automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jumz hüdrojagajate taastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas kuskil Eestis hüdrojagajaid taastatakse?
Kui jah, siis ootaks kogemusi töö kvaliteedi ja hinna kohta.
Kas taastamine tasub ära võrreldes uue jagaja hinnaga.

Probleemseks masinaks Jumz kopp (akvaarium)
Jagajad lekivad ja hüdraulikal puudub sujuvus, kuigi jõudu on.
Samas on ootan ka pakkumisi uutele jagajatele.
Ma enam täpselt ei mäleta, kus täpselt aga kuskil Tartus nii aastat 5-7 tagasi sai lastud taastada ekskavaator Liebherr hüdrojagajat, kestis peale remonti kuskil poolteist aastat ja lendas siis ikka lõpuks laiali. Maksumus oli kuskil ligi 100 000EEK, sisaldas siis täielikku taastamist ja juppide vahetust. Seal muidugi surved ja koormused oluliselt suuremad kui Jumzil.
Vene jagajatele olematu rahaeest remondi komplekte ikka leidub, et lekkimist leevendada. Hüdro jagajaid on palju ja vastavalt maitsele, aga ükski neist pole niivõrd odav, et teda Jumzile uuena peale osta tasuks...
Sauel Saukos on vahetusfond enamlevinud pumpadele ja jagajatele,kuskil Tartus pidid taastama neid.
omal sama mure kui saaks kuskilt uued sisud.
peale tihendite on seal veel jubinaid mis vajaksid vahetust vist.
Tartus taastamine on juba mitu aastat ajalugu, ehk veel kusagil tegeleb keegi sellega.
Tekkis minulgi küsimus Jumz tagumiste jagajate kohta. Miks ei ole saada remondikomplekte? Kui alumiste vedrude ümber oleva korpuse vahelt lekib, kas aitab tihendi vahetus?
Remondi komplekti kasutamine üksinda pole mingi jagaja remont, lihtsalt lekete kõrvaldamine mõneks ajaks.


Kulub jagaja korpus ja siiber (mis on omavahel täpselt sobitatud), ning vastav sektsioon enam survet ei pea.
Siiber "galvaniseeritakse jämedamaks" ja soveldatakse uuesti korpusesse: umbes nii käib jagaja remont.
Jumzi jagajal ei saagi olla mingit sujuvust sest seal pole tagasilöögiklappe.
Seega, kui on vaja tõsta masti näiteks 10cm siis kõigepealt teeb ta nõksu allapoole ja siis hakkab tõstma.
Samuti kui näiteks masti välja sirutad toimub see väga väikse õlisurvega ja kui samal ajal masti tõsta üritada siis seal silindris on suurem õlisurve ja see õli jookseb silindrist survepoolele ja sealt masti sirutavasse silindrisse, mis saab sellest hoogu juurde.
Tänapäeval pannakse aga selle vastu iga jagaja sektsiooni ja survekanali vahele tagasilöögiklapp, mis ei lase sektsioonist õlil tagasi tulla survekanalisse ja eeltoodud masti sirutamise näite puhul ei vajuks mast alla tõstmise asemel vaid oleks ootel, kuni sirutamine on tehtud ja siis algab tõstmine.
Tõstmine algab aga sujuvalt sest sirutamist sujuvalt lõpetades hakkab mast sujuvalt tõusma.
Ehk kui vähegi masinast hoolida ja tahta temaga töötada peaks sinna ikkagi välismaise jagaja vaatama.
Seda enam, et vaja on ainult 4 sektsiooniga jagajat sest jalad võivad ka vene jagaja pealt käia mootoripumba pealt.
Jagajad ei ole nii kallid ka enam et neid osta ei jõua.
http://hudraulika24.ee/jagajad/MB80x4
Kaval on sinna võtta ka joystick kangid et omal lihtsam oleks, kuid sellise asja võib ka ise teha.
http://hudraulika24.ee/PC-joystick
(13-02-2017, 00:16 AM)Ranno Kirjutas: [ -> ]Tekkis minulgi küsimus Jumz tagumiste jagajate kohta. Miks ei ole saada remondikomplekte? Kui alumiste vedrude ümber oleva korpuse vahelt lekib, kas aitab tihendi vahetus?

Remondikomplekte on saada Võrust VK Traktorikaupadest. 20 min tagasi just ostsin sealt 2 komplekti...
(13-02-2017, 10:58 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Jagajad ei ole nii kallid ka enam et neid osta ei jõua.
http://hudraulika24.ee/jagajad/MB80x4
Kaval on sinna võtta ka joystick kangid et omal lihtsam oleks, kuid sellise asja võib ka ise teha.
http://hudraulika24.ee/PC-joystick

Eks sinna tuleb korralik hunnik üleminekuid ka juurde osta, et jumzi voolikutega kokku sobiks. Aga kuidas jumzi suure pumba ülekande suhte üldsegi on? Palju ta pöördeid teeb? 100ne pump peaks olema. Et kui ülekanne 1:1 mootoriga, siis juba 800rpm juures 80l/min voolu... vähe kindlam oleks 3/4 jagajasse investeerida. Sad
Vaatan sul elukohaks Rakvere, seal ligidal Karitsa külas peaks olema üks mees kes taastab kõike hüdroga seonduvat (eriti vene toodangut). Nii kuulsin Viru talutehnikast mõned kuud tagasi kui käisin seal ostlemas.
Miks on nii, et mõnel jumzil hüdrojagaja undab, mõnel aga vaiksem? Kas vahe on õlis, õli ja õhu segus, voolus või jagaja kulumises?
(14-02-2017, 00:27 AM)Ranno Kirjutas: [ -> ]Miks on nii, et mõnel jumzil hüdrojagaja undab, mõnel aga vaiksem? Kas vahe on õlis, õli ja õhu segus, voolus või jagaja kulumises?

Kahte ühesugust asja ei ole olemas. Eriti idamaise töökvaliteedi eripära arvestades. Algsele seisule vajutab tugeva pitseri  esimeste omanike töökultuur. Või selle puudumine... Sad
Sai siis tellitud Jumzile remondikomplekt Võrust VK Traktorikaupadest ja tihendid sisse laotud. Ainult ühele kummirõngale (välismõõt ca 15mm ja paksus 1,5) ei leidnud kohta. Kuhu see võiks käia?
(02-03-2017, 23:50 PM)Ranno Kirjutas: [ -> ]Sai siis tellitud Jumzile remondikomplekt Võrust VK Traktorikaupadest ja tihendid sisse laotud. Ainult ühele kummirõngale (välismõõt ca 15mm ja paksus 1,5) ei leidnud kohta. Kuhu see võiks käia?

Mul jäi ka see rõngas üle..
(02-03-2017, 23:50 PM)Ranno Kirjutas: [ -> ]Ainult ühele kummirõngale (välismõõt ca 15mm ja paksus 1,5) ei leidnud kohta. Kuhu see võiks käia?

 Meistrimehele rõõmurõngaks?
(03-03-2017, 20:13 PM)tcumen Kirjutas: [ -> ] Meistrimehele rõõmurõngaks?

Eile õhta just mõtli sama aga otsustasin jätta ütlemata...  aga näed ikka tuli ära Big Grin   Toungue   
Eks ta jah vist saarikuks ole....
(03-03-2017, 21:05 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(03-03-2017, 20:13 PM)tcumen Kirjutas: [ -> ] Meistrimehele rõõmurõngaks?

Eile õhta just mõtli sama aga otsustasin jätta ütlemata...  aga näed ikka tuli ära Big Grin   Toungue   
Eks ta jah vist saarikuks ole....

Tänan pakkumast, aga mõõt ei sobi mulle  Sad Sad Sad
Jäi väikseks. Ideepakkuja võib tasuta omale saada Smile
Lehti: 1 2