automoto.ee foorumid

Täisversioon: Delta v-50 käigu probleemid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
probleem on selles, et kadus ära esimene ja vaba käik ja ma ei sa neid tagasi, ehk mul on kogu aeg teine käik sees ja kui tahan käima saada siis pean jooksma käim. Kuidas saada esimene ja vaba käik tagasi.Smile Aitäh. Mail on raus.kristian@gmail.com sinna võib infot anda.
Kui ma hästi mäletan, siis käikude reguleerimine on trossipikkuse muutmisega - reguleeri trossi pikkust.
ja reguleerimine käib seal vähehaaval, veerandpöörde kaupa. Võib ka olla, et tross katki või käepideme või mootoris hoova fiksaatorist lahti tulnud. kui trossiga kõik korras, siis peab mootori sisu kallale minema
Kas trossi peab ikka pikemaks tegema veerand pöörde kaupa.Smile
(24-06-2012, 12:03 PM)kristian12 Kirjutas: [ -> ]Kas trossi peab ikka pikemaks tegema veerand pöörde kaupa.Smile
Kui ma nüüd oma lapsepõlvest õigesti mäletan, siis käis asi nii, et esimese käigu sai sisse trossist tõmmates. Kui trossi pikkus õigesti reguleeritud, siis oli ka vaba asend õige koha peal, kahe käigu vahel. Aga kui tross liiga pikk või hoopis katki, siis tõmbas vedru vaikimisi II käigu sisse ja nii jäigi. Iseenesest hea lahendus, sest trossi purunemisel ei jäänud tee peale. Jooksid käima ja sai sõita ikka.
Pakun et antud juhul on tross veninud või katki, nagu ka eespool mainiti. Enda võrril katkes paar korda vaid gaasitross. Alati rutška juurest. Kuna kindad olid käes, siis polnud viga, kannatas trossi otsa ilma kõrita ümber käe keerata ja niiviisi otse siibrit tõmmata. Ebameeldiv oli, aga ei pidanud 15 km jala koju vantsima.
"Veerandist pöördest" ei tea midagi. Õigel käiguvahetustrossil oli keskel reguleerimis-jupstükk. Sai regullida sujuvalt, nii nagu tarvis. Kuidas tross all kinnitus, enam ei mäleta, aga sai ka sealt vist pikkuse jämedalt paika panna. See kesktükk oli rohkem peenreguleerimiseks. Sama süsteemiga oli ka siduri ajam, ainult tross oli jämedam.
Edu!
seda peenreguleeringut ma mõtlesingi, veerand pöörde kaupa keerad reguleerpolti ja nii leiad õige koha üles,kus on sul nii esimene kui teine kui vabakäik. vabakäigu asendit oli üsna keeruline paika timmida, ikka kippus esimese pealt kohe teisele minema, aga võibolla tõesti kellegi teise mopeedil käib see reguleerimine lihtsamalt,