automoto.ee foorumid

Täisversioon: T150 traktor 3e sillalilseks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Plaan ehitada vene traktor T150 3e sillaliseks ehks taga oleks pikem raam ja 2 silda. Olen leidnud netist pilte sellistest isenditest aga kuskil pole juttu mida või kuidas teha. Nimelt mõlemad sillad peavad taga kindlasti vedama mitte et üks lohiseb lihtsalt järgi, sellest pole kasu. Kes kokku puutunud selliste isenditega võiks ideid jagada. ISe arvan et taha tuleb panna mingi ural/kraz/kamaz sillad äkki
http://www.soov.ee/raplamaa/T_150_K_kall...9.htm?ca=1
uurige äkki on alles ja saate üle pildistada.
Raplamehel viimane sild ei vea! Kamaz, Kraz sillad-värgid hea mõte, kui ainult esisillale ka pöörded õige ülekandesuhtega saaks anda.
Kuskil Järvamaal kahalas on minuteada metsaveoks ehitatud t150 3 sillaga, t700 rehvidega ning kõik 3 silda veavad. Võin uurida täpsemalt kellel ja kus ning kas ikka kindlasti kõik 3 veavad.
Plaan ka enda masin ehitada metsa jaoks, sest koos käruga ( vana silokäru ehitatud metsa jaoks) ei taha mitte kuhugi minna ja olen näinud venelastel kolme sillaga isendeid, millel kõik sillad veavad. KUi muidu ei aita siis tuleb masinal kõik sillad ära vahetada, et kiirused samad oleks, iseasi mis maksumuseks tuleb. Kraz masinaid eestis romuna raske saada, ehk tasub rohkem kamaz või ural masinatele mõelda. Kas ural veduki sillad on võimalik täielikult lukustada?
Neil masinail tehtud reeglina nii, et lisatud üks 150 sild veel ja enne esimest silda kohe keskliigendi juures on vahekast, kust esimese silla võll läheb läbi ja selle võlli peal on hammasratas mis veab teist ülevalt väljatulevat kardaani mis läheb tagumiste silda üle esimese silla vahepukiga esimese silla peal.
(05-03-2012, 22:05 PM)skorpion3 Kirjutas: [ -> ]Plaan ka enda masin ehitada metsa jaoks, sest koos käruga ( vana silokäru ehitatud metsa jaoks) ei taha mitte kuhugi minna ja olen näinud venelastel kolme sillaga isendeid, millel kõik sillad veavad. KUi muidu ei aita siis tuleb masinal kõik sillad ära vahetada, et kiirused samad oleks, iseasi mis maksumuseks tuleb. Kraz masinaid eestis romuna raske saada, ehk tasub rohkem kamaz või ural masinatele mõelda. Kas ural veduki sillad on võimalik täielikult lukustada?

Kas olete uurinud, mis võru autobaasi (sebe) kraz endast kujutab? Paar aastat tagasi seisis pika tänava poolt vaadates aia ääres. Varemalt veeti sellega rikis busse liinilt garaazi.
Ei saa aru, miks on roomiktraktorit vaja kolmesillaliseks ehitada??? ToungueToungue
(06-03-2012, 19:50 PM)Tommike Kirjutas: [ -> ]Ei saa aru, miks on roomiktraktorit vaja kolmesillaliseks ehitada??? ToungueToungue


Mis mõttes? Niigi haruldast roomikut kapitaalselt ringi ratsima? Nii igav ei tohiks ka nüüd olla...
Nagu ratastraktoreid vähe oleks...Big Grin
(06-03-2012, 19:50 PM)Tommike Kirjutas: [ -> ]Ei saa aru, miks on roomiktraktorit vaja kolmesillaliseks ehitada??? ToungueToungue
See küsimus kripeldas minul ka teema algusest peale, aga, kartes saada kaela süüdistusi tähenärimises vms., ei suutnud otsustada, kas esitada seda või mitte. Õnneks Tommikesel oli rohkem julgust.

Ehk siis tahetakse hoopis ümber ehitada traktorit t150-k mitte t150
(07-03-2012, 12:08 PM)tarmo242 Kirjutas: [ -> ]Metsaveoks ehitatud 150k,kuid kahe sillaga
http://www.youtube.com/watch?v=8eXYEF4Jw...8suODDEN12
http://www.youtube.com/watch?v=54JDFrjd-...8suODDEN12
http://www.youtube.com/watch?v=L6VZMuG26...8suODDEN12

konkreetne masin kasutab K-700 sildu minu arust.
Iseenesest tänu difri lahendusele 700 omad hulka paremad kui 150 originaalid. Algselt mõeldud ka suurtele ratastele ja kannatavad koormat ka paremini.
Ei saa aru sellest 3 silla vajadusest. Jäigalt raami küljes ilma balansiiridetta lahendus ei tundu läbivuse poolest eriti hea lahendus.
Ja kui veel kasutada 3 vaba difriga silda ja difriga vahekasti tagumise kahe silla veoskeemis, siis tundub see üks väga abitu preparaat olema.
http://www.youtube.com/watch?v=hRpMK_kQZ...re=related
Lõpptulemus peaks siis miskit sellist tulema, olemas tagasilla vedrustus mis tagab rataste kohandumise maapinnaga