automoto.ee foorumid

Täisversioon: izhi väntvõlli laagrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere..Plaanis on ehitada kokku üks jupiteri mootor aga väntvõlli kepsulaagrid on omadega läbi ehk siis kõlksuvad(loks) nii kas oleks võimalik neid laagreid vahetada ilma et peaks ostma uued vändad ?





minuteada neid küll sealt kuidagi kätte ei saa, kui just sepahaamriga kallale ei lähe või väntvõlli poolex ei lõikaBig Grin väntvõlli pooled peax olema nii kinni, et neid ilma lõhkumatta eraldada ei saa, vähemalt ma küll ei tea kedagi, kes olex kepsu laagreid vahetanud....võibolla kuidagi tagudes tuleb lahti....aga väga kaheldav....ma kardan, et sa pead mõlemad vändad uued ostmaSad
einoh
presspink oleks olemas millega tõmbaks nad lahti aga just et kas laagreid ka saada on ja kuda nende kokkupanek käiks ? mingid märgid vms `?
Väntasi võetakse lahti küll ja vahetatakse neid laagreid. See aga kole täpne töö ja nõuab erivahendeid. Seda ise küll ei tee. Aga kui otsida siis kindlasti sellise mehe leiab.
just et pink oleks olemas kuda lahti teha aga kardan et jah see kokkupanek läheb keeruliseks ja ma ei tea mismoega panna ka ?
ise seda ei tee. esimesed 5 väntvõlli lähevad enamasti kindlasti aia tahaSmile

aga kui sa ka lahti võtad, siis mis sa sinna asemele paned? pole jupiterile enam neid komplekte kuskilt võtta. saad küll mõne kuulsa laagritootja käest lähedased mõõdud tellida, aga hulga raha läheb uuesti mõõtu ajamisele (keps), uuele sõrmele jne.
nii et mõtekam oleks osta kuskilt kobedad vändad..ahjaa kas keegi oleks nii hea ja upiks siia teemasse jup4 silindrid ? pildina sest ma leidsin ühed ja ei tea mis pilli omad on , kahtlustan jup4
Kepsulaagri vahetamine on ülitäppistöö ja
ma ei soovita seda rahalises mõttes ette
võtta standardsel tüüpmootoril. Jupiteri on ju niiii palju toodetud ja kõigil
neil peaks vänt identne olema.

Pigem on Sul odavam otsida töökorras isend
ja keps koos väntvõlliga ümber panna. Nt
hankida mootor, mis on välja langenud
silindri, vända raamlaagrite vms rikke tõttu.


Parimat,

Valdo
mina olen kohanud kolme erinevat tehases toodetud jupiteri vänta.
mul on olemas mootor aga tal juhtus siuke asi et hoorattal oleval poolkuu pesa sõi vänt ära Sad ja sellega rikkus hooratta ja ühe vända ära Sad ja tahaks mootorit kokku ikkagi panna ja leidsin ühe vända paari veel aga neil loksud sees Sad kusjuures eelmine vänt oli ilma loksuta ja ma ei saa aru mis moega nii sai juhtuda :??? raskus
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
Jupiteri on ju niiii palju toodetud ja kõigil
neil peaks vänt identne olema.

Juppide vändad ei ole identsed ühtigi, kuigi nad on omavahel asendatavad. Jupiter 5 sees ei pea vana vänt eriti kaua vastu. Viie kepsulaagrid on palju suuremad kui vanadel. Ma lolli peaga toppisin kunagi sisse ja sain ainult pool suve väänutada, siis hakkasid häält tegema. 5 jookseb palju paremini pöördesse ja tundub et see taob lihtsalt need väikesed laagrid sodiks.
ma ei tea, kuidas jupiteril see on, kuid planeta väntvõll käis suurema haamriga lahti ja presspingis pandi kokku, viimane lihv anti silma järgi, nüüd olen juba terve talve ringi kärutanud, pole veel pooleks läind, ja ei lähegi.
Saab ka kodus vahetada, ise vahetasin, vaja suurt haamrit. 2a sõitnud ja pole midagi hullu veel juhtunud.
minu arust pole selle töö haamriga tegemine küll mingi auasi. pigem näitab seda, et ei hooli masina tulevikust. see on ikka täppistöö. väntvõlli kaelad tuleb vähemalt sajandiku täpsusega paika panna. silmaga seda ei tee.
njahh... häda pidi ka härja kaevu ajama, aga eks igauks ise teabRolleyes