automoto.ee foorumid

Täisversioon: T40 ei liigu paigalt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Selline probleem, et sõites põllul tegin peatuse ning siis panin reversi sisse, et sõidan natuke tagasi aga traktor enam ei liigu.
Käigud lähevad sisse aga tavaliselt käis väike jõnks või midagi aga nüüd ei midagi.
Käik läheb sisse aga oleks nagu käigukast tagant ära.
Reversit liigutades ei muutu midagi peale selle kui revers täitsa alla või üles panna, siis sidur üles ei tule.
Võtsin käigukangi maha ning sealt paistis, et võll, mis sidurist tuleb käib ringi(seal 3 hammakat omavahel ühenduses, üks keskel kaks mõlema külje peal).
Sidurit all hoides need eriti ei liikunud ainult natuke libisesid kaasa.
Olen aru saanud, et seal kaks võlli, üks käigukastile teine väljavõtte jaoks?

Milles võib probleem olla kas siduriga või reversiga, mis arvate?

Tänud
Usun et reeversi kahvel pooleks.
Said ju põllumeeste foorumis päris mitu vastust, hakka näpuga järge ajama. Kõige tõenäolisem on ikkagi siduri ja käiguvahetuse plokeeringu hoovastik ja muud vidinad. Reversi kahvli poolik olek ei takista siduri lülitumist.
Kui väga vaja võin raamatust joonise otsida ja siia postitada.
(31-03-2012, 23:51 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Usun et reeversi kahvel pooleks.
Diagnoos õige, võtsin uuesti käigukangi pealt ära ja taskulanbiga on näha, et reeversi kahvel murdunud. Kahvel ise kuskile põhja vajunud.
Loodetavasti ei jää hammakate vahele.
Panin kruvikeerajaga reeversi sisse ja traktor kohe liigub.
Äkki see siduri poolikult üles tulemine on seotud sellega, et reevers liigub praegu nagu rohkem ning hästi äärepeal mõjutab kuidagi sidurit.
Vahetuseks tuleb vist kaan pealt ära võtta?
Hetkel sõitsin umbes 30 meetrit maja juurde tagasi.
Kuidas seda kahvlit oleks üldse võimalik sealt kätte saada, selleks tuleks ju käigukast maha siis võtta?
Esiteks kabiinipõrand üles võtta(kui on).
Teiseks hüdrosilindri kinnitus lahti kastikaane pealt.
Kolmandaks kõik survepesuriga ideaalselt puhtaks ja alles siis kaas maha.
Nüüd alt õli välja ja kobad käega kastipõhja läbi kuni leiad.
Kui leiad ja kokkusobitamisel on mõni jupp puudu, siis otsida ka see üles ja väiksemad jupid on reeglina esisilla munakotis.
Kahvli telje kättesaamiseks peab tragikoomilisel moel poritiiva eest võtma vasakult poolt.
Uut kahvlit paigaldades kindlasti veenduda, et see ikka õige kujuga on.
Praegu müüdavad varuosad ei hiilga kvaliteediga.
Eriti T-40 omad.
Suured tänud info eest, ükspäev võtan asja ette, siis kui uue kahvli kuskilt saan. Kevadtööd ees ju
Sain uue kahvli kätte ning üritasin kaane maha võtta.
Poldid kruvisin lahti aga kinni hoiab see pedaal, millega saab rattad blokeerida.
Keerasin sealt paar polti lahti aga see ikka ei tule ära.
Selle pedaali taga mingi ümmargune julla nagu polt aga seda ei õnnestunud keerata.
Homme üritab uuesti
Tavaliselt murdub kahvel keskelt.Oleme ka neid kokku keevitanud ja aastaid ajutine lahendus toimind.Kui aga juhtub siduri survelaager kõrisema hakkama siis selleks ka päästenöör olemas.Muidugi kui laager veel ühes tükis.Pikk jutt aga lihtne ja odav lahendus.Telefonitsi lihtsam inf.
(06-04-2012, 15:50 PM)eml78 Kirjutas: [ -> ]Sain uue kahvli kätte ning üritasin kaane maha võtta.
Poldid kruvisin lahti aga kinni hoiab see pedaal, millega saab rattad blokeerida.
Keerasin sealt paar polti lahti aga see ikka ei tule ära.
Selle pedaali taga mingi ümmargune julla nagu polt aga seda ei õnnestunud keerata.
Homme üritab uuesti

Sealt tuleb pedaal ära võtta ja see pulk mida pedaal tõmbab jääb kasti sisse.
Ehk kaane saab selle otsast ära tõsta.
Kindlasti kontrollida ka üle diferentsiaali otsapoldid ja kui midagi lahti või kahtlane vahetada poldid ja fiksaatorplekid.
Kahvel vahetatud ning kõik sai kokku pandud ainult unustasin kontrollida seda siduri värki ning nüüd ongi see, et käigud ja reevers töötavad ning traktor liigub ainult sidur ei tule üles vaid jääb umbes poole peale.
Pean homme uuesti käigukangi maha võtma ja üle vaatama, mis süsteemiga see lukustuspunn seal toimib ning, mis valesti pandud sai.
Pooliku kahvli sai ilusti kasti põhjast kätte.
Kui õli oli väljas, siis juba paistis
[Pilt: pildid_031.JPG]

[Pilt: pildid_038.JPG]
Sai siis uuritud asja ja tuleb vist uuesti kaan maha võtta kuna tundub, et siduri liikumist takistab see reeversi võll, mis ei lähe õigesse asendisse ja ei lase siduril üles tulla.