automoto.ee foorumid

Täisversioon: zil 157
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Oleks siis küsimus zil 157 vahekasti kohta, et kas tagasillad on omavahel blokeeritavad või mitte? Kas 157 sillad on aeglasemad kui 131 omad ja kas nende ka esisildade pööramisvõime on ka erinev?

Aitäh
(15-04-2012, 17:05 PM)NIF Kirjutas: [ -> ]Tere

Oleks siis küsimus zil 157 vahekasti kohta, et kas tagasillad on omavahel blokeeritavad või mitte? Kas 157 sillad on aeglasemad kui 131 omad ja kas nende ka esisildade pööramisvõime on ka erinev?

Aitäh

Радиус поворота, м 11,2
http://aviaros.narod.ru/zil-157.htm
Aitäh.

Pöörderaadiuste järgi on jah näha, et 131 sillad keeravad paremini. Aga oskab äkki keegi natuke lahti seletada zil 157 ja 131 vahekastide erinevusi. Mõte on inspireeritud sellest, et kas zil 157 vahekastiga saaks aretada 2 teljelist sõidukit, või oleks selle jaoks tarvis 131 vahekasti?
Siin mõningaid vihjeid antud küsimuse lahendamiseks. Kui joonis ja tekst väga arusaamatuks jäävad, siis võin minna ja proovida neid vahekasti sisendeid ja väljundeid reaalajas kruvida ja vaadata, mis juhtub.
http://aiah-auto.narod.ru/auto_konctrukc...shnaia.htm
Tegelikkuses olen näinud Zil 157-eid, millel on ühe tagumise silla kardaan lahti ühendatud.

(16-04-2012, 19:19 PM)NIF Kirjutas: [ -> ]Aitäh.
Pöörderaadiuste järgi on jah näha, et 131 sillad keeravad paremini. Aga oskab äkki keegi natuke lahti seletada zil 157 ja 131 vahekastide erinevusi. Mõte on inspireeritud sellest, et kas zil 157 vahekastiga saaks aretada 2 teljelist sõidukit, või oleks selle jaoks tarvis 131 vahekasti?