automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tig keevitusega jootmine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Ehk on siin targemaid, kes oskavad sel teemal kaasa rääkida.
Vaja oleks 2-t mootoril väljalaset madalamaks saada ja pitsiga ei jõua hülssi üles kuumutada ja ei saagi, sest alumiinium sulaks enne.
Vaja oleks saada 4mm paksune kiht malmhülsi külge ja kuna hülss on väga rabe ei püsi seal küljes keevitusega keevitatud serv.
Kas on mõeldav Tig keevitusega teostada keevitust näiteks vase või pronksi pealesulatamine malmile 6-8mm laiuse ribana või peab edasi mõtlema?
Iseenesest kõvajoodis ühineb malmiga väga hästi ja nii mõnigi hülsi mõra on õnnestunud kinni joota, kuid alumiinsärk ei võimalda pitsiga joota.
Sa ikka malmi keevitamise elektroodiga proovisid?[/align]
Üks keevitajast sõber rääkis, et malmi puhul on vajalik väga aelgane jahutamine, muidu sisepinged kisuvad keevise lahti.
Kui sellel malmil poleks alumiinkesta ümber oleks ta juba ammu keevitatud ja unustatud aga niimoodi ei saa seda kuumutada üle 200-250 kraadi ja seega vaja keevitada pehmet metalli.
Kuumutamise- jahutamise koosmõjutamisega peaks hülsi saama ju eraldada...
Hülss on sisse valatud ja seega ei saa kätte seda tervelt.
Lihtsam tundub olevat vaskelektroodiga proovida keevitada, kuigi oleks eelistanud pronksi kasutada.