automoto.ee foorumid

Täisversioon: Weldex keevitaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Kas kellegil siis foorumist on kogemusi weldex keevitajatega mida müüb tööriistamarket
Mis marki või mudelit neil keevitajatel ikka on. Mina ise ei teadnud üldse, et tänapäeval parematest poodidest keevitajaid lausa endale päriseks saab osta. On meil firmas küll tööl nn rendikeevitajad, renditud teistest töötajaid väljarentivatest firmadest, on vene ja ka läti toodangut. Aga kindlasti oleks kasulikum kohe päriseks osta, muidugi kui on kobe mudel ja raha jätkub. Olid meil siin millalgi sellised mudelid, kes peale palgapäeva ringi roomasid ja voodi alt oma äratulnud kuldhambaid otsisid...
Huvitatut oleks mig/mag keevitusest aga mudelinime ei oska kahjuks öelda
Kas see, mis näeb välja umbes seesugune?
http://images.hongkong.fi/is/image/hongk...0813_1.jpg
(26-04-2012, 15:49 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Kas see, mis näeb välja umbes seesugune?
http://images.hongkong.fi/is/image/hongk...0813_1.jpg


jah
Jäin ise kah seda samust ükskord Tööriistamarketis vaatama. Nimelt sellepärast, et endal on välimuselt täpselt samasugune massin, selle vahega et külje peal ilutseb kiri "GreenCut".

Siiamaani olen kusagil 10kg traati läbi ajanud ja otseselt midagi kurta ei oska. Samas erilist võrdlusmomenti pole tuua teiste masinatega. Miinustest võiks välja tuua, et voolu-traadi kiiruse suhet võiks ehk natuke täpsemini saada sättida - ei õnnesti nagu mõnikord päris paika saada. (Ehk ei oska lihtsalt). Ning teine asi, mis häirib on see, et traadi etteande mehanismil pole pidurdust. Ehk sisuliselt iga kord pärast lõpetamist laseb inertsiga kusagil 5cm traati välja. Kui käega püstolit eemale ei tõmba, põrutab traadiots otse sulavanni sisse. Mõtlesin proovida relee vahele panna, mis traati vedava mootori otsad ära lühistaks nii kui mootori pealt vool maha võetakse, aga siiamaani pole jõudnud proovida veel, kas oleks tolku. Mootori pinge kah erineb seal 5-24v. Tea kas sellist releed leiakski üldse.
Valgusta mind veidi. Kui veomootoril enam voolu pole, siis mida aitab harjade lühistamine? Või hakkab tühjalt veerev mootor generaatorina töötama ja lühisvooluimpulss võtab hingest kinni?
Sellist tüüpi mootoripidur töötab ainult püsimagnetergutusega mootori puhul. Testitud, toimib ja lausa perfektselt.
Toimib täpselt nagu pen.skar kirjeldas. Mootor töötab generaatorina ja relee lühistab selle. Kartma peab ainult olukorda, kus mingi rikke tõttu on lühistav relee suletud ja toitepinge antakse peale. Selle peale kõrbeb juhtplokk tõenäoliselt ära.
Teiste mootoritüüpide pidurite kohta ei oska midagi öelda.
Mu masin pärineb siis sealt: http://www.ebay.de/itm/Schweisgerat-Drah...014wt_1189
Vaatasin oma ostuajaloost järele - mina maksin sama masina eest samale müüjale eelmisel suvel 210 eurot koos transpordiga. Lisaks anti isetumenev keevitusmask kaasa, mis pole küll suurem asi mu meelest.

Aga selle mootoripidurduse proovin ilmselt küll millalgi järele. Relee tuleb võtta kolme lülitatava klemmiga ("SPDT" moodsas keeles: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...ymbols.svg ) , siis saab mootori toitevoolu panna läbi sama relee - pole ohtu toitesüsteemi ära lühistada. Mootori miinusjuhe ja mootoritoite miinusjuhe lähevad kokku "B" klemmi peale ning mootori pluss juhe "C" ja toitevoolu plussjuhe "A" klemmile. Mootori plussjuhet siis lülitatakse vastavalt kokku kas toitevoolu või miinusjuhtmetega.
(27-04-2012, 08:29 AM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Kartma peab ainult olukorda, kus mingi rikke tõttu on lühistav relee suletud ja toitepinge antakse peale. Selle peale kõrbeb juhtplokk tõenäoliselt ära.
Ümberlüliva kontaktiga relee peab olema mootori juhtimiseks.
Kui relee on nö. avatud asendis, lühistatakse mootori klemmid.
Pingestatud olekus antakse regulaatorilt toide peale.
Ja relee tasub valida selline, mille kontaktid mõeldud "tõsiste" voolude jaoks. Alla 10-16A pole mõtet jamada.