automoto.ee foorumid

Täisversioon: liigendraamiga maastikusõiduk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pidasin täna plaani, mida teha maal seisva Moskvits 2141-ga. Nimelt on asjal kere pehme ja avariiline, aga tehnika veel väga hea. Ja mõtlesingi välja. Oleks vaja maastikusõidukit. Suurte ratastega ja liigendraamiga.
Üritaks ära kasutada mosse mootorit ja käimarit. Käigukast on sel nö. transaxle, ehk veovõllid tulevad kahelt poolt sidurikoda.
Hetkel mõlgub selline plaan: mootor koos käimariga põiki autot esimese poolraami tahaotsa. Kummalgi poolraamil oleks ilma vedrustuseta jäik sild (Kas äkki näiteks Niva tagasild?), üks veovõll läheks esimese silla suunas, teine tagumise. Püsikiirusliigendi saaks ära kasutada raaminde liigendi sees, edasi läheks tavaline kardaan tagasillale. Esiots ja istmed võiks olla buldogiskeemiga (esisillast eespool), mis jätaks rohkem ruumi tagumisele poolraamile ning veokastile. Kasti teeks nii, et keskelt vineeri vms. eemaldamisega tekiks kahele poole kasti istmed.
Suurte ratastega oleks selline topelt-aeglane peaülekanne vist päris hea?
Praegu ei kujuta päris hästi ette, kui üks sild on ühtpidi ja teine teistpidi, sisi peaks vist ühel taldriku teist pidi panema? Kas Niva sillal saab seda teha?
Midagi sellist võiks olla.
http://www.youtube.com/watch?v=0v4zaq7DKms
Rehvide osas ka ideid ei ole...missuguseid otsida ja kust neid saaks...
Samuti kuidas roolimehhanism teha...
Siit võid leida häid lahendusi http://minitractor.0pk.ru/