automoto.ee foorumid

Täisversioon: Läänemootor ja vene karpa,soovin nõu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
1.Mille pärast lääne mootorid kalde all on?
2.Mis soovitusi keegi pakub?Karpa oleks vaja sirgelt peale saadaSmile
[Pilt: large_26438313_hHUj.jpg]
[Pilt: large_26438315_x5M6.jpg]

Miks vag mootorile vazi karpa panen?Sellepärast ,et vazi karpal 2trossi(gaas ja toores)VAG-il ~10vaakumit + 5el.juhet ....
Kuna Luaz pühapäeva masin siis bensiinikulu rolli ei mängi Toungue
Miks ei või mootorit panna viltu?
Ma küll diisli ehitasin selle nurga all peale mis ta auto peal oli.
Juba õlivann jääb muidu liiga madalale ja ei mahu karterikaitse alla ära.
www.fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/40106
Nüüd on hilja kalde alla mootor panna,kõik valmis.
Joonised olid nii tehtud,vene saidil.
Õlivann ümber tehtud mul,väiksem ja madalam.
Nüüd jäänud karpa.
Al,plastmass,raud,tekstoliit-vahe tk(kiil)???
mida iganes vabas vormis neist materjalidest.
põle kunagi selle pääle mõelnud, aga niipalju kui mul elu jooksul karpaga masinaid on olnd, on nad keik ka peris järskude languste, tõusude ja külgkallete puhul täitsa viisakalt toiminud.
kas antud juhul on siis nurk tõesti nii järsk, et ujukikamber enam normaalselt ei toimi?
"Lääne" mootorid on nurga all seepärast et siis saab kapott madalamal olla, teinekord ka kaalujaotuse pärast. Enda jaoks on juhtmete ja vollade vedamine lihtsam kui flantside tegemine.
Variant on veel sisselaskest altpoolt "sälk" välja lõigata ja pärast uuesti kokku keevitada Smile
Soovitaks ka kiilukujulist vahetükki. Nt. saanidel kasutatakse igasugu imekujuga kummijublakaid, aga eesmärk see, et karpa hor. oleks ja vibrat vähendaks. Kollektori lõikamisega võib rohkem komplikatsioone tekkida. Kui vahetüki nikerdamine ebaõnnestub, võib selle nurka vista ja uuega alustada. Kollektorit peab aga otsima/hankima hakkama. Lisaks on mõnel kollektoril ka veesärk külge valatud, see võib asja veel keerulisemaks teha.

Tervitades, IP
Sellel ongi veesärk sees,aga ainult allah teab kaugele see ulatub.Tee alumiiniumist kiil.
Sellel mootoril käib vesi kollektorist läbi, taga pool on kaks toru-üks vaakum teine vesi.
Fotol on üks vahetükk valmis tehtud. Kui see keeruline ja kallis pole, võiks ka teise teha ja nendevahele viltu äralõigatud torujupi keevitada. Saab parem, kui kollektorit viilutada või karbussi lõigata Wink

Terv., IP
Kiilukujulise vahetükiga ei saa hiljem karpa kinnituspolte-mutreid pingutada. Ma arvan et reaalseim variant on leida romulast horisontaalne kollektor, isegi kui seal peab kõik kinnitusaugud ringi tegema on see lihtsam kui seda viltust kohandada.
Kuna sa oled selle volkari mootori püsti pannud, kas õlivõttur on ka ringi tehtud?
Kuna plaanid pildi järgi siksi karba peale panna, võta siis siksi kolle ja lõika sealt karbussi alune osa ära õige nurga alla ja keevita volkari kolle külge, pärast freesiga ajad seest sujuvaks.
Variant ilma alumiiniumit keevitamata oleks kasutada originaali karburaatori padja metallosi. Üleval ja all on metall plaadid, keskel kumm.
[Pilt: 0504901.jpg]
(29-02-2012, 21:29 PM)ultra Kirjutas: [ -> ]Miks vag mootorile vazi karpa panen?Sellepärast ,et vazi karpal 2trossi(gaas ja toores)VAG-il ~10vaakumit + 5el.juhet ....

Suvel tegelesin ühe pierburgi käimajooksmisega ja mõni aeg enne seda remontisin ka ühe Strombergi ära. Üldiselt võib enamuse nendest el. juhetest ka ühendamata jätta, kuna tegu on mingite soojendustega või muu ebaolulisega. Vaakumeid pole ka pierburgil üle 5 näinud, nendest 1 liigutavad süüdet edasi-tagasi, 1-2 juhivad sooja õhku ja 1-2 juhivad mõnd klappi. Kui mootor soe on, siis eluliselt on tähtsad vaid need viimased 1-2, teised võib rahulikult pimedaks jätta.

Ma kipun see loll olema, kes loeb kõigepealt manuaali ja siis hakkab tegutsema. Aega läheb aga siiani on kõik tehtud saanud- kui konkreetsete karpade ja mootorite nimed-numbrid kätte saab, võiks ju täitsa vaadata- äkki hakkam isegi originaal "viltusena" tööle.

Kui sind aitab, siis on mul Pierburg 2b5 karpapadi täitsa pakkuda rappimiseks ja ümberkeevitamiseks.
Hmm. Miks mitte panna sellele peale üldse sissepritse? Sisi pole ju vahet mis kalde alla see kollektor jääb? Kui elektrit ei jaga siis panna kasv6i audi 80 mehhaniline sissepritse.

Mina aga teeks need mootrikäpad ja käigukasti kinnitused ringi ja keeraks mootori õigeks. V6ibolla nüüd hakkab õhk ka sinna ülespoole olebvasse kolektri veesärki kogunema jne.

No ja kolmas halb idee on see vene karbuss. Kui huvi , siis v6in soodsalt müüa 84a. civicu karbussi , millel absoluutselt puudub see vooliku majandus ja vist oli isegi veel käsitoores ,saab maksimaalse ökonoomsuse+mineku.

Teine karbuss mida v6iks uurida asub audi 80 b3 kapoti all ja tootjaks on keihin. see on ka käsitoorega karbuss ja ilma suurema voolikumajanduseta.

Elu on näidanud ,et vene karbussid ei kõlba kuhugi.
Paned pikiasetusega mootori tükkide (kollektorid, karteripõhi, õlivõttur) asemele ristiasetusega mootori (G1, G2, G3, Passat 35i) tükid ja probleem lahendatud.
(05-03-2012, 11:54 AM)pppp Kirjutas: [ -> ]Paned pikiasetusega mootori tükkide (kollektorid, karteripõhi, õlivõttur) asemele ristiasetusega mootori (G1, G2, G3, Passat 35i) tükid ja probleem lahendatud.

Sisselaske kolle on kõigil üks ja sama (sellistel mootoritel nagu pildil).
Ma oleks pannud üldse samasuguse volkari diisli Big Grin Kunagi interneti alguses nägin pilte kus Tartus oli pandud kandilise ninaga vanemale Luazile diiselvolkari bussi tagamootor peale. See ju originaalis eriti lääbakil Big Grin
Sai siis roostevabast midagi kokku tehtud,lähiajal proov,eks näha ole mis saab.
[Pilt: large_26495877_GbaD.jpg]
[Pilt: large_26495875_3vOI.jpg]
Lehti: 1 2