automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 52 1991 ja Gaz 53
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, kodus seisab siis hetkel mõlemad masinad, üks põhimõtteliselt omal jõul liikuv ja teine mitte. Plaanis muidu 52 töökorda saada ja siis koduseid töid teha vaikselt, hetkel ma küsiks veits abi natuke teilt. Nimelt ma hakkasin vaikselt pusima mootori kallal ja jäin mõtlema siis, küsiks teilt veits abi ehk, Kas siia õlifiltril märgitud punasega kohaga, käis mingi toru omakorda külge?Rolleyes

http://fotoalbum.ee/photos/Matuolenju/97148303
See on üldse vale asi seal. Tema nimetus on reduktsiooni klapp ja peab olema teisel pool mootorit õli pumba peal plokis. Läbi selle klapi läheb survestatud õli läbi õlikraani õliradiaatorisse ja läbi radiaatori jookseb tagasi karterisse. Nagu näed on juba õlifiltri peal samasuguse kübaraga klapp, mis hoiab mootori õlisurvet. nii et keera see noolega märgitud klapp ära ja sinna samasesse auku läheb õlirõhu mõõtmise andur ja samuti õli tule kontroll lambi andur. See tähendab et sinna on tarvilik paigaldada veel kolmik 2 anduri üheaegseks rakendamiseks.
Eks peab hakkama uurima siisSmile
tere mina näen vist tühjaks tehtud reduktsioono klappi sest pildilt paistab üks anduritest ja arvatavasti tule oma sest tühjas augus võis olla mehaaniline kell
(03-07-2012, 23:53 PM)margopyks Kirjutas: [ -> ]tere mina näen vist tühjaks tehtud reduktsioono klappi sest pildilt paistab üks anduritest ja arvatavasti tule oma sest tühjas augus võis olla mehaaniline kell

Seda arvasin ise ka muidu