automoto.ee foorumid

Täisversioon: O: Ural M67-36 külgkorviga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
Ei osak teemat kuskile mujale panna.

Mure nimelt säärane, et kuna olen taastanud Ural M67-36 külgkorviga, kuid selle raaminumbrid ja paberid luges ARK mittesobivaks (paistis et mingeid sussermussereid on varem tehtud). Selle tarbeks sooviks osta Ural tsikklit korras paberitega. Tsikkli korrasolek ei ole oluline.

Samas ootan igasukust abi Tsikkli arvele saamisel. Käisin ka eraldi Tallinna ARK's infot küsimas, et kui juba nõuetele mittevastavus paberitel, siis ei saa enam midagi teha.

Ette tänades, Reemet
Oodates igasugu abi siia või reemet@gmail.com
5062264
Kas on ka täpsustusi, millised need "nõuetele mittevastavused on"? Kas see märge oli neil sees juba varem, kui jah, siis millest tingituna?
See oli minu ajast. Ise omast süüst. Ei pööranud väga suurt tähelepanu värvimise ajal pilku peale. Raaminumber ja pilkul olev number erinesid üksteisest. Ja seega sain manipuleerimistunnused peale :-(
Kus sllel M67-36 raami nr.on?Mul mitu niisugust raami,üks tuttuus,ühelgi ei ole raamil nr-i,ainult pirkal on nr.ainult M-63-l ledsin nr amordi kronsteinilt.
Minul on raami number sellises kohas:
[Pilt: raaminumber.jpg]

Olen ise ka tuttikaid raame saanud veidi ligemalt piiluda ja raamil numbrit ei näinud.

Teine võimalus oleks tegelikult tuttikas raam tellida. Kuid kuidas selle registreerimisega on? Kas tehasest tellitud raamile pabereid saab kaasa või on siis tsikkle nn. ilma paberiteta? Kas tutikal raamil on number peal, või pean ARK abiga kuidagi peale kompinnima? Mida ARK sellest arvab? (Eks siis tuleb avaldus kirjutada arvele võtmiseks).
Nendel peaks raaminumber olema ainult vasaku amordi kronsteinil, järsku on keegi "tark" initsiatiivi näidanud ja eelmise postituse pildil olevale kohale ise numbri peksnud.
Kumb number klappis dokumentides olevaga?

Rohkem kui 30a vanusel masinal ei peagi olema raami number loetav.
Kuid pead siiski ära tõestama, et masin on just see õige, mis kuulub sulle ja dok. on korras. st. on olemas dokumendid ja ostumüügi leping.
Hea oleks, kui saad ka eelmise omaniku arki kaasa.

Kui võtad uue raami arvele, mis pole varem registris olnud, siis see maksab rohkem kui nõuka registris oleva masina arvele võtmine.

Kui ühes arkis keelduti arvele võtmast, siis mine järgmisesse, ning lobise võimalikult vähe Big Grin
(22-05-2012, 10:25 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Kui ühes arkis keelduti arvele võtmast, siis mine järgmisesse, ning lobise võimalikult vähe Big Grin
Kui tehti akt peale, siis on nende dokumentidega teises ARK-is vehkimine mõttetu - arvuti näitab ära, et numbritega on jama. Juhul kui ülevaatust ja akti ei tehtud, siis võib üritada.

(22-05-2012, 10:25 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]...
Kui ühes arkis keelduti arvele võtmast, siis mine järgmisesse, ning lobise võimalikult vähe Big Grin

Sellist viga küll ärge tehke ;-) . Kõik registreeritakse andmebaasis ja igas ARK's on näha mis sa vahepeal teinud oled ja kus-kohas käinud.

Eks siis pean avalduse kirjutama, et selline asi ja las ARK ning Politsei seedivad seda. Loodetavasti ei hakata sellepärast mind otsast närima.