automoto.ee foorumid

Täisversioon: MTZ-50 ,52 istmepadi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(02-01-2013, 23:02 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Ma veidi kahtlustan,et talupojal on äkki isegi MTZ-52L
Kas mitte "L" ei määranud ainult käivitusmootori olemasolu?
Ma ise kahtlustan siiski,et Talupoja traktor on üsna viimaseid MTZ-52sid,mis tehti. Juba see torrorioon süsteem istme all viitab sellele.
(03-01-2013, 09:19 AM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Ma ise kahtlustan siiski,et Talupoja traktor on üsna viimaseid MTZ-52sid,mis tehti. Juba see torrorioon süsteem istme all viitab sellele.

See kahtlus on asjata. Wink Torsioonvedrustusega istumine tuli Mtz traktoritesse, koos kandilise kapoti ja turvatorudega kabiinis 70-ndate algul juba.
(03-01-2013, 11:12 AM)kolz Kirjutas: [ -> ]
(03-01-2013, 09:19 AM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Ma ise kahtlustan siiski,et Talupoja traktor on üsna viimaseid MTZ-52sid,mis tehti. Juba see torrorioon süsteem istme all viitab sellele.

See kahtlus on asjata. Wink Torsioonvedrustusega istumine tuli Mtz traktoritesse, koos kandilise kapoti ja turvatorudega kabiinis 70-ndate algul juba.
Vaielda võib aga kõige kindlam on võtta lahti näidikute paneel ja uurida kuupäevasid näidikute taga.Kuigi alati pole ka see väga usaldusväärne vanuse määramisel.
Torsioonvedrustus tuli MTZ-52 kaasa juba 1965 aastal. Pead ei anna kas kõigil või valitud masinatel aga kodus isa 65 aasta masin mille ta uuena metskonnas sai ja sellel sees vanniste koos torsioonvedrustusega. Kusjuures see oli üks esimesi 52 tüüpi Belarusse rajoonis ja ültse, kuna nende tootmist alustati 1965 aastal.
Pole midagi kindlat siin ilmas, eriti kui asjasse on segatud nõukogude võim ja temaga seonduv.
Venelase komplekteerimis oskus on selline,et sellele pole võimalik teinekord,mitte mingusuguse loogikaga läheneda.
Istmest veel vähem on säilinud vist originaal dekaalide(vesikleebistega) masinaid. Samuti ei tasu unustada,et tihti lapiti neid MTZ50/52 käepärast osadega aga seda peale seda eelkõige,kui nad kolhoosidest/sohvoosidest vabanesid ja erakätesse liikusid.
(03-01-2013, 14:18 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Kulla mees, Mtz on birka alumiiniumplekist
Seda ma tean niigi, jutt käib nendest hooldus ja hoiatussiltidest,mis kleepidi vastavatesse kohtadesse. Kuid kuna neid traktoreid värviti mõnikord rohkem kui iga 5.aasta järel. Siis need originaal kleebised värviti üle või tulid mõne aja pärast ise maha.
(03-01-2013, 14:35 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]kleepidi? No ikka õigetpidi...Peale jooksvat remonti taastati üldjuhul vaid käivitusmootoriga masinatel kirje "käi(k) välja!"
Asja lood on nii.
Kui lp pen.skar viitsib vaadata postitust number 14 eespoolt,siis seal on isegi nende dekaalide asukoht ära näidatud.Rolleyes Üks hoolduskleebis peaks olema ka õhufiltril, tsentrifugaalil MTZ-50 puhul vist mitte? Samas MTZ-80 on seal dekaal täitsa olemas hoolduse kohta.
Juhiukse sisse on needitud metallplaat hoolduse skeemiga,kuid need kippusid ära kaduma ja olen seda skeemi vaid fotodelt näinud. Päris elus laiutab selle ukse sees vaid tühjus.
Minu MTZ-82-l on õlitsentrifuugil mingi silt veel alles, polegi süvenenud, mis seal täpsemalt kirjas on.
Minu 52'l on täpselt samasugune istmevann nagu Talupoja traktoril. Kabiinis on säilinud kaks kollast sildikest, mingi aimatav jäänus on ka õlifiltri küljes. Ukse küljes olev tahvlike ka suuremas osas alles.Rolleyes
Lehti: 1 2