automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mitsubishi Space Runner 1.8 1998a.ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mitsubishi Space Runner 1.8 1998a.ei käivitu.EItea milles viga
Sellise postituse peale asjalikke vastuseid ei tule.
Mida sa teinud oled, mida juba kontrollinud?
Mis mootoriga tegu?
Ja nii edasi...

Kui sa mingit abi lootsid leida, siis sa peaks probleemi lähemalt kirjutama.
Kontaktid puhastatud,säde on,kütust peale tuleb.Mootor on 1.8 bensukas 1998 a
Kuidas seisma jäi?
sõidust tuli jättis seisma ja enam käima ei läinud
Süüde õige?
Rihmamärgid paigas?

Kui need õiged, rihmamärgid paigas, kütus tuleb peale ja säde on, siis bensukal pole erilist võimalust mitte käima minna.
Ikka ei käivitu,isegi ei luba
Süüde õige ja rihmamärgid paigas?
Kas kütusesurve on korralik?

(Pole mul kunagi vastavad mõõdikut olnud, vaid nn p...setunnetus. Pealevoolu voolik lahti, pöial ette, sõber annab süüdet/starterit. Kui jõuad pöidlaga survet kinni hoida, on pumba surve madal, kui ei jõua ja kütus pressib ikkagi välja, on surve hea.)
Kõigepalt mõõda surved ära.
Kui enne seismajätmist töötas siis kahtlusta miskit elektri probleemi - signa, immo. Kaitsmed terved?[/align]
Oli juhus kus kliendi bensiini mootoriga ford focus c-max õhtul käis ja hommikul ei teinud törtsugi,inimene käivitas ja käivitas.Säde oli,bensiini pump lõi.Bensiin pesi silindri seinad puhtaks,surve kadus ja käivitamisel oli selline hääl nagu surved nullis.Mõõtsime ära 3,5-5 saime numbriteks.
Panime törtsu kahe takti õli,saime surved ülesse ja käima ta läks,ning sõidab siiani.
Kogu jama sai alguse sitast küttest,mis lihtsalt hommikul oma tööd ei teinud.
Säde on olemas,küünal on märg.starterist ei käivitu,proovisime tõmmata,ei midagi.
(14-04-2012, 15:20 PM)Kaido15 Kirjutas: [ -> ]Säde on olemas,küünal on märg.starterist ei käivitu,proovisime tõmmata,ei midagi.

Miks sa rihmamärke ja süüdet kontrollida ikka ei taha???????????????

(14-04-2012, 14:07 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kui enne seismajätmist töötas siis kahtlusta miskit elektri probleemi - signa, immo. Kaitsmed terved?[/align]

Kui on säde ja kütus tuleb peale, siis misasja immo/signa ära blokeerib?

Kaitsmed kindlasti kontrolli üle ja kontrolli, et vastavas pesas oleks ikka vastava amperaaziga (maru huvitav sõna sai Big Grin) kaitse.
(14-04-2012, 15:20 PM)Kaido15 Kirjutas: [ -> ]Säde on olemas,küünal on märg.starterist ei käivitu,proovisime tõmmata,ei midagi.
Pane uued küünlad peale ja anna korraks starterit - pikalt pole vaja kui kohe ei lähe.
Uued küünlad peal ikka eilähe,kas probleem võib olla õhupuhastis?
MIKS SA RIHMAMÄRKE JA SÜÜDET KONTROLLIDA EI TAHA???
võibolla pole pädev.............
Sain teemaalgatajalt ka pärast karjuva postituse tegemist PS-i.
Vabandan küll, et karjuma pidin, aga kui reaalse võimaliku vea välja pakun, ning seda järjekindlalt eiratakse, siis hmmm... oli ikka tahtmine kodanik õigele teele suunata.
Juhin tähelepanu, et suutsin suunata rihmamärke ja süüdet kontrollima selle lühikese teema jooksul 3 korda, enne karjuva postituse tegemist =).

Ilmselt polnud pädev jah. Püüdsin natuke selgitada, kuidas rihmamärke kontrollida ja sain nii palju tagasisidet, et 1 hammas olla valesti.
Süüte kohapealt nõu ei küsitud ja selle õigsuse või mitte-õigsuse osas pole mul ka rohkem infot, kui kaasfoorumlastel.

Päikest ja jõudu!
Tambets, sa oled oma nõu andnud, kui inimene seda kuulda võtta ei taha, siis pole mõtet talle seda 3 korda korrata. Nõu tasub anda ikka ainult neile, kes seda vähemalt kuulavad, kui ka kuulda ei võta.

Las ta otsib viga edasi õhupuhastajast ja summutajast, kui ära tüdineb, viib auto kuskile töökotta ja pannakse see tal sõitma jälle.

Peace Smile
Krt,targutajad,tõelist abi oli tõesti ainult tambetsist.Ma ei osanud nende rihmamärkide kontrollimisega kusagilt peale hakata,sest ma ainult 15.Tuli üks mees pani rihmamärgid paika,süüte õigeks,kuid masin ikka käivitu kas asi võib olla immobilaiseris
Lehti: 1 2