automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ 56 tõmbab täis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Häda siis selle rattaga http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36954
Suvel sai ratas sõitma pandud ja sõitis ta uhkelt kuni tuli aeg, kus õues lühikeste pükstega enam väga meeldiv olla ei olnud ja näpude sügeluse peletamiseks sai ette võetud värvkatte uuendamine ja teised sellised tööd,et juba suvel olla selle rattaga täiesti legaalselt liikluskeerises. Möödunud nädalavahetusel jõudsin asjadega niikaugele,et sai proovitud käivitada mootorit, mis seisis kogu talve ühes tükis garaazinurgas, kuid
mootor lonkab nagu jaksab aga käib täiesti tuima järjekindlusega edasi(st. välja ei sure), kui võtmest seisma jätta ja küünal maha keerata siis on näha,et see praktiliselt tilgub bensiinist ja samuti tuleb summutist paksu toore bensiini vingu. Töötamise ajal ei lähe ka mootor pöördesse vaid käib ainult tühikäigul ja on juba pea-aegu välja suremas,kuid tõmbab ennast siis jälle uuesti käima. Nädalavahetusel proovides puhastasin ja reguleerisin karburaatorit nii nagu oskasin(ega seal palju võimalusi pole).
Milles võib probleem olla? Peale maalt ära tulekut kargas muidugi endale pähe mõte,et äkki ei olegi probleem karbussis vaid mõni juhe on valesti paigaldatud ja küünal annab sädet tunduvalt harvemini, kui peaks. Siinkohal tuleb kindlasti mainida,et juba enne minukätte jõudmist on talle paigaldatud mopeedi süütemäng.
(10-04-2012, 11:41 AM)heiki12 Kirjutas: [ -> ]Häda siis selle rattaga http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36954
Suvel sai ratas sõitma pandud ja sõitis ta uhkelt kuni tuli aeg, kus õues lühikeste pükstega enam väga meeldiv olla ei olnud ja näpude sügeluse peletamiseks sai ette võetud värvkatte uuendamine ja teised sellised tööd,et juba suvel olla selle rattaga täiesti legaalselt liikluskeerises. Möödunud nädalavahetusel jõudsin asjadega niikaugele,et sai proovitud käivitada mootorit, mis seisis kogu talve ühes tükis garaazinurgas, kuid
mootor lonkab nagu jaksab aga käib täiesti tuima järjekindlusega edasi(st. välja ei sure), kui võtmest seisma jätta ja küünal maha keerata siis on näha,et see praktiliselt tilgub bensiinist ja samuti tuleb summutist paksu toore bensiini vingu. Töötamise ajal ei lähe ka mootor pöördesse vaid käib ainult tühikäigul ja on juba pea-aegu välja suremas,kuid tõmbab ennast siis jälle uuesti käima. Nädalavahetusel proovides puhastasin ja reguleerisin karburaatorit nii nagu oskasin(ega seal palju võimalusi pole).
Milles võib probleem olla? Peale maalt ära tulekut kargas muidugi endale pähe mõte,et äkki ei olegi probleem karbussis vaid mõni juhe on valesti paigaldatud ja küünal annab sädet tunduvalt harvemini, kui peaks. Siinkohal tuleb kindlasti mainida,et juba enne minukätte jõudmist on talle paigaldatud mopeedi süütemäng.

Eks sa pead ise eristama. Kui jätab äkiliselt vahele siis on süüteviga kui veidi sujuvamalt siis toitesüsteemi viga.

---------------

Usun,et sul kas nõelklapp ei pea või ujuk uppunud või siis näiteks midagi kuskil valesti ,et bensiinitase ujukiruumis liiga kõrge. Mul hetkel pole selle mootoratta karburaatorit silme ees kuid usun,et ainukene segukruvi mis seal on on tühikäigu jaoks ning see täisgaasi ei mõjuta väga.

Ainuke segukruvi on tõesti ainult tühikäigu jaoks ja teisest kruvist saab reguleerida segusiibri ja ujukinõela kõrgust. Kas nõelklapi on võimalik kuidagi koduste vahenditega ellu äratada või on ainus lahendus vahetamine. Kui kellegil peaks kolihulgas vedelema üleliigne K28Д karburaator, siis oleksin sellest huvitatud.
(11-04-2012, 09:19 AM)heiki12 Kirjutas: [ -> ]Ainuke segukruvi on tõesti ainult tühikäigu jaoks ja teisest kruvist saab reguleerida segusiibri ja ujukinõela kõrgust. Kas nõelklapi on võimalik kuidagi koduste vahenditega ellu äratada või on ainus lahendus vahetamine. Kui kellegil peaks kolihulgas vedelema üleliigne K28Д karburaator, siis oleksin sellest huvitatud.

Oe. Kõigepealt veendu,et nõelklapp ei pea. Siis leia mingi põhjus,kas klapp ise ebatihe,ujuk väsinud/veninud. Alles siis vaheta.

Kõige lihtsam on nii kontrollida,et keera karburaator tagurpidi,nii et ujuk on üleval pool. Siis puhu bensiini sissetuleku torust suuga sisse.Kui nii juba lekib siis on ta ebatihe. Parem siiski väikse pumbaga kontrollida.

----------

Kas segusiibri küljes olev nõel on ikka ilusti kinni? Võib olla see liiga ülemises asendis.

-------

Kas düüsid on ikka olemas kõik või mõni äkki mõne "oskaja" poolt liiga suureks puuritud?


Ujuki klapp pidas,seda oskasin kontrollida ja düüs on 182,mis kirjanduse andmeil on originaal,möödunud suvel sõitis sellesama düüsiga ja talve jooksul seda keegi puurinud ei ole. Nõela sai proovitud kõigis võimalikes asendites,kuid tulemusteta. Samas ei välista,et vahepeal nõel haiget pole saanud.
(10-04-2012, 11:41 AM)heiki12 Kirjutas: [ -> ]sai proovitud käivitada mootorit, mis seisis kogu talve ühes tükis garaazinurgas, kuid
mootor lonkab nagu jaksab aga käib täiesti tuima järjekindlusega edasi(st. välja ei sure),

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid239347
Ehk sama viga, et kontakti telg plastiliinitaolist paksu ollust (või roostet) täis ja liigub vedru mõjul väga aeglaselt. Kui ükskord sulgub, saab sädeme aga mitu korda jätab vahele, sest vedru ei jõua kokku lükata kiirematel pööretel.
(12-04-2012, 16:25 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(10-04-2012, 11:41 AM)heiki12 Kirjutas: [ -> ]sai proovitud käivitada mootorit, mis seisis kogu talve ühes tükis garaazinurgas, kuid
mootor lonkab nagu jaksab aga käib täiesti tuima järjekindlusega edasi(st. välja ei sure),

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid239347
Ehk sama viga, et kontakti telg plastiliinitaolist paksu ollust (või roostet) täis ja liigub vedru mõjul väga aeglaselt. Kui ükskord sulgub, saab sädeme aga mitu korda jätab vahele, sest vedru ei jõua kokku lükata kiirematel pööretel.

Jaa.see ka tegelikult täitsa võimalik. Talves seismisega jumal teab mis "elu" nende kahe detaili vahele tekkinud Big Grin

Tänu Tagadi laadale, sai soetatud paar karburaatorit lisaks, kuna rattal peal oleva nõelklapi pidamine oli ikka väga kehva, kuid viga pole kadunud. Pole ju kuigi reaalne,et 3 karburaatorit on ühtemoodi vigased.
Kas ei võiks viga olla väntvõlli sk tihendis.
Hästi meenutades oli omal sama jama aastaid tagasi siis oli siduri poolepealt tihend surnud ja imes sealt lisa õhku. Samuti ka rootori all pisike sk.
Omal oli kunagi sarnased sümptonid, et kütuse kulu oi meeletu, kuid pika mängimisepeale läksid ikka põõrded ülesse.
Peale oli pandud delta elektron süütemäng.
Veaks osutus see, et süütemäng oli lahti st ei andnud massi õiges koguses üle.