automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kütusepaagi tuulutus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus valdkonnast kütuse paak ja selle tuulutus, autoks siis diisel pajero ja probleemiks paak, nimelt on selle peal 2 valget kopsikut mis on ühendatud kokku ja suubuvad mingisugusesse klappi. mis ainult ühtepidi toimetab.Asi selles, et paagil need kopsikute kohad ära roostetanud ja tahaks mingi muu lahenduse leida. Samuti olid täiesti läbi roostetanud ja umbes nende kopsikute vahepealsed torud, nii, et süsteem nii,kui nii ei toiminud.
Kas võin keeviada paagile miski stutsi ja viia sealt vooliku kuhugi ratta koopasse ja se sama klapp otsa või peab tingimataa just originaal jubinad seal olema.
Tankimis toruga on veel teine toru paraleelselt kõrval, see vist selleks et täitmisel õhu kotti ei tekiks.

http://www.thelongranger.com.au/tr28_tech.html
See süsteem seal on Jaapanlaste ülemõtlemine ilmselt selleks, et vaht saaks paagi nurkadest välja.
Võib kõik need torud ära kaotada peale selle, mis läheb sissevalamisavasse ja korgi liitepinnale kui kork on täiesti tihe teha viiliga väikse kriimu õhu liikumiseks.
Kas just ülemõtlemine, kuid madal ja mahukas paak tõepoolest kipub olulisel määral vahuprobleemi käes kannatama. Eks neid tuulutusi võib nudida küll. Meil on temperatuurikõikumised nii väikesed, et vaevalt siin suurt probleemi tekib.

Rattakoopasse viimisel tasub paigutus läbi mõelda nii, et rehvilt tulev sõnnik seda ei ummistaks. Ohuks on paagi väiksemaksmuutumine õhurõhu tõttu, kui äratarbitud kütuse asemele õhk ei pääse. Kui mootor näljast märku andma hakkab, on enamasti paha juba sündinud ja paak oluliselt kuju (ja mahtu) muutnudWink

Kui paagi tuulutus päris ära kaotada, tuleb tagada õhu pääsemine paaki. Kas vahetada kork ventileeritava vastu või ülalkirjeldatud viisil rikkuda tihendust olemasoleval korgil.