automoto.ee foorumid

Täisversioon: dnepri tagaratas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakates täna tagaratast alla panema, märkasin, et ratta keskkoht ei jookse täpselt raami keskjoonega vaid jääb ca 7-10mm vasakule.
Kas see on normaalne nähe, kui ei ole, siis mis seda põhjustab ning kuidas asja lahendada?
Rattadon kõik uued j korralikud, kardaan puhastatud ja remonditud ning kiige ei tundu ka kõver olema.
Kas rattarumm tagasilla suhtes on õiges kohas - mingit märgatavat vahet silla korpuse ja rummu vahele ei jää kui rattavõlli korralikult kinni keerad?
Kui seal vahet ei ole, siis on kõik ok, korviga masina puhul see paar millimeetrit siia-sinna ei mängi rolli. Vajadusel saad teha tagasilla ja kiige vahele 3-4mm paksu distantsplaadi, millega nihkub kogu kupatus plaadi paksuse jagu vasakule. Distantsplaadi paigaldamine on samas kahtlase väärtusega toiming, kuna siis suureneb koormus niigi kehvadele 8mm kinnituspoltidele.
Kik sai korralikult kinni keeratud ning väheke täpsustuseks et ratas jääb vasakule poole, mitte raam (tagant vaadates siis). Esirattaga võrreldes (kasutasin korralikku lauajuppi) tundub nii enam-vähem ehk siis vahe jääb kuskil 5mm kanti
Kui ratas on uuesti koostatud, st. kui restaureeritud on nii, nagu õige tase nõuab, et kõik osad eraldi saanud uued pinnakatted, siis...tuleb suur kivi visata ratta rihtija kapsaaeda. Mis stasti, see uuesti!