26-12-2003, 15:40 PM
Lehti: 1 2
26-12-2003, 15:48 PM
Kaput jah!
Seni õitseg GAZ ja Vaz ka.
GAZ pidavat olema üks perspektiivikamaid sealpool (kasum jms).
Seni õitseg GAZ ja Vaz ka.
GAZ pidavat olema üks perspektiivikamaid sealpool (kasum jms).
Shadow of Me
26-12-2003, 20:37 PM
ee....kas need ideeautod seisavad lihtsalt kõigile avatud teritoorjumil??
26-12-2003, 22:15 PM
Kahju on sellest kõigest , väga kahju!!
03-01-2004, 20:23 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: AltsMoskvichi tehasel on ka üsna soliidne muuseum, kus tehase eellaste: KIM,MZMA toodangunäidised ja ka katseeksemplarid väljas. Minu andmetel praegu muuseumi ei pääse, kuid eksponaatide laialitassimisest ( nende hulgas on ka üliharuldane KIM -saadud Kaganovitshi perekonnalt, Mosse maastikuauto katseeksemplarid jm) teated seni õnneks puuduvad. Keda see muuseum lähemalt huvitab, võiks lugeda \"Igrushkide\" nr-t 11.
PlyVal-i link tqhq-st
Masendav
Nutt tuleb peale, kui mõelda, et need ideeautod seal võibolla lihtsalt ära lõhutakse
04-01-2004, 01:06 AM
kas sinna siis või iga yks minna ja teha mida tahab ?????????
04-01-2004, 11:48 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Alts
PlyVal-i link tqhq-st
Masendav
Nutt tuleb peale, kui mõelda, et need ideeautod seal võibolla lihtsalt ära lõhutakse
See tõesti kurb... kui arvestada seda ,et kunagi veeresid neil konveinreil Moskva mossed... No aga selline on see Venemaa pärst NL-i lagunemist... raha neil ju yltse ei ole...
CIH
04-01-2004, 13:00 PM
jah, see olukord on masendav mis seal on, tõenäoliselt tulevad siis äri-kontori ruumid sinna. See tehas asub ju ikkagi linnas sees !
04-01-2004, 23:07 PM
Olin seal mosse tehases kunagi (\'88) paar nädalat praktikal. Parasjagu üritati 2141 tootmist korralikult käima saada, aga ilma suurema eduta - vahetuses pidi tulema 400 masinat, tuli vaevu 100. Tehnilises mõttes oli juba siis paras bardakk. Koosteliinilt kostis valju haamrite paukumist ja rakiseid kohendati alles siis, kui kere ja ukse vahe oli >1 cm ja haamer enam ei aidanud. Veermiku detailide jaoks olid läänest ostetud automaatliinid, aga ka neil olid mitmed vahepealsed mõõteseadmed välja lülitatud, et liiga palju praaki ei tuleks. Ja mingid dressides mustad tüübid kimasid äsja liinilt maha tulnud masinatega mööda tehast ringi.
Mis aga muljet avaldas, olid tehase mõõtmed :o
Mis aga muljet avaldas, olid tehase mõõtmed :o
07-01-2004, 18:57 PM
27-03-2005, 21:04 PM
Millal tehas lakkas töötamast ?
02-04-2005, 00:06 AM
valdo Kirjutas:Muuseum on õnneks alles. VtTõesti vahva ja hea,et muuseum alles on.Loodan,et Moskvas,Venemaal leidub ka inimesi kes selle muuseumi kui terviku suudavad säilitada.Leht mille aadress siin antud iseenesest pilimaterialilt suht hea, kuid allkirjad piltidele,kommentaarid suisa küündimatud ja naeruväärsed.
http://photofile.ru/default/do?sp=26206&...&id=388977
Parimat,
Valdo
Parimat,Flanagan
02-04-2005, 09:38 AM
Regardman Kirjutas:Millal tehas lakkas töötamast ?Loomulikult, siis kui ta pankrottiläks Oli vist 2002 või `03 igastahes Ivan Kalitasi jõudisd nad veel suure portsu teha.
30-11-2005, 17:09 PM
Täna hommikul öeldi venelaste RTR- i telekanali uudistes, et plaan on Mosse tehas kahe aasta pärast jälle käima panna. Mida nad tootma hakkavad ei räägitud. Illustratsiooniks näidati seiskunud koosteliini poolikult komplekteeritud "Vürst Vladimiri" keredega-pilt selline nagu oleks neutronipomm kõik elava tehases hävitanud.
30-11-2005, 17:13 PM
Üldiselt on selle tehase käimapanemine kellegi väga helesinine unistus. Selleks, et mosse tehas taas midagi tootma hakkaks, tuleb ehitada sisuliselt uus tehas, lisaks on vaja mudelit, mida müüa.
Vana 2141 derivaatide aeg on lõplikult läbi. Isegi Iževskist ei tule enam Iž-e vaid ainult Kia Spectra. Ja Gorki tehas tõmbas vee peale nii Volga arendamisele kui ka oma maasturiprojektile.
Nii et Mosse tehase arendamine on vaid sm Moskva linnapea luulu.
Asp
Vana 2141 derivaatide aeg on lõplikult läbi. Isegi Iževskist ei tule enam Iž-e vaid ainult Kia Spectra. Ja Gorki tehas tõmbas vee peale nii Volga arendamisele kui ka oma maasturiprojektile.
Nii et Mosse tehase arendamine on vaid sm Moskva linnapea luulu.
Asp
01-12-2005, 13:07 PM
Äkki mõni kena inimene riputab siia lingi, kust mahajäetud tehase pilte kaeda saab. Tänud ette.
01-12-2005, 17:23 PM
Kadjakas Kirjutas:Äkki mõni kena inimene riputab siia lingi, kust mahajäetud tehase pilte kaeda saab. Tänud ette.
tahaks ka, kuna mul millegipärast viskab 404 ette ega näita pilte
01-12-2005, 17:39 PM
Nu ise loodan, et tehas tööle tagasi läheks. Samas tean, et see ei saa olema kerge just selle pärast, et vanasid liine ei saa enam hästi kasutada. Samas tuleb otsida korralik mudel mida toota. Vanu ei ole mõtet toota, sest neid ei sunni enam rahvale peale. Samas kvaliteedile tuleks ka tõhku pöörata. Lada on nii kokkulaotud nagu jumal juhatab. Uksepilud on koledad. Siit ka igasugused probleemid. Kuid pean tunnistama, et vene insenäärid on suht head tegijad. Loodan, et kasvõi mõni suurem autotehas võtab selle juhtimise üle ja hakkab seal tootma korralike masinaid jälle.
01-12-2005, 20:26 PM
Häädest insinööridest põle paraku sittagi tolku kui kedagi pole kes võimsad visioonid piisava kvaliteediga mateeriaks muudaks. Kustkohast sa võtad venemaal ühes linnas terve suure vabrikutäie tsiviliseeritud töölisi, kes peale joptvajumati ja kuvalda muidki instrumente mõistaks/suvatseks pruukida. Seesinane probleem vaevab suuremat tööstust ju meilgi.
01-12-2005, 20:26 PM
Aga Izevski mootorrattatehas ja -autotehas töötavad minumeelest siiani. Isegi Planeta 5 on veel tegemises.
Lehti: 1 2