automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tuletõrje auto uksed ja kabiin?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Meenutaksid nagu Gaz-51 või Zil-164 tuletõrje auto uksi:

[attachment=39728][attachment=39729][attachment=39730][attachment=39731][attachment=39732][attachment=39733]

Kas neil selliseid hingi kasutati? Ukselink ei viita kabiiniuksele, ennemini veokasti ehitatud kongile. Ehk oli mingi trammiliinide remondi auto või gaasiavarii. Aru ei saa, kas all on piske aken või tasku mingi sildi vahele toppimiseks.
Või on koguni ZIS 5 (PMZ mis-ta-nüüd-oligi) küljest?
[Pilt: 1037.jpg]
(31-07-2012, 12:32 PM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Või on koguni ZIS 5 (PMZ mis-ta-nüüd-oligi) küljest?

PMZ-11 mudel on pildil.
Kong ei klapi juba seepoolest, et varustuse kappide uksed käivad teemapüstituses üles, PMZ-l aga vasakule-paremale.
Teemapüstitaja enda väide ZIL-164 peale ei klapi, neil olid kõik tagumise osa uste aknad kumerate servadega.

Kui väita, et ukse peal on dubleering reg.nr-st, siis sellise kombinatsiooniga masinaid on Eestis olnud 6 tk. Kõik sellest ajast, kui olid veel kollased reg.nr-d. Ükski pole see masin.
Samas, tuletõrjeautodel topletkabiini tagumise ukse külge numbreid ei maalitud. Ja miks on number ainult ühel uksel?
Miks on ustel all nurgas eraldi klaasiavaus, mida sealt vaadatai? Taaskord, pritsumasinatel sellist avaust polnud.
Muuseas, ei saa välistada, et uksed ja kong on eri masinate küljest takkatraavi.
Need võivad, aga ei pruugi olla ka isetehtud pealisehituse osised.
Ja võivad ka täiesti vabalt olla (juhuslikult punased) mingi tehnilise abi, elektrimontööri vm masina pealisehitus.

Aga lgp. ksf. speedsta lubas täpsustavatele küsimustele vastused saada ja ehk laheneb ka see mõistatus