit ja vahetad käiku ja keerad rooli ja pidrundad. Üritab nüüd end lähiajal kokku võtta ja katuseterrassi tükkis PA süsteemiga lõpuni ehitada. Ega eriti mingit muud nõidust polegi.
(10-05-2014, 10:48 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Igav asjandus on, keerad võtit ja vahetad käiku ja keerad rooli ja pidrundad.
Siis on tõesti sitasti...
Vahepeal käis Mägramaja nimeline kiirsuvila Haleda Kuke teivaspalliplatsi manu. Mitte seoses selle kuuajalise agooniaga, mis telekat vaadata rahulikult ei lase, vaid vajadusest. Lisaks sai asi mingi hetk alla ka omalaadse konstruiga haakeseadme, mis vaja nüüd üle haljastada-võõbata ja seejärel kinnitada kuul ning ühendada juhtmed pistiku tarbeks.
Vahepeal sai ette vöetud lühemat sorti puhkusereis koos haagismajaga, mis juhuslikult sama aasta poiss kui j7
Vöimas diiselmootor on suuteline tömbama ja saavutama kiiruseid kuni 80kmh
Kiirendus halvenes
Pildil juba kodus tagasi.
Ilus! (Stiilsest tagavara-doonatsi kattekujundusest ei hakka mitte rääkimagi
)
Ja märkimisväärne, et siuke kiirenduskaubik peale enda veel midagit vedada suudab. Prantsusekeelne aplaus!
Kiirsuvila on jäänud ühele pildile ka Nostalgiapäevadel, võtsin endale ülbuse pilt vargastada. Kui ei sobi, eks ma siis kustutan ära.
Leidsin veel ühe kiirsuvilaga mossepildi:
ja veel ühe:
Otsustasime kasutatud autude väljasõidule hoopis Mägramajaga minna. Regamistasud makstud ja pileetikud paadipealegi osteldud.
Romurallil ka veel täitsa käimata...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12