automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vana freespingi elustamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Happy end!!!
Zalgirise 6П80 manuaali järgi on vaid kaks "silmaga" õlipaaki ja neis kaks plunzerpumpa. Veel üks klaas näitab töötamisel õli tulekut spindlilaagritele. Kas pingi tänasel ja 2007 a seisukorral suur vahe sees? Ära Kuusakoski küll lase viia. Kogu siis freese tuleviku jaoks. Mul manuaalis nii üksikasjalikud joonised, et tee või uus pink.
Eksimisvõimalust ei ole, kõigist kolmest korgist sama õli sisse. Kavatsen kasutama hakata Valmetist või New Hollandist TH ajal väljalastud käigukasti-hüdroõli- vast hammasrattad kilisevad siis vähem. Mida see õlilisand emulsioonile ikka teeb- sa ju masstööd ei tee. Mul muide sama häda, et ajapikku jalga koguneb ka õli. Polegi välja uurinud kas on tihendid surnud või malmis ptüi-ptüi pragu. Manuaali välja ei taha anda. Neljast jäänud ilma: "Ремонт мототоциклов Ява", E-280 venekeelne remondi-hooldejuhend, aastakäik 1943a Luftwaffe ajakirja "die Adler", RS 09 venekeelne remondiraamat. Museas mu pingi number 1999 ja kõiki osasid polegi külapealt kätte saanud- tassiti jupikaupa majandi kadumisel laiali.