automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt motoplokk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna siis tekib siin igasuguseid väiksemaid ja suuremaid tehnilisi küsimusi, siis teen uue teema kuhu need sisse postitan.
E-bay.de s müüa bensiini mootorid tuntavalt odavamalt kui eestis.
Mootori tootja siis lifan ja tema eeliseks teiste ees on sama võimsuse juures suurem mootori töömaht.
Küsimus, et mida head teeb peaaegu horisontaalne kolb? Kui mootor kaldub, siis on õli kolvi vastas ja asi pekkis? Muidu sobib ka kartideke ja muruniitjatele, neis ka kallakutel mootor päris otse pole ja inertsiga kurvides õli liigub paremale/vasakule.
Kellel kogemusi teadmisi sellisest tehnikast siis andke teada.
Mootorit näeb-
http://www.ebay.de/itm/LIFAN-Benzinmotor...519d435ed2
Kõik uued bensiini mootorid paistavad olema küllili oleva silindriga, ja see silinder just niipidu kaldu, et kui adraga künda, siis jääb just see pool künnivakku ja teine kõrgemale, ning õli andur ka seal teisel pool just. Kuskilt juhtusin lugema, et motoplokk kallakutel sureb pidevalt välja uue mootoriga kuna andur katkestab süüte, selle saab kõrvaldada. Pole just hea kui õlitus vahepeal ära kaob.
On ehk keegi paigaldanud oma masinale uuema mootori millel silinder peaaegu horisontaalselt?
Ühel mootoril oli kasutusjuhendis kirjas, et mõeldud kindlalt tasasele maapinnale paigaldamiseks statsionaar mootor, teistel jällegi kirjas, et mõeldud kasutamiseks murutraktoritel, motokultivaatoritel ja aiatraktoritel.

Ja kuna on kõiki tabanud roomiku hullus, siis pilt motoploki roomikutest, tundub olema tehase toodang
http://www.ebay.de/itm/Schnee-Ketten-Sch...3cb3443d7b
Kas kellegil juhtub olema mtz-05 sidurikoda, sidurit, siduri trossi, linki, haagise kinnitust??
Sidurit otsides, võiksid arvestada sellega, et sidur pidavat sobima 125-se minski oma. Neid on veel lademetes.
sidur küll, kuid vala ka siduri koda ja muud kremplit mis siduri juurdr kuulub, kuna kõik see on masinalt puudu. Poest tellides tuleb selline hind, et odavam on ukrainaast tuua uus 12hj diisel motoplokk
Härrased võtame korraks hoo maha.

1) Kas Lifan-il üldse Eestis mingi esindaja on ka olemas?
2) Kuidas on garantii tingimustega lood?

Kui need 2 punkti pole kenasti täidetud siis pole mõtet riskida. Kas sa siis igat suvalist varuosa/hooldustarvikut hakkad ka läbi ebay tellima? Arvesta transpordi rahaga ka.

-------------------

Mina isiklikult valiks ennem vähe kasutatud B&S,Kohleri,Honda mootori. B&S ka uuest peast suhteliselt soodne. Kõik need 3 marki omavad Eestis tugevat teenindusvõrku ja ka kohalikel remondimeestel jätkub kogemusi.

-----------------

Ma ei saa su probleemist aru.Muruniidukitel,murutraktoritel,raideritel ja osadel generaatoritel on ka kolb horisontaalne. Jah nii sa ei tohi teha et keerad "lamava mootori " püsti ja siis loodad ,et jääb kestma.

Kallakutel töötamiseks soovitatakse rohkem sundõlitusega mootoreid kuid praktikas pole olulist vahet. 95% tõenäosusega kui sa just mootorit pahupidi ei keera siis nad lõppevad õli puudumise tõttu ära.

Ja alati on väike nipp ka lisada karterisse natukene rohkem õli kui ette nähtud.

--------------

Näiteks Hondadel on silinder umbes 45 kraadi kaldu mootori põhja suhtes. Samas neid pannakse ka olenevalt seadmest kaldu,et silinder jääb juba 60-75% kraadi nurga alla maapinna suhtes. Ja nad kestavad.

---------

Kui sul konkreetsemaid küsimusi või oled huvitatud mootori hankimisest siis oskan aidata.
lifan on eestis esindatud küll, kui keegi veel kuulnud pole, siis meil eestis on lifani näol olemas atv-d ja mingid masinad veel lifani mootoriga, neid varuosi saab siit samast.
Aga ennem kui üldse mootorit vahetama hakata oleks tarvis töötavat motoplokki kuhu see peale panna.
Mootori kalde suhtes, kui nüüd sellega kündma hakata, siis on seel mootoril motoploki peal kolb täiesti horisontaalselt lapiti maas. Siis peaks ise leiutama adra, mis pöörab siilu hoopis vasakule poole. Siis on kolb püsti loodis.
Korra käis mõte peast läbi otsida vene mootorile uus keps kus on saaled seed, uue kolvi kus on rohkem rõngaid peal ning tõstaks surveastet ja mootori töö efektiivsust. Aga see on kaugem tulevik, seniks siis tarvis motoplokk.
Hetke tulevik paistab selline, et tuleb otsida mõne vaz-ilise käimar, venelase mootor ning vaz tagasild, need kokku kompunnida motoplokikd, ja teha väljavõte käru vedavale sillale.
Aga see alles plaan ja kuna suvel tööd nii palju siis ei jõua suurt midagi teha niipea kui talv tuleb siis saab asjaga tegelema hakata.
ja e-bayst tellimisel saan 3 lifan mootorit sama raha eest mis siit saaks ühe tundmatu firma mootori..
samas selline võiks olla küll põksi peal- http://www.ebay.de/itm/Original-BRIGGS-S...3a6ec6f976
iseasi on hind muidugi- 1200eur
(22-04-2012, 07:22 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]lifan on eestis esindatud küll, kui keegi veel kuulnud pole, siis meil eestis on lifani näol olemas atv-d ja mingid masinad veel lifani mootoriga, neid varuosi saab siit samast.
Aga ennem kui üldse mootorit vahetama hakata oleks tarvis töötavat motoplokki kuhu see peale panna.
Mootori kalde suhtes, kui nüüd sellega kündma hakata, siis on seel mootoril motoploki peal kolb täiesti horisontaalselt lapiti maas. Siis peaks ise leiutama adra, mis pöörab siilu hoopis vasakule poole. Siis on kolb püsti loodis.
Korra käis mõte peast läbi otsida vene mootorile uus keps kus on saaled seed, uue kolvi kus on rohkem rõngaid peal ning tõstaks surveastet ja mootori töö efektiivsust. Aga see on kaugem tulevik, seniks siis tarvis motoplokk.
Hetke tulevik paistab selline, et tuleb otsida mõne vaz-ilise käimar, venelase mootor ning vaz tagasild, need kokku kompunnida motoplokikd, ja teha väljavõte käru vedavale sillale.
Aga see alles plaan ja kuna suvel tööd nii palju siis ei jõua suurt midagi teha niipea kui talv tuleb siis saab asjaga tegelema hakata.
ja e-bayst tellimisel saan 3 lifan mootorit sama raha eest mis siit saaks ühe tundmatu firma mootori..
samas selline võiks olla küll põksi peal- http://www.ebay.de/itm/Original-BRIGGS-S...3a6ec6f976
iseasi on hind muidugi- 1200eur

Ma olen ise ka näinud Lifani mootorrattaid jm. aga kas sa oskad siis 100% julgusega öelda,et kui sinu Lifani väikemootorile läheb varuosi vaja siis sa saad neist Eestist? Su jutt jääb natukene segaseks lihtsalt.

----------

See Lifani mootor mida ebays müüakse on Hiina variant Honda GX390 mootorist.

---------

Vabamaa ja vabad inimesed ning eks igaüks teab mis jõuallika ta oma masina peale tõstab.
Eks ta ole, esialgu siis teeks ikkagi loomkatseid venemootoriga.
Kuid hiina mootori kohta niipalju, et praegu on poest kõike saada pole mingi nõikogude aeg kus kõik defitsiit on. Kui ostad eestis esindatud mootori, siis pead ikkagi 2-4 nädalat ootama kuna firma tellib jupi välismaalt, vahet ei ole kas tellid e-bayst või kohalikult liigkasuvõtjast kaiupmehelt.
Mis hinnaga sina siis mootoreid pakud?
(22-04-2012, 14:53 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Eks ta ole, esialgu siis teeks ikkagi loomkatseid venemootoriga.
Kuid hiina mootori kohta niipalju, et praegu on poest kõike saada pole mingi nõikogude aeg kus kõik defitsiit on. Kui ostad eestis esindatud mootori, siis pead ikkagi 2-4 nädalat ootama kuna firma tellib jupi välismaalt, vahet ei ole kas tellid e-bayst või kohalikult liigkasuvõtjast kaiupmehelt.
Mis hinnaga sina siis mootoreid pakud?

Irw.Kui sul peaks mingil X põhjusel mootorikene seisma jääma kas sa siis lohutad ka end sellega " praegu on kõike poest saada" . Sa pole siiamaani siis öelnud konkreetset firmat,mis Eestis pakub Lifani väikemootoritele varuosi/teenindust.

Ja miks sa arvad,et varuosad on välismaalt kõik saada ning normaalse hinnaga? Mina pole veel seost komplektse mootori hinna ja varuosade hinna vahel leidnud.

Näiteks odavmüügi firma MTD saagide,trimmerite varuosad on isegi kallimad kui Stihli profiseadmete omad! Kui sa ostad hiina klooni Honda mootorist siis võib olla sa oled sunnitud Honda varuosi kasutama eeldusel et need sobivad ja ütleme nii,et sa ei taha Hondale varuosi osta kuna need on mega kallid. Samas Honda mootor on oma raha väärt.
-------

Suhteliselt palju varuosasid on ka Eesti esindustel kohapeal olemas ja korralikud mootorid neid väga ei vajagi. Hooldustarvikute puudumise kohta pole veel keegi kurtnud.

----------

Minu pakutavad mootorid jäävad niivõi naa Lifanist kaks korda kallimaks. Kui on huvi on siis privaatsõnumiga vestleme edasi sest mingit konkreetset hinnakirja mul pole koostatud.

-------

Minu idee pole sulle mitte müüa vaid tuua kahe jalaga maapeale tagasi peale seda kui sa nägid Ebays "megaodavat hiina mootorit" .
Nende pealtnäha soodne hind avaldubki : kauba tellimine läbi ebay,puuduv garantii,puuduv teenindusvõrk ja varuosade saadavus,teadmata kvaliteet ning seadme omadused.

Ütleme nii,et rendifirmad ei taha midagi peale Honda või B&S mootorite kasutada. (ok väiksel hulgal on ka muid mootoritootjaid,mis on head aga hinnaklass täpselt sama)
Küllap nemad saavad ka aru ,et pikemas plaanis tuleb kallim mootor odavam.
lifan baltic oü toob maale lifan mootoritega asjandusi, samas küsisin ka ühelt poelt kes müüb lifan mootoritega atv-sid sealt öeldi, et pole probleemi ka väikemootorite osade tellimisel. Tean majandit kus oli lifan atv laudas ja sellega lükati silo ette, 5 aastat on kestnud juba. Kui ei eksi, siis kestab veel, kuigi laudanaised unustavad pidevalt vaadata kas õli mootoris ikka on.
Varuosade kohalt niipalju, et kui lähevadki kallid honda varuosad, siis on hea ju, kauem kestavad. Kui ostan kalli honda mootori, siis varuosad on ju ikka kallid.
Eks see ole igaühe enda rahakoti järgi, kas ostab paar korda aastas töötegemiseks 500-600eur mootori või võtab riski ja soetab selle 200eur mootori ning ülejäänid 400 eur eest ostab varuosi kui ei vea...
(23-04-2012, 06:17 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]lifan baltic oü toob maale lifan mootoritega asjandusi, samas küsisin ka ühelt poelt kes müüb lifan mootoritega atv-sid sealt öeldi, et pole probleemi ka väikemootorite osade tellimisel. Tean majandit kus oli lifan atv laudas ja sellega lükati silo ette, 5 aastat on kestnud juba. Kui ei eksi, siis kestab veel, kuigi laudanaised unustavad pidevalt vaadata kas õli mootoris ikka on.
Varuosade kohalt niipalju, et kui lähevadki kallid honda varuosad, siis on hea ju, kauem kestavad. Kui ostan kalli honda mootori, siis varuosad on ju ikka kallid.
Eks see ole igaühe enda rahakoti järgi, kas ostab paar korda aastas töötegemiseks 500-600eur mootori või võtab riski ja soetab selle 200eur mootori ning ülejäänid 400 eur eest ostab varuosi kui ei vea...

Üldkokkuvõtteks taandubki kõik selleks kui palju sinul masinat vaja on ja kui tähtis on ta sulle. Näiteks teenides seadmega igapäevast leiba lauale ei saa sa lubada endale tööseisakuid kui masin ootab varuosa või on jälle korduvalt remondis. +igasugune aretamine ja Ebayst juppide tellimine on ka omaette tegevus või siis läbi firma kes toob Lifani ATVsid maale. Maaletooja võtab kindlasti 20-30% vahelt juba nii,et võid sama hinna nagu Ebays ära unustada.

Tehes aga enda maalapikest on sul aega maa ja ilm oodata juppi,sättida masinakest.

-------

Mingid Honda varuosad sobivad 1:1le. Osad väikse kohandamisega ning teatud % ei sobi üldse. Nagu kloonide puhul ikka ette tuleb.

--------

Ütleme nii,et kui võtta korraliku tooja väikemootor 10 aasta lõikes siis:

*Iga aasta teha üks,kaks hooldust olenevalt kasutamise intensiivsusest kus vahetatakse õli ning puhastatakse toitesüsteem ja määrida starteri mehhanismi. Kord aastas vahetatakse süüteküünal ja bensiinifilter ning kontrollitakse ja vajadusel reguleeritakse klapivahesid. Peale puhastuse,et masin ei näeks välja nagu tolmuhunnik pole rohkem vaja kätt külge panna.

*5 aasta peale vahetad starterinööri ära ning kummivoolikud(bensiinivoolik,karterituulutuse voolik).

Õhufiltri vahetus/pesu vastavalt vajadusele.

*10 aasta pärast on masin juba nii palju siit ja sealt kulunud,et remont pole enam mõtekas ning tuleb uus soetada.

Ühesõnaga mingit jooksvat remonti pole korralike mootorite puhul kui seda on enam vähem hooldatud.

-----------

Näiteks Honda mootoril on järelturu väärtus ka kõrgem kui Lifanil.

Otse loomulikult kui kasutad korra,kaks aastat siis ei tasu investeering ära.

Ise töötan ettevõttes mis igapäevaselt tegeleb väikemootoritega ja sealt siis mõnes tähelepanekud.
Ega nende turuväärtused ei saagi olla samad kui hiinakas 200eur ja ei kujuta ettegi palju 13hj honda maksab, 600-800eur siis 10 aasta pärast on honda väärtus 200eur ja hiinakal 0
Tere,

Veidi senisest kontekstist kõrvale, aga siiski motoplokki teemat.

Nimelt Maamessil sai nähtud sellist massinat;

Honda

Ja tekkis mõtte, et kuidas saaks mõnest motoplokkist säherduse raudsuksu valmis teha. Kahjuks pole teiste motoplokkidega peale MF70 kokku puutunud, ega tea, kas mõnel teisel on külgsidurid, või differ. Pööratav juhtraud oleks ka hea. Kõik mõtted ja soovitused on teretulnud.

Tervitades, IP

Või siis mtz-05 on diffriga ja lukk ka olemas, mõlemale poole ketaspidurid otsa ning saab piduriga kah juhtida. Aga ikka selline suurem lihtsam teha http://www.youtube.com/watch?v=gxWUz1Qc5...re=related
Eks siia oodatud igasugused huvitavad ja vähem huvitavad ideed.
See roomikutega on ka põhimõtteliselt motoplokk Big Grin
Sai enda MB-1'le üks suva hiinlane peale pandud. Pärit Tööriistamareketist. Maksis 175 EUR kanti, 4.8 kw. Peale läks lihtsalt, vaja vaid alus plaati ja uut rihmaseibi. Praeguseks siis natukene kärutatud, freesitud, vaod aetud. Töötab nagu muiste ja ilma roppusteta, venelasega ei anna võrreldagi.
http://www.soov.ee/jarvamaa/Aiatraktor_1...m?ca=1&w=3

Motoplokk zit kas keegi teab miskit pajatada?
(03-05-2012, 07:18 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]http://www.soov.ee/jarvamaa/Aiatraktor_1...m?ca=1&w=3

Motoplokk zit kas keegi teab miskit pajatada?

Isevalmistatud traktor, millele mootoriks Zid-4,5 või selle järeltulija UMZ-5,5 paigaldatud. Kui mootor korras, siis suhteliselt jõuline oma 4,5hobujõu kohta ja hea käivitusega(endal sarnane mootor neljarattalist traktorikest liigutamas). Ehitati selliseid omajagu, tavaline tehniline lahendus koosnes Volga, mosse või Uaz-i kitsamaks tehtud tagasillast, mille pidurid enamasti eraldi(üksteisest sõltumatult) juhitavaks tehti, ja sõiduauto käigukastist, mis läbi siduri mootori reduktori võlliga ühendati. Osavamatel meetel olla olnud ka masinatel mingisugu difrilukke aretatud.
Üldiselt suht raske ja kasutajalt jõudu nõudev elukas, samas olenevalt tehnilisest lahendusest suht purunematu. Tuttaval sarnane elukas majapidamises, üle 20 aasta lehmaheinad teinud, aialapi harinud ja talvel maja lähedasest metsast küttepuud koju toonud. Selle aja jooksul vahetatud rehvid ja üleeelmine aasta ka lõpuks mootor.
Konkreetse eluka kohta täpseima info saad ilmselt ikka masina peremehelt.
(02-05-2012, 20:28 PM)zkaff Kirjutas: [ -> ]Sai enda MB-1'le üks suva hiinlane peale pandud. Pärit Tööriistamareketist. Maksis 175 EUR kanti, 4.8 kw. Peale läks lihtsalt, vaja vaid alus plaati ja uut rihmaseibi. Praeguseks siis natukene kärutatud, freesitud, vaod aetud. Töötab nagu muiste ja ilma roppusteta, venelasega ei anna võrreldagi.

Ja kuidas jõuga on? Rahvasuu räägib, et võrreldes vene originaalmootoriga need suht nõrgakesed?
(03-05-2012, 20:06 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]
(02-05-2012, 20:28 PM)zkaff Kirjutas: [ -> ]Sai enda MB-1'le üks suva hiinlane peale pandud. Pärit Tööriistamareketist. Maksis 175 EUR kanti, 4.8 kw. Peale läks lihtsalt, vaja vaid alus plaati ja uut rihmaseibi. Praeguseks siis natukene kärutatud, freesitud, vaod aetud. Töötab nagu muiste ja ilma roppusteta, venelasega ei anna võrreldagi.

Ja kuidas jõuga on? Rahvasuu räägib, et võrreldes vene originaalmootoriga need suht nõrgakesed?

Omal isetehtud traktoril ka selline peal, võrreldes vene omaga on venelasel rohkem allotsas väänet aga hiinakas on selline sujuvalt ergas igas asendis (väljaarvatud tühikäigul) Isegi kui kõva jõud taha tuleb, annab pöörete regulaator kohe vunki juurde. Samas On ta venelasest vaiksem, võtab vähem kütust ja käivitub kergemini.
Lehti: 1 2