automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volksvageni 1,6D otsa tagaveolise Lada kast?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Omab keegi kaasfoorumlane kogemusi selles vallas? Kuivõrd töömahukas selline ettevõtmine on?
Siduri-hooratta peab ilmselt audi oma panema(volksu oma teatavasti nö tagurpidi ehitusega).
Mootor olemas(auto peal veel hetkel), kastiga sama seis.
Ettevõtmise eesmärk käsitööna valminud traktori ümberehitamine diisliks.
Tänan tähelepanu eest.
Vaheplaadiga on see täitsa reaalne.
Endal oli mosse mootoriga ja mingi veoka käigukstiga trakats.
Panin ka 1,6-se volksu disla peale, aga koos käigukstiga, nii et nüüd trakats kahe käigukasiga.
Minu vaimusünnitust näed siin:http://nagi.ee/photos/marco77/sets/344043/
Tagaveolise Lada käigukasti võll peab minema otsaga väntvõlli sisse. Justkui meelde jäänud et VW seda pole, aga võibolla eksin. Võimalik on muidugi see laagripesa väntvõlli sisse treida, aga see eeldab vända välja võtmist mootorist.
Kõikidel 1,6-stel diislitel on laagri pesa väntvõllis olemas.
Läheb sinna selline laager:LAAGER
(29-03-2012, 21:27 PM)marco Kirjutas: [ -> ]Panin ka 1,6-se volksu disla peale, aga koos käigukstiga, nii et nüüd trakats kahe käigukasiga.
Minu vaimusünnitust näed siin:http://nagi.ee/photos/marco77/sets/344043/
Kusjuures endal oli algselt samas stiilis plaan panna moto koos originaal kasti ja kinnikeevitatud difriga peale. Ainult üks väike häda tekkis asja lähemalt uurides. Ei mahu selline lahendus(differ) raami vahele ilma suurema ümberehituseta ära.
Seepärast uuringi praegu võimalusi kompaktsema tagaveolise kasti mootoriga ühendamiseks.
Minul on luazil vw mootor(1.8bena,plokk sama mis diislil)panin lada siduri komplekti,kuna audi komplekt ei mahtunud ära.kuid usun,et audi komplekt mahub ära vazi sidurikojasse,paned aint vazi siduriketta,sest audil nuut teine kui vazil.
Isegi tean uut siduriketast mis on läbimõõdult sama mis audi siduriketas kui vazi nuut,lasin endale teha kuid ei läinud vaja.