automoto.ee foorumid

Täisversioon: 6.3 mesa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sellisest asjast polnud kyll enne midagi kuulnud.
Ei suuda uskuda seni, kuni oma silmaga näen!
:o
http://www.m-100.org/6point3/
:o
Vaevalt, et neist 6526-st isendist midagi Eestis on, aga mine tea.
see on yle puuritud mootoriga masin ....algu päraselt oli see mootor midagi pisemat...aga ei mäleta ..mis ta oli
http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=268

Siin juba varem juttu olnud.

Vahepeal (paar kuud tagasi) uurisin mobile.de-st ja mujalt suurte mootoritega autosid (MB-sid). Üle 7,3 liitrise eriti ette ei sattunud (Brabus V12, 4kl sil kohta).

Ülepuuritud või/ja strokerid (pikem kolvikäik - uus väntvõll) 6,0 mesed on suht tavalised, ka auto24. müüb ühte Carlssoni 6,0 V8 CLK meset. Saksas on neid ohtralt, ka W124 kerel. Suht tihti (kuivõrd) leidub ka 6,5 mootoriga väikseid E klassi autosid.

6,0 CLK
[Pilt: 77714_7.jpg]

E 6,5

SL 7,3

http://www.tuningauto.narod.ru/company/b...-60-65.htm
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: korgits
see on yle puuritud mootoriga masin ....algu päraselt oli see mootor midagi pisemat...aga ei mäleta ..mis ta oli
äi põld üle puuritud. See seuke ristsugutis rohkem, kus W100 seest hulk tehnikat tillema kere sisse tõstetud (kone, air susp.).
Tuli päris heaste välja, niiet W116 juures korrati sama nippi (nujah, mootor läks tiba suuremaks, ma pole uurind, mille arvelt, a sama plokk oli).

Tolle aja \"tillem kere\" tähendas küll ka 1800kilost tühimassi, aga väärtushinnangud tundusid teised olema sellal. Muidugi, paar kümnendit hiljem olid ajad juba niipalju hukas, et 5liitrine leidis tee täiesti väheldase, E-klasse sisse (E500 90ndate alult). On veel muidugi C- ja A- võrrid jäänud, mida nuumata, a nende juures jäävad ehk füüsikaseadused esialgu peale.
Teisalt võib seda muidugi asjade paikaloksumiseks nimetada. 109 ja 116 olid nendeks mootoriteks valmis. 124 vajas pisukest järeleaitamist, aga käras kah.

Eelnev segane jutt püüdis siis abitult viidata teemale \"suurema auto mootor väiksema auto sisse\". Vahel läheb õnneks ja välja kukub midagi lahedat. Smile
möhhh ... 6,3 on 6,3 ja pole kedagi kuhugi puuritud. Mootori number M100.980/M100.982/M100.981. Peal sissepritse, mehhaaniline, rida 8 pumbaga, meerikalste väitel remondimeeste õudusunenägu.

Pandi peale w100 (pullman) ja w109 (sedaan) keredele.

6,9 tehti sama polki peale ka M100 aga modifikatsioonid 985 ja võibolla veel mõned.
Kerele w116.

Dad ja tema mersud
natuke OT, aga ilus 5,6 V8 müügis praegu @ auto24.ee.
140 Keeku, 1990 aasta, 125 000 läbisöit Big Grin otse saksast, tohutult lisasid jne ... aga point ainult selles, et ta on ilus
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52911

[Pilt: 247650.jpg]
heh, jaanuarikuu Classic and Sports Car\'is on kakrass artikkel \"huntidest lambanahas\" ehk siis (reeglina) pereautodest, mis ühel või teisel viisil käredama sisu on saanud.
6.3 on seal rivis kirjeldusega \"first true supersaloon\" Smile
Muudest pillidest jäid minu pehkind peakolusse Thema 8.32 (ferru mootoriga), Sbarro Golf1 ja keegi diiler, kes mk2 Cortina sedaanidesse ja farmaritesse essexeid litsus.
Smile
Topiks sellegi mersu siia rubriiki.
Keegi oli 4x4offroadi lehele välja riputanud.
Nii-et, kes soovis autot?:lol

link

:mad: ma ei tea, miks link aktiivseks ei läinudSad

nüüd läks. jansa
Brabuse sedaan ka müüa - 7,3 L

SIIN 42500 EUR

428 kW (582 PS),

[Pilt: 11111111131603016-5981-1074196906.bild]

Üsna huvitav W140 Smile