automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepr klapivahed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks selline küsimus, et kuidas reguleerida dnepri klapivahesid. Ma tean kuidas seda teha, aga olen lugenud et hooratas peab olema õiges asendis, kuskilt peaks mingit tähist sellel isegi nägema. Tahakski just teada, et kuidas ma saan hooratta õigesse asendisse, ehk kus ma seda tähist hoorattal näha võiks ilma mootorit lammutamata.
Mootori vasakul küljel on üks auk õlipunni lähedal, sinna käib üks kummipunn ka ette, kui see ei ole juba ära kadunud. Märk peaks ilmuma nähtavale survetakti lõpus, mis märk seal täpselt peal oli ei mäleta enam. Võib olla ka 2 märki - esimesena tuleb süüte reguleerimise märk ja seejärel ülemise surnud seisu märk, mille kohal peaks klappe reguleerima.
Hooratta peal oli märgitud Л ja R, kumma järgi neist siis klapid paika panna?

E: Aa, ei lugenud päris läbi teksi enne, kirjutasid et kõigepealt tuleb süüte reguleerimis märk ja siis klappide oma, ehk siis R täht. Kuid kuidas klapid selles asendis olema peaksid? Mõlemad avatud?
(20-06-2012, 13:05 PM)HrElmo Kirjutas: [ -> ]Hooratta peal oli märgitud Л ja R, kumma järgi neist siis klapid paika panna?

E: Aa, ei lugenud päris läbi teksi enne, kirjutasid et kõigepealt tuleb süüte reguleerimis märk ja siis klappide oma, ehk siis R täht. Kuid kuidas klapid selles asendis olema peaksid? Mõlemad avatud?

ei, suletud. Survetakti lõpus, mis neljataktilistel toimub teatavasti kord kahe pöörde järel.
Oli hoopis 3 tähist, 1. tähise juures olid vasakus silindris mõlemad klapid avatud, keskmine tähis oli siis süüte jaoks ilmselt ja 3. tähise juures avanesid parema silindri mõlemad klapid.

Igatahes sain masina tööle. Kuigi juhtus vahepeal väike õnnetus, nimelt otsustas 1 keps lahti tulla, ülemine polt koos mutriga oli mootoris, mis tuli välja urgitseda. Õnneks oli alumine polt kinni, poolenisti ja midagi ära ka ei jõudnud lõhkuda. Mitu mitu tundi ja sai asi kokku, seekord koos splintidega, nüüd vaja laadimine veel korda teha. Smile
Mis laadimisel viga on? Kui jõuga plaadid relees kokku lükkad, kas siis laeb? Ma sain enda omal laadimise niikorda, et paenutasin klemmid relees kokkupoole.[/align]
(20-06-2012, 23:21 PM)Rein Kirjutas: [ -> ]Mis laadimisel viga on? Kui jõuga plaadid relees kokku lükkad, kas siis laeb? Ma sain enda omal laadimise niikorda, et paenutasin klemmid relees kokkupoole.
Ei oska hetkel öelda veel. Too relee kaan oli üsna nõrgalt kinni, ehk niiskus vahele saanud ja kontaktid oksüdeerunud, puhastasin enne liivapaberiga. Hetkel aku laeb, homme saab proovida.
Varem muidu, kui vend veel tolle dnepriga ringi sõitis, siis laadimine töötas.
Ma arvan küll, et puhasta kontaktid ära ja vajuta korra käimise ajal[/u] kokku.
Alusmiste kontaktide liigutamisest erilist kasu polnud, ülemist liigutades hakkas tööle küll, kui kui sõitma minna, siis kuramus jälle ei laadinud, ei tea kas siis vibratsioonist. Iseenesest relee töötab, vajab lihtsalt lihvimist veel.

Aga muidu veel küsimus, kas silindri ja silindripea vahel peaks olema veel mingi tihend, peale tolle vask võru?