06-01-2004, 11:41 AM
06-01-2004, 14:08 PM
Pead kolvi,silindri või rõngad välja vahetama,et kõik sobivas mõõdus oleks.
g3arh3ad
06-01-2004, 14:31 PM
Kui ma olen seda 5 korda teinud(1 uus silinder ja 2 uut kolbi, rõnga paar) ikka sama jama siis on minu mõistus otsas:mad:
06-01-2004, 21:04 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: g3arh3ad
Kui ma olen seda 5 korda teinud(1 uus silinder ja 2 uut kolbi, rõnga paar) ikka sama jama siis on minu mõistus otsas:mad:
Neid võidki vahetama jääda,kui sa täpselt ei uuri,kas istub ilusti või ei istu
g3arh3ad
07-01-2004, 01:29 AM
Proovimine peaks välja nägema selline nagu Raigo mainis ?
07-01-2004, 01:49 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: g3arh3ad
Proovimine peaks välja nägema selline nagu Raigo mainis ?
Jah,ta ei tohi alla kukkuda silindris ja samas ta ei tohi ka kinni jääda silindris.
sujuvalt peab alla vajuma,nii,et käega ei lükka.Saad aru küll?
07-01-2004, 14:23 PM
Samas saab selle jõu kadumise viga olla ka lihtsalt vales küttesegus... lihtsalt on küttesegu sooja mootori jaoks liiga rikas (külm mootor tahab rikkamat küttesegu kui soe)
07-01-2004, 14:44 PM
õhupuhastit ikka keerate ?
g3arh3ad
08-01-2004, 11:14 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
õhupuhastit ikka keerate ?
Kuida see mopil käib ?
Võrril tean küll aga ehk räägid veidi lähemalt.
Kui aplju peaks siis olemas segu panen umbes 1(bensiin)/25või 30(õli):keersilm
08-01-2004, 11:50 AM
ära nüüd võta isiklikult ja ära solvu, aga inimesi, kes hakkavad segu \"rikkusest\" rääkides küsima, et palju seda õli peab siis ikkagi bensiini hulgas olema, ei tohiks küll ennem mootorite juurde tagasi lasta kui ta on paar raamatutu läbi lugenud ja teooria enamvähem selgeks teinud... muidu jäävadki sellised \"miks ei liigu\" ja \"kuidas teha, et parem oleks\" korduma ilma mselleta, et miskit muutuks ja paremaks läheks...
ja muidugi ei saa mootor isegi mitte käima minna kui 1liitri bensiini kohta on 25-30liitrit õli (ise sa seda ju väidad)
ja muidugi ei saa mootor isegi mitte käima minna kui 1liitri bensiini kohta on 25-30liitrit õli (ise sa seda ju väidad)
08-01-2004, 12:03 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
ära nüüd võta isiklikult ja ära solvu, aga inimesi, kes hakkavad segu \"rikkusest\" rääkides küsima, et palju seda õli peab siis ikkagi bensiini hulgas olema, ei tohiks küll ennem mootorite juurde tagasi lasta kui ta on paar raamatutu läbi lugenud ja teooria enamvähem selgeks teinud... muidu jäävadki sellised \"miks ei liigu\" ja \"kuidas teha, et parem oleks\" korduma ilma mselleta, et miskit muutuks ja paremaks läheks...
ja muidugi ei saa mootor isegi mitte käima minna kui 1liitri bensiini kohta on 25-30liitrit õli (ise sa seda ju väidad)
:lol
g3arh3ad
08-01-2004, 13:15 PM
sry sõnastasin valesti ma mõtlesin, et 1/25 seega liitri bensiini kohta 0.04l õli ehk 40ml või 1/30 liitri bensiini kohta 0.03 liitrit õli ehk 30ml õli. või kui palju siis?
sry, et esimene post veidi arusaamatu, pidasin sind targemaks -pidin pettuma
sry, et esimene post veidi arusaamatu, pidasin sind targemaks -pidin pettuma
08-01-2004, 13:53 PM
see õli-bensiini suhte jutt oli niisama norimiseks lisatud, loomulikult oli aru saada, et tegu lihtsalt nn näpukaga.
Aga segu rikkusesse ja mootori enamvähem korralikku töötamisse ei puutu see õli ja bensiini suhe peaaegu üldse... kui on liiga vähe kulutab mootorit või jookseb vähese määrimise tõttu kinni, ja kui on palju siis tahmab küünlaid, suitseb. Muidugi kui on ikka juba väga üle doseeritud, siis hakkab ka mootori tööle mõjuma kuna siis bensiini osakaal kipub väikseks jääma...
Segu rikkuse all mõistetakse õhu ja bensiini vahekorda küttesegus... ja see peab olema optimaalne.
Aga segu rikkusesse ja mootori enamvähem korralikku töötamisse ei puutu see õli ja bensiini suhe peaaegu üldse... kui on liiga vähe kulutab mootorit või jookseb vähese määrimise tõttu kinni, ja kui on palju siis tahmab küünlaid, suitseb. Muidugi kui on ikka juba väga üle doseeritud, siis hakkab ka mootori tööle mõjuma kuna siis bensiini osakaal kipub väikseks jääma...
Segu rikkuse all mõistetakse õhu ja bensiini vahekorda küttesegus... ja see peab olema optimaalne.
bart
09-01-2004, 14:10 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmopedkas ma pean siis rohkem õli või vähem õli panema bensiini hulka.(kui mootoril pika peale jõud kaob)
Samas saab selle jõu kadumise viga olla ka lihtsalt vales küttesegus... lihtsalt on küttesegu sooja mootori jaoks liiga rikas (külm mootor tahab rikkamat küttesegu kui soe)
09-01-2004, 17:08 PM
Sorry inimesed... aga mina jään nüüd alates sellest küsimusest vait... nagunii ei ole kõigel sellel jutul mingit mõtet!!!
09-01-2004, 17:14 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Sorry inimesed... aga mina jään nüüd alates sellest küsimusest vait... nagunii ei ole kõigel sellel jutul mingit mõtet!!!
Ei ole jah,ta tundub tehnikas täiesti võhik olema. Hästa ma ei usu,et bensu segu pärast jõud kaob,kolb on tal liiga täpne minuarvates:smug
09-01-2004, 17:45 PM
noormees mine raamatukokku ja loe mõni Palu raamat läbi siis tekib ettekujutus küttesegust ja paljustki muust tõesti soovitan hea raamat ise ka loen pidevalt
bart
09-01-2004, 23:43 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigook ma võtan a.palu raamatu
noormees mine raamatukokku ja loe mõni Palu raamat läbi siis tekib ettekujutus küttesegust ja paljustki muust tõesti soovitan hea raamat ise ka loen pidevalt
alkazar
10-01-2004, 01:29 AM
mis seele A.Palu eesnimi on saan aru et perekionna nimi on Palu aga eesnimi..??
harley
10-01-2004, 04:17 AM
kas mitte Armin Palu polnud ?:smug