26-03-2014, 22:50 PM
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
27-03-2014, 07:48 AM
Vead peenikese plasttorukese tuppa ja sealt sutsakas gaasi ja juba plagisebki,toru leiad nt meditsiiniasutusest,kus neid visatakse ära kilodega.Kui tuttavat kondisaagijat pole saan aidata.
27-03-2014, 12:46 PM
(27-03-2014, 09:37 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ](27-03-2014, 07:48 AM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Vead peenikese plasttorukese tuppa ja sealt sutsakas gaasi ja juba plagisebki,toru leiad nt meditsiiniasutusest,kus neid visatakse ära kilodega.Kui tuttavat kondisaagijat pole saan aidata.See variant on alati olnud olemas....aga tahaks saada seda poe varianti...
Krt. tükk aega mõtsi, mis ta nimi võiks olla...
https://www.google.ee/search?q=+cold+sta...7AaFkYGIBQ
27-03-2014, 13:53 PM
otsi kuuglist näiteks:
cold start ether system (eetri asemel võib ka methanol proovida)
või
starting fluid system
cold start ether system (eetri asemel võib ka methanol proovida)
või
starting fluid system
27-03-2014, 14:43 PM
27-03-2014, 14:48 PM
http://fuelpumps.tpub.com/TM-10-4320-324...-14_22.htm
See tundub olema Ikaruse raamatust või siis väga sarnane. Anum oli mootoriruumis ja pump rooli kõrval, vahemaa ca 12 meetrit.
See tundub olema Ikaruse raamatust või siis väga sarnane. Anum oli mootoriruumis ja pump rooli kõrval, vahemaa ca 12 meetrit.
27-03-2014, 16:21 PM
LT-le paned peale? Mul Leylandil kärssasid rallijooksul lampi eelsüüte küünlad läbi. Nüüd on käivitamine vähe raskendatud. Peaks ka siukse asja peale panema. Uusi küünlaid kallirahaga ostma ei hakka kuna plaan inimesele sobilikum mootor koos kastiga nagunii aastalõpu poole peale otsida.
27-03-2014, 16:29 PM
türi-paide-järvajaani ja ma alles pragu loen sellisest süsteemist enda vana oopelironti meelitasin talvel breakcleaneriga käima
27-03-2014, 16:51 PM
(27-03-2014, 16:21 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]LT-le paned peale? Mul Leylandil kärssasid rallijooksul lampi eelsüüte küünlad läbi. Nüüd on käivitamine vähe raskendatud. Peaks ka siukse asja peale panema. Uusi küünlaid kallirahaga ostma ei hakka kuna plaan inimesele sobilikum mootor koos kastiga nagunii aastalõpu poole peale otsida.Tahan panna Perkins 4.108-lähedusse.... vanu jutte olen kuulnud,et oli isegi vanasti kasutatud.
LT-28 D-l (Perkins 4.165) on juba õnneks eelsüüteküünlad külges ja käivitub kenasti.
27-03-2014, 18:05 PM
Teemaalgataja ostab selle suksu ära ja saabki vanema vedelikeetri käivitussüsteemi võrra rikkamaks .
Kunagi aastaid 4-5 tagasi sai sellistega mõõda eestit ringi "kruiisitud" - väga pull pill
Kunagi aastaid 4-5 tagasi sai sellistega mõõda eestit ringi "kruiisitud" - väga pull pill
27-03-2014, 18:38 PM
(27-03-2014, 18:05 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Teemaalgataja ostab selle suksu ära ja saabki vanema vedelikeetri käivitussüsteemi võrra rikkamaks .
Kunagi aastaid 4-5 tagasi sai sellistega mõõda eestit ringi "kruiisitud" - väga pull pill
Kahjuks ei jõua sihukest kolakat osta .
Nüüd jääb ainult üle loota selle peale,et mõnel lugupeetaval selline süsteem riiulis seismas. Härrased! Tehke aga asja pakkumine.....
27-03-2014, 23:22 PM
(27-03-2014, 09:37 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ](27-03-2014, 07:48 AM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Vead peenikese plasttorukese tuppa ja sealt sutsakas gaasi ja juba plagisebki,toru leiad nt meditsiiniasutusest,kus neid visatakse ära kilodega.Kui tuttavat kondisaagijat pole saan aidata.See variant on alati olnud olemas....aga tahaks saada seda poe varianti...
Peenikese toru ja spreipudeliga variant on oluliselt lihtsam kasutada, kui originaal ning ei plagise seal midagi, kui eetri doseerimisega üle ei pinguta.
Kui ajad taga originaali, siis on muidugi teine teema. Ka originaali topsik vajab kuidagi täitmist ja see võib osutuda oluliselt keerulisemaks, kui spreipudeliga majandamine.
28-03-2014, 10:53 AM
(27-03-2014, 23:22 PM)korvimees Kirjutas: [ -> ]...
Ka originaali topsik vajab kuidagi täitmist ja see võib osutuda oluliselt keerulisemaks, kui spreipudeliga majandamine.
Oli kunagi säärase tzüdeemiga Transit. Meie ei suutnudki välja mõelda, kuidas eetri mahutit täita ja läksime käivitusgaasiballoonidele üle.
Kiire kaevamine oma varudes tulemust ei tootnud, kuid ma nagu oleks kusagil seda nikastust riiulil näinud... Otsingud jätkuvad.
28-03-2014, 18:26 PM
Soov on ehitada universaalkerega autole, ohutuks koera sõidutamiseks, tagaistmete kohale võresein. Ehk kas kellelgi on jäänud mõnest projektist 0,5 X 1,6 m mingit keevisvõret üle? Painduv aiavõrk hästi ei sobi.
Teatada saab privasse, või samodelkin(ät)hot.ee
OLEMAS!
Teatada saab privasse, või samodelkin(ät)hot.ee
OLEMAS!
28-03-2014, 18:46 PM
Mul kogub Sierra tehasevõre tolmu, tahad ehk?
28-03-2014, 20:47 PM
(28-03-2014, 10:53 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Transit. Meie ei suutnudki välja mõelda, kuidas eetri mahutit täita
Täitmine nagu välgumihklil. Surud ja jookseb.
28-03-2014, 21:06 PM
(28-03-2014, 18:26 PM)samodelkin Kirjutas: [ -> ]Soov on ehitada universaalkerega autole, ohutuks koera sõidutamiseks, tagaistmete kohale võresein. Ehk kas kellelgi on jäänud mõnest projektist 0,5 X 1,6 m mingit keevisvõret üle? Painduv aiavõrk hästi ei sobi.
Teatada saab privasse, või samodelkin(ät)hot.ee
0.6m x 0,6m (4tk) rest ei sobi?
28-03-2014, 22:45 PM
(28-03-2014, 18:46 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mul kogub Sierra tehasevõre tolmu, tahad ehk?Scorpale kitsaks ei jää? Tehase oma oleks kõige parem. Arutame privas.
Tänud kõigile pakkujatele! See 4 X 0,6 kindlasti ei lähe, siis pean mingit tugevat raami aretama hakkama. Mul nimelt suur unt ja pressib ise rooli taha.
29-03-2014, 08:43 AM
02-04-2014, 21:00 PM
Ehk on kellelgi jäänud üleliigseks elektrimootor: 3 faasi, 5,5kW, 3000 pööret.
Vastu võin pakkuda natuke lahjemaid mootoreid: 4kW, 1500pööret; 2,2kW, 900pööret ja veel mõned väiksemad;kaalumisele tuleb ka vahetus saag+höövel 1,1kW 3faasi. Raha võin ka pakkuda, kuigi teist eriti ei ole.
as259k[ät]neti.ee
Vastu võin pakkuda natuke lahjemaid mootoreid: 4kW, 1500pööret; 2,2kW, 900pööret ja veel mõned väiksemad;kaalumisele tuleb ka vahetus saag+höövel 1,1kW 3faasi. Raha võin ka pakkuda, kuigi teist eriti ei ole.
as259k[ät]neti.ee