automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sõiduauto starter UD-2le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas kellegil on kogemusi ehk jagada kuidas seda asja lahendada? Teadu pärast on üsna jonnakas see mootor soojalt käima minema ja tuli mõte asja lahendada starteri abil.
(11-07-2012, 15:46 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Kas kellegil on kogemusi ehk jagada kuidas seda asja lahendada? Teadu pärast on üsna jonnakas see mootor soojalt käima minema ja tuli mõte asja lahendada starteri abil.

Ma keevitasin oma MTZ-05 mootorile väntvõlli otsa torujupi, millele tegin sarnased sooned sisse nagu vene automootorite käivitusvõllidel. Lisaks leidsin ühe vana käivitamiseks mõeldud vända, millest tegin sobiva otsa elektritrellile. Akutrell kahjuks ringi ei jõua vedada, aga seal kus elekter olemas, saab tavalise pisemat sorti elektritrelliga väga hästi mootori käima. Cool
Elektritrelli mõte käis ka korraks peast läbi! Ehk proovingi selle variandi läbi.
Mul oli ud-2 mootor pärit ühe veneaegse külmutusseadme küljest ja sellel oli küll olemas hooratas ja starter, ehk minu traktoril oligi ta peal koos starteriga. Starter oli vist ka sapika oma.
Mtz-05 mootor on mul jälle pärit generaatori küljest, ka sellel oli hooratas ja starter, aga kuna MTZ-05-l on hoorattaks ventikas , siis starteri jaoks pole kohta. Samas läheb ta mul vändast ka väga hästi käima.. Wink
Ega see hooratas nüüd juhuslikult üle ei ole? Rolleyes
Tegelikult huvitaks mind käivitusmootori hooratas, aga kui läbimõõt ja hambad sobivad, siis minu jaoks vahet poleks, mille oma. Aretada tuleks niikuinii. Kui saaks koos sobiva starteriga, siis on oluline vaid läbimõõt. Sõiduauto oma jääb suureks. Mõttes mõlgub MB-1 starteriga "vääristamine".