automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 25 1970a Roolivarda trapetskeermega mutter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
T 25 1970 a roolivarda trapetskeermega pronksist tehtud mutter

Selline küsimus, et kas kuskil on olemas roolivarda trapetskeermega mutter või teate kus on võimalik saada sellist juppi. Kui on olemas inimesi kes oskaks mõistliku hinnaga järgi teha?

ette tänades Martin
(25-02-2012, 19:38 PM)martink93 Kirjutas: [ -> ]roolivarda trapetskeermega mutter või teate kus on võimalik saada sellist juppi.

Olen päris mitmeid ladusid külastanud ja siiani on minule küll vähemalt vaid 3 uut sellist pronkspuksi kätte jäänud. Needki 90ndate algul. Olen ühe endale tagavaraks jätnud. Kui sa leiad kellegi kes suudaks selle järgi teha saan aidata mõõtudega.
Aastate eest pakuti selle järgitegemis teenust. Tulemus oli hirmkallis - kui ma ei eksi siis taheti 2500eeki puksist vaid.

Paar tk on ka müügis olnud. Kuid 100eurine hind ei ole just väga ahvatlev.
Aitäh info eest, uurin asja. Kindlasti on neid kuskil eestimaa peal kuskil olemas aga ole mees ja otsi üles. Mõnel mehel on kindlasti selline jupp kuskil riiulil või garaažis ja ei teagi mis asi see on Big Grin. Kui kuskilt ei leia siis on jama, kahe kuu pärast juba põllu peale vaja saada.
Mis imeasi see siis on et pädev treial seda mõistliku hinnaga järgi ei teeks?
Kusagilt pilti saaks?
Arvestage sellega, et ka kruvi on juba kulunud, eriti keskosas.
Kaks teooriat on õiged. Esmalt see, et seda puksi pressides (esmalt kuumutades ja siis pressides saab keerme jälle tihedamaks.
Ja see, et keermestatud võlli tuleb siis treipingis jälle veidi sobitada uue puksi peal käima. - Keerukat ei pidavat midagi olema keerme ääred pidavat kausjast olekust jälle kolmnurka lihvima.


Üks üldine ammune ja igivana purjus külaeitede jutt sauna lavataga jutustab aga:
Et on võimalik terve roolikarp puhtaks visata ja selle asemele hoopis terves tükis gaz (ei tea nüüd kas 51 või 52,52) roolikarbi sisu panna. (eks seal jah tuleb siis see väljatulev võll pooleks mõlemil lõigata ja uus ja vana kokku keevitada keskelt, et morss roolikarbist välja ei jookseks. Üles mineva võlliga arvatavasti sama.
Ausalt nüüd ma ei mäleta enam, kas seda juttu räägiti Harkovi või vladimiri tehase roolikarpide kohta. Igatahes pidi olema nii, et asi on väikeste mööndustega võimalik sisse mahutada.
Aga ikkagi tegu ühe saunajutuga.
Kui nüüd keegi viitsiks vaid tänapäeval aretada või rahakoti raudasid avada.
Näpupurustaja armastajatele mittesoovitatav
http://www.youtube.com/watch?v=rSxuhb1ZA...r_embedded#!

Tegu peaks olema vladimiri tehase originaal tootega mis istub 1:1le uuematele t25a masinatele. Ainuke asi, mida mina ei pooldaks on see teise pumba asend. t25 masinale saab panna topelt pumbad järjestiku. (greene müüb sellist pumpa)

Kütusepumba osas tegu on ridapumbaga sakslaste oma. (kuskil foorumis jäi meelde) Eestis seda ei müü keegi. Liiga kvaliteetne kraam eestlase jaoks ning 500eurine hind pole ka kena.
https://hurtowniarolnicza.pl/pompa_wtrys...12379.html
Tsitaat:Kui nüüd keegi viitsiks vaid tänapäeval aretada või rahakoti raudasid avada.
Näpupurustaja armastajatele mittesoovitatav
http://www.youtube.com/watch?v=rSxuhb1ZA...embedded#!

Lahendatud on ühe tavalise silindriga. St juba teoorias seda, et rataste pööramine ühes suunas toimub kiiremini kui teises suunas. Videolt näha ka ilusti. Omatehtud samkompunnil võib-olla rahuldaks, aga tehase toodangult ootaks paremat lahendust.
(02-03-2012, 11:37 AM)Envir Kirjutas: [ -> ]Lahendatud on ühe tavalise silindriga. St juba teoorias seda, et rataste pööramine ühes suunas toimub kiiremini kui teises suunas. Videolt näha ka ilusti. Omatehtud samkompunnil võib-olla rahuldaks, aga tehase toodangult ootaks paremat lahendust.

Huvitaval kombel aga paar asja on harjumuspärased.
Jah tundub et pööramine paremale toimub aeglasemalt kahel põhjusel.
a) rooli keeramine paremale on aeglasem.
b) tavalise silindri kokkutõmbamise juures pole ju survet ollagi. Lahtisurumisel aga jõud taga. Ja paremale keerates jõudu pole.

Kuid silindrikinnitused silindrikinnitusteks ja silinder silindriks. Need põhimõttelt sama kohapeal ju ka t30-a80 masinal ja seal ka ühele poole pööramisega probleemid.

Minu teema oli rohkem pööratud roolikarbile. Kujult disainilt tundub vähemalt minule, et tegu on belarus 300 roolikarbiga?? Ehk teisisõnu t25a export variant t30-a69 millele läkski silindriga keeramine juba alguses peale.
http://www.youtube.com/watch?v=PuA6Xr_f4...re=related


Mu kogu teema point oli, et ehk tasuks vana roolikarp minema lennutada ja hoopis silindri peale üle minna..
See Mtz 300 võim ikka väga nurgeline ja kandiline tehasetööks. Vast külamees ehitas millegist kokku ja on nüüd rõõmus.