automoto.ee foorumid

Täisversioon: Plaan oma T 16m .le rippsüsteem aretada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
aga algset kondikava oleks vaja!!!! Oleks täiesti nõus kellegi juurde asja uurima tulema ja nõu pidama.
otsi sakslase oma välja.
Too korralikud talad kõhualt taha välja.
Eespool kinnitad raamiripp-aukudesse.
Kindlasti kammitsatega ümber külgreduktorite.
Riputad sinna külge sakslase ülemise osa.
Ümber pead keevitama sakslase pöörleva/aisasid tõstva võlli osa.
Üldiselt - kui saad eestpoolt tugitalad tahapoole välja, siis näed juba ise, mis ja kuidas sättida.


Tegelikult on sellel teemast siin juba juttu olnud, kui otsida siis leiab.
http://www.fermer.ru/forum/selskokhozyai...nika/59403
Kui selle teema läbi lappad leiad ka huvitavaid lahendusi.
[Pilt: thumb_26673067_iXQq.jpg]

Tegin kellelegi oma jaost kunagi pilti. Ehk abiks.

http://album.ee/node/26673055/16992001
Tartu tehase omal oli ainult üks häda - lühikesed talad. Nojah, raske oli see ka. Aga mõõtudelt-geomeetrialt üsna hea CAT 1 süsteem.

Kõige tähtsam on pikad talad ette raamini tuua. Nende talade külge riputa, mida tahad. Sakslase oma on muidugi hea, kuid neid on vähe saada. Käise küljes olevad 2x4 polti ei suuda rippsüsteemi üksi hoida (väändele ei tööta kuigi hästi), kuid toetada suudavad suurepäraselt.

Kesktõmmitsa liigendipunkte paika sättides tasub üle kontrollida, et kandur ülemises asendis mootorikattesse ei sõida. Ehk tehke piisavalt pikk look.

Tõstesilindrite paigutamisel tuleks tõstehoob panna sellisesse asendisse, et tõstmisel õlg alguses suureneks - nii paraneb tõstejõud aisa otsal. Lõpuks väheneb see niikuinii, kuid siis pole reeglina ka enam vahet.

Olen näinud lahendust, kus tõstesilinder oli ees raami küljes ja tõstmine käis üle plokiratta. Suruda sellega muidugi ei saanud... Aga kompaktne ja silindrile ohutu oli see paigaldus küll.