automoto.ee foorumid

Täisversioon: Luaz kuukulgur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Veidi progressi jälle, keevitasin valmis kogu tagumise otsa. Eest jäi veel palju teha, kõrvalistuja alused talad ja üldse kogu esiots on veel puudu. Plaan näeb ette, et jalge alla tuleb peene silmaga terasvõre ja serva nelikant-torust painutatud kaar, ette midagi kängururaua taolist ja veel pedaaliboxi ja näidikuplokki kandev toru. Samuti on vaja leida neli amorti, sigulli vms. ning teha õõtshoobade keskpunktidest uued kinnitused, et käiku pikemaks saada/pehmem sõit oleks.
Uued pildid:
https://www.dropbox.com/sc/nnzk43pi3qaqo...NbNy0XkIYa
Kas see roolikarbi kinnitus veidi nõrguke ei jää, kui alumine kinnitus õhust ja armastusest koosnevat polti sisaldab?

Kasti osas: Kas kasti põhja nii kõrgele sättimine oli mingil põhjusel taotluslik? Madala raskuskeskme (ja seega ka juhitavuse huvides) oleks ju hea, kui eeldatav koorem istuks võimalikult maapinna lähedal. Vedrustuse käiguulatus on nagunii märgatavalt väiksem.

A.
Raskuskese tundub väga esisilla lähedal olevat- kas tagaots tagasi alla tuleb, kui mättal üles viskab? Ja Luaz`i roolikarp on hädine Luaz`i endagi jaoks. Võre jalge all? Sõitsin vana villiseloguga, võtsin suvekleidis jutuka preili peale. Porilombist läbi lennates oli äkki vait ja punastas(autol kummimatte polnud ja põrandas mõned roosteaugud).
PS Oskad juhatada, kus võib leida värskemapoolseid Luaz`i pooltelje kummilutte- oma Luaz`i tagasillaga bagiga tahaks mõne tiiru jälle teha.
Tundub, et rool jääb pedaalidest paremale? Ehk mõtled selle asja peale korra veel?
pen.skar´ile...Luaz kummilutte poolassile ja paljupalju muud vene tehnikale saabTallinn Härma tn. 1Keldripood vene autodele. Soovitavalt ette tellida Big Grin
(16-09-2014, 11:15 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Tundub, et rool jääb pedaalidest paremale? Ehk mõtled selle asja peale korra veel?
See on taotuslik, peale ronides ei jää põlvele ette. Vaata M274, seal samamoodi.

(16-09-2014, 10:59 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kasti osas: Kas kasti põhja nii kõrgele sättimine oli mingil põhjusel taotluslik? Madala raskuskeskme (ja seega ka juhitavuse huvides) oleks ju hea, kui eeldatav koorem istuks võimalikult maapinna lähedal. Vedrustuse käiguulatus on nagunii märgatavalt väiksem.

Tagaots tuleb veel allapoole, eelmine omanik on tagaõõtsad nuudi peal liiga peale keeranud.
Vabandan kui siin teemas juba olnud, vene kuliibini aretis Luazist:
https://www.youtube.com/watch?v=XaL1urqMZFY
No täitsa masin ju Smile
Ud-25 mootor ja puha...
Mulle pakuti ka vahepeal miskit 1-silindriga Lombardini diislit, aga ei viitsi nii radikaalset ümberehitust ette võtta.
Nonii sai jälle veidi keevitatud masinat. Selle tempoga peaks 2020-ks valmis olema Big Grin[Pilt: DSC_0158.JPG?raw=1]
[Pilt: DSC_0162.JPG?raw=1]
Ei ole üldsegi asi soiku jäänud. Esimesed käivitused on juba tehtud. Oleks esimesed meetridki sõidetud, kuid kahjuks on sidur kinni kleepunud. Täna proovisin lahti ehmatada, panin veovõlli kardaanliigenditest metallvardad läbi, siduripedaal toru abil põhja, 4. käik sisse ja ise keerasin pika võtmega mootorit ringi. Ei aidanud, ikka täitsa kinni on Big Grin
Muidu siduri töösilindri, peasilindri ja torustiku pidin täiesti uue tegema, need olid päästmatult surnud. Pidurisüsteemi pole veel kahjuks, ainult peasilinder on uus.
Veel on pooleli ka juhi ja kaardilugeja jalgealused - kuid siiski suht lõpusirgel. Istmetele teeb sõber PVC katted, samuti tervele autole öösidega katte.

Väike video ka:
https://photos.app.goo.gl/M5FdUateuXwCYvS96
Kas ma näen õigesti, et pedaalid on esiratta ees( peaaegu all), tuleb sellest mingi jalutuks tegev aparaat. Loodan, et eksin ja soovin parimat. Eelpool oli kirjas, et pedaalide alla tuleb metall võrk, kas sellest piisaks kui kuhugi hooga sisse sõita?
Kui sa vaatasid lähemalt, siis raam lõppeb ees jämeda ümartoruga. Tegu on paksu seinaga endise aiapostiga. 
Kuna selle masinaga mingit kiirust nagunii ei arenda, eriti Prangli saare teedel, siis on küll oht jalgadest ilma jääda nullilähedane.
Nonii, shit happens.
Nimelt asusin sidurit vabastama, selleks võtsin mootori maha.
Kuid, keerates lahti sidurikorvi murdus üks M8 polt hooratta sisse ära.
Ootan ettepanekuid... Mul on olemas see tagurpidi väljakeeramise koonuspuuride komplekt, vist alguses proovin sellega meelitada...
(13-05-2018, 15:48 PM)vootele Kirjutas: [ -> ]Nonii, shit happens.
Nimelt asusin sidurit vabastama, selleks võtsin mootori maha.
Kuid, keerates lahti sidurikorvi murdus üks M8 polt hooratta sisse ära.
Ootan ettepanekuid... Mul on olemas see tagurpidi väljakeeramise koonuspuuride komplekt, vist alguses proovin sellega meelitada...
Mutter peale keevitada.
Proovisin seda väljakeeramise komplekti. Tulemus - väljakeeramise tööriist ise pooleks ja seal poldi sisse puuritud augus kinni. Well...eks ta odav pask oligi.
Kuna hooratta sain maha mootori küljest, siis tuleb lihtsalt kusagilt korralik leida.
Walteri soovitus on kõige lihtsam, kiirem ja efektiivsem. Hiljemalt kolmanda mutriga on alati käes. Mutter soovitavalt järgmine mõõt, st M8-le M10 mutter. Jahtumise ajal võib ka mingi petrooli sisaldava vedelikuga ujutada.
Poldi saab välja puurida (sina enam ei saa). Puurida tuleb meelega natuke viltu. Sisse jääb noor(vana)kuu sarnane polt, selle saab torniga lüüa lahti ja siis välja nokkida.
Suuremaid polte ja maha keeratud kantidega kuuskante olen avanud 12kant tähik võtmega ka. Ehk siis puurid poldile augu ja lööd tähiku sisse. Aga minu kogemuste põhjal on kindlast vaja detailile kuuma ka anda enne
Lehti: 1 2 3 4