03-01-2004, 21:42 PM
03-01-2004, 22:17 PM
Olen ise Järva-Jaani Tuletõrje Seltsi liige ja panen seltsi gaz 51 pildid siia ülesse.
vasakpoolne
vasakpoolne
03-01-2004, 22:19 PM
03-01-2004, 22:25 PM
Hetkel pole rohkem pilte, mingi aja pärast lisan veel.
Üleskutse: kui keegi annaks infot vanade tuletõrjeautode kohta, oleksime väga tänulikud!
Vaata ka: www.jjts.ee
03-01-2004, 22:34 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ivar73
Hetkel pole rohkem pilte, mingi aja pärast lisan veel.
Üleskutse: kui keegi annaks infot vanade tuletõrjeautode kohta, oleksime väga tänulikud!
Seal taga paistavad igasugused ZIL\'id ja muud loomad:o Mis nendega tehakse?
03-01-2004, 22:43 PM
Selle pildi tagumises reas olevad gaz´id ootavad oma aega.
Esimene rida masinaid on juba rivistatud tuletõrjemuuseumi tehnopargi rajamiseks.
Üleskutse 2: Soovime infot meil veel puudu olevate selliste vene sõiduautode kohta, mis enam ei liigu,aga väliselt enamvähem korralikud-see tähendab mudel ära tuntav.
Puudu on veel:Luaz,gaz69A,moskvitð\"pirukas\",gaz22,gaz24-02
Muide,meie tuletõrje seltsil on praegu 83 erinevas seisundis sõidukit...
Vaata ka: www.jjts.ee
03-01-2004, 22:51 PM
Tagarea Kavz 651 on doonoriks, Zil 133/AT40 on muuseumi kollektsioonis, Zil 157/AT2 samuti.(NB!Ainuke Eestis), kahest gaz´ist tegin juba juttu.
04-01-2004, 00:45 AM
mmm....Muhk:o on see müügiks?
Või tehakse ta korda muuseumi jaoks?
Või tehakse ta korda muuseumi jaoks?
04-01-2004, 12:49 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TziklivendKuna tegu on muuseumiga siis pole me ühtegi masinat müünud ega ole plaanis seda ka tulevikus teha. Kõne alla võivad tulla vahetusvariandid. Küll aga soovime oma kollektsioonile täiendust!
mmm....Muhk:o on see müügiks?
Või tehakse ta korda muuseumi jaoks?
05-01-2004, 09:41 AM
, Zil 157/AT2 samuti.(NB!Ainuke Eestis),
***************************
Kas see on tuletõrje vana ZIL 157? Kui niis siis pole see ainuke:lol
***************************
Kas see on tuletõrje vana ZIL 157? Kui niis siis pole see ainuke:lol
05-01-2004, 09:58 AM
Zil 157/ AT2
Autol on peal kraana ja kompressor. Kindel ei ole, et eestis rohkem pole, aga kui on siis oleks infost huvitatud, kus ?
Autol on peal kraana ja kompressor. Kindel ei ole, et eestis rohkem pole, aga kui on siis oleks infost huvitatud, kus ?
05-01-2004, 10:38 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: agaa****************************
, Zil 157/AT2 samuti.(NB!Ainuke Eestis),
***************************
Kas see on tuletõrje vana ZIL 157? Kui niis siis pole see ainuke:lol
Võtan sõnad tagasi. Tagaosa teistsugune ja kraanat peal pole .Taga \"KUUDIL\"redeli koht ja kaks vooliku toru.
05-01-2004, 11:03 AM
ütleme nii et mu tuttaval oli väga korralik 51 ilusti läikis,kuniks tal see ühes kuuris maha põles
05-01-2004, 11:43 AM
Võtan sõnad tagasi. Tagaosa teistsugune ja kraanat peal pole .Taga \"KUUDIL\"redeli koht ja kaks vooliku toru. [/quote]
Annad äkki u2u-sse teate selle asukoha kohta ? arvatavasti siis tegemist Zil 157/PMZ 27-ga
Annad äkki u2u-sse teate selle asukoha kohta ? arvatavasti siis tegemist Zil 157/PMZ 27-ga
07-01-2004, 01:53 AM
Eile nägin Viljandis ülikõva taastatud 51-te.Ilus tumeroheline värv,USA nr 51 GAZ Tänaval kõik ilusti vahtisid,kui sõitis Veneajal ei peetud neist lugu
07-01-2004, 14:58 PM
Kunagi Kurtna laadal (kas see ei olnud 2002)
müüdi miski viiekohalise kroonisumma eest
üsna ilusti taastatud 51e. Neid autosid on
ikka siinseal... nt ma usun, et 80te aastate
lõpul Nuiast tagasitulnuidki võib olla
veel katuse all originaalvärviga alles. Neid
valmistati ju massiliselt.
Ikka väga paljudes taluhoovides neid veel
vedeleb... tavalise puitkastiga uuemat
versiooni lademes, 93 ja 63 versiooni vähem,
aga mitmes [censored] kohas tean neidki
vedelemas heas korras.
Mind huvitab hoopiski inff 51 kohta:
1. Kas uut tüüpi kastisulused on pandud
kõik kohapeal (Nuias) või tulid uuemad
nendega juba Gorkist välja?
2. Millal ja milliseks on tagatuled
vahetunud? Millal ilmus ühe punase ümmargude
asemele kaks punast ja kas siis läksid
lambid ka klaasist klaasi ja võruga variandi
asemel plastklaasiks? Millal hakati kahe
tagumise ümmarguse punase kõrvale panema
suunatulesid, st need ei olnud enam punaste
sees. Või on neljatulevariandid kõik
nuialaste töö?
3. Kas esinumber siirdus vasakult kaitseraua
peale keskele koos uue kaitserauaga ja
millal? Kuidas ja kuhu number juhipoolse
tiiva kohale kinnitus?
4. Millal vahetus rool uue tüübi vastu, kus
ka 3 kodarat olid plastiga kaetud? Kas see
on sama mis GAZ 69/52/53 rool?
5. Millal vahetus (ümmargune) spidomeeter
nii, et odomeetri numeraator siirdus ta
ülaosast alaossa?
Tegelikult otsin oma üsna komplektsele 51-le
ka mõningaid detaile, äkki kellelgi vedeleb
üle:
1. Laepapp koos kinnitusklambritega.
2. Jämeda küünlaauguga plokikaas
3. Kollektor (keegi on pannud 52 oma...)
4. Juhiuks (on alles mõtteline korrodeerunud
jäänuk)
5. Korralik juhipoolne astmelaud (läbi kulunud
lihtsalt metall...)
6. Küljeplekid kirjaga \"Gorkovskij ...\". Ei
ole vist mõtet mõlkis/pragulisi isendeid
taastama hakata...
7. Rooliratas (plastosa tugevalt praguline)
8. Kojamehemootorite katteplekid.
Parimat,
Valdo
P.S. Korralikke 93 pilte näete veebilehel
http://www.autogallery.org.ru/gaz93.htm
Kolm esimest on Andreile minu saadetud ja
tehtud 9. Mai kolhoosis 1963/64. 51/93 pilte
on muide mul veel, Andrei pani üles vaid
ju kolm.
müüdi miski viiekohalise kroonisumma eest
üsna ilusti taastatud 51e. Neid autosid on
ikka siinseal... nt ma usun, et 80te aastate
lõpul Nuiast tagasitulnuidki võib olla
veel katuse all originaalvärviga alles. Neid
valmistati ju massiliselt.
Ikka väga paljudes taluhoovides neid veel
vedeleb... tavalise puitkastiga uuemat
versiooni lademes, 93 ja 63 versiooni vähem,
aga mitmes [censored] kohas tean neidki
vedelemas heas korras.
Mind huvitab hoopiski inff 51 kohta:
1. Kas uut tüüpi kastisulused on pandud
kõik kohapeal (Nuias) või tulid uuemad
nendega juba Gorkist välja?
2. Millal ja milliseks on tagatuled
vahetunud? Millal ilmus ühe punase ümmargude
asemele kaks punast ja kas siis läksid
lambid ka klaasist klaasi ja võruga variandi
asemel plastklaasiks? Millal hakati kahe
tagumise ümmarguse punase kõrvale panema
suunatulesid, st need ei olnud enam punaste
sees. Või on neljatulevariandid kõik
nuialaste töö?
3. Kas esinumber siirdus vasakult kaitseraua
peale keskele koos uue kaitserauaga ja
millal? Kuidas ja kuhu number juhipoolse
tiiva kohale kinnitus?
4. Millal vahetus rool uue tüübi vastu, kus
ka 3 kodarat olid plastiga kaetud? Kas see
on sama mis GAZ 69/52/53 rool?
5. Millal vahetus (ümmargune) spidomeeter
nii, et odomeetri numeraator siirdus ta
ülaosast alaossa?
Tegelikult otsin oma üsna komplektsele 51-le
ka mõningaid detaile, äkki kellelgi vedeleb
üle:
1. Laepapp koos kinnitusklambritega.
2. Jämeda küünlaauguga plokikaas
3. Kollektor (keegi on pannud 52 oma...)
4. Juhiuks (on alles mõtteline korrodeerunud
jäänuk)
5. Korralik juhipoolne astmelaud (läbi kulunud
lihtsalt metall...)
6. Küljeplekid kirjaga \"Gorkovskij ...\". Ei
ole vist mõtet mõlkis/pragulisi isendeid
taastama hakata...
7. Rooliratas (plastosa tugevalt praguline)
8. Kojamehemootorite katteplekid.
Parimat,
Valdo
P.S. Korralikke 93 pilte näete veebilehel
http://www.autogallery.org.ru/gaz93.htm
Kolm esimest on Andreile minu saadetud ja
tehtud 9. Mai kolhoosis 1963/64. 51/93 pilte
on muide mul veel, Andrei pani üles vaid
ju kolm.
07-01-2004, 15:06 PM
Kui ma oma kraami seas veidi ringi vaatan, siis peaks seal olema kaks kirjaga \"Zavod imeni Molotova\" mootori küljeplekki. Kui keegi väga vajab, siis saab kaubale.
Kolm erinevat varuosade kataloogi on ka olemas.
Asp
Kolm erinevat varuosade kataloogi on ka olemas.
Asp
07-01-2004, 15:08 PM
Kas see 175 ACH buss on sama, mida ma
mõned aastad tagasi Paide vahel kollaste
(vist PX ??-??) numbrimärkidega nägin?
Tegin pildigi, aga ei suuda hetkel üles
leida.
Parimat,
Valdo
mõned aastad tagasi Paide vahel kollaste
(vist PX ??-??) numbrimärkidega nägin?
Tegin pildigi, aga ei suuda hetkel üles
leida.
Parimat,
Valdo
07-01-2004, 15:18 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
Kas see 175 ACH buss on sama, mida ma
mõned aastad tagasi Paide vahel kollaste
(vist PX ??-??) numbrimärkidega nägin?
Tegin pildigi, aga ei suuda hetkel üles
leida.
Parimat,
Valdo
Sama buss jah, numbritähed olid PT
07-01-2004, 15:21 PM
selle numbriga on omad lood 175 ACH on ainult pildistamiseks peale pandud sest õigeid polnud veel meie käes nüüd on see 147 ART ja ülavaatus kaa tehtud kollased numbrid pidime ära võtma kuna politsei hakkas kimbutama.
PS.kollased numbrid panime rivvi mosse 401´le (pt 22-77)
Ivar
PS.kollased numbrid panime rivvi mosse 401´le (pt 22-77)
Ivar