automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri reduktori nõellaager
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai eile Dnepr MT reduktor lahti kakutud, kuid lahti tehes hüppas sealt kohe mingi nõellaager laiali. Need tegelased siis täpsemalt:

[Pilt: 484_1326_P3090026.jpg]

Küsimus siis, et kuidas need hiljem paika tagasi saab, kui kokku laduma hakkan, niisama nad seal ei püsi. Kuulsin et neid saab panna tavoti või mingi sellise mõgaga sinna kinni. Ootaks siiski teie vastus.
Märksõnad on tõesti saale tavotiseks ja siis pinsettidega laod nõelad sisse,kokku pannes hoiad hinge kinni,et laiali ei pudene.
Mingit paksemat määret mis neid paigal hoiab ja ettevaatlikult paikka.
Selge, siis on see lahendatud. Eks see üks vastik töö tundub olevat, sellessuhtes, kui kokku pannes nõelad kuskile vastu peaks minema, on nad jälle laiali.
Täiesti suvaline määre sobib, mida paksem seda parem. Tõmbad näpuga nõelapesa määret täis ja topid nõelad sisse. Kui paar korda oled seda teinud, siis saad aru, et see on tagasilla juures üks lihtsamaid operatsioone. Tagasilda pandav õli peseb selle määrde nõelte vahelt mõne kilomeetrise sõidu järel välja ja siis kukuvad nõelad lahti võttes jälle kolinal laiali. Kui sul on vaja maha võtta ainult reduktori kaas, siis on variant see eemaldada ka ilma nõeltega jamamata - hoides südamikku kinni (see mille peal on nuudid), löö rattavõlli kasutades kaas välja.
Sellega sai asi kohe ühelepoole, polnudki suurt jamamist, jäid ilusti paika ja ei kukkunud nad midagi sealt enam küljest. Lihtsalt esimest korda puutusin kokku sellise asjaga ja küsisin igaksjuhuks üle.